Enige punt is dat sommige plekken niet dubbel bezet zijn (de backs bijvoorbeeld). Een breedte investering kan dus best zinvol zijn. Er is toevallig nog een transfervrije knuffelturk in de aanbiedingquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb liever dat ze bouaouzan en zomer aantrekken met een vast contract, dan nieuwe mensen in het team. Er staat een perfect team, als je daar nieuwe spelers in gaat pompen, moet je eerst kijken of dit wel goed uitpakt. Investeren in wat je hebt, en daarna verder kijken
Tja, aan de andere kant.. AZ mist in het centrum van de verdediging wat fysieke kracht, dat zou dus een prooi kunnen zijn voor de Sjonnies. Betekent alleen wel dat ze vanmiddag opportunistisch zullen gaan spelen. Counteren heeft met deze opstelling idd weinig zin.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:09 schreef Greetings het volgende:
Ik ben best benieuwd naar John en Jhon samen voorin, alleen is dit wel een rare wedstrijd om dat uit te proberen. Een 5-3-2 impliceert toch een counter-tactiek mijn inziens. Counteren met die twee voorin schiet natuurlijk totaal niet op.....
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op zondag 28 december 2008 16:32 schreef De_Hypotheker het volgende:
Redelijk gespeeld maar nagenoeg geen kansen gecreëerd, dus terecht verloren.
Wel jammer dat die drol van een Pelle nou net moet scoren.
Tja, hebben we toch gelijk gehad, al had ik dat liever niet gehad. Benieuwd wat we met bijv. Saidi en Boua voorin teweeg hadden gebracht.quote:Op zondag 28 december 2008 12:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant.. AZ mist in het centrum van de verdediging wat fysieke kracht, dat zou dus een prooi kunnen zijn voor de Sjonnies. Betekent alleen wel dat ze vanmiddag opportunistisch zullen gaan spelen. Counteren heeft met deze opstelling idd weinig zin.
Mee eens. Bekerfinale is echt tof. Was toen zo mooi in De Kuip.quote:Op zondag 28 december 2008 17:16 schreef Dutch_Courage het volgende:
En voor wat betreft de beker, mocht het in de competitie allemaal net niet lukken, een nieuwe bekerfinale zou weer geweldig zijn, is toch alweer 9 jaar geleden. Hopen dat dat een keer gaat lukken.
Dat was inderdaad geweldig... onoverdekt in de regen (goedkoopste plekken die er waren volgens mijquote:Op maandag 29 december 2008 13:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mee eens. Bekerfinale is echt tof. Was toen zo mooi in De Kuip..
Zou geweldig zijn als we weer met z'n allen naar Rotterdam kunnen. Prachtig sfeertje was dat.
Hij had een behoorlijk overtuigde uitstraling, ben benieuwd hoe groot dat spaarvarken is.quote:Op zondag 28 december 2008 22:56 schreef endr0me het volgende:
Been op eredivisie live! met een grote glimlach dat NEC gaat versterken..
Op zn Beens 'We hebben nog een spaarvarken vol zitten'
En Jhonny: 'Er was geen reet aan vandaag'
Ik zou Lens niet doen. Is een gevoelige jongen. Hij heeft nu te veel druk op zijn schouder. Als hij terug naar Nijmegen komt, heeft iedereen te hoge verwachtingen van hem. Als hij dit niet waar kan maken, dan zit je met een 'dure' speler die de verwachtingen niet kan waarmaken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef J-heronimus het volgende:
Bisewar, Lens of Leonardo?
Been gaf aan de aanval te willen versterken, en dan met name de flanken.
Moest ik ook aan denken toen jij je bericht nog niet ge-edit hadquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:56 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maar NEC richt zich niet op centrumspitsen of middenvelders. Je hebt in je selectie maar twee echte buitenspelers (Bouaouzan, Saïdi). Zal dus wel een linksbuiten worden ofzo, linksbenige aanvallers heb je namelijk niet. Dus misschien dat Leonardo toch een optie is, mocht Ajax hem weer willen laten gaan..
Been noemde voor de camera's van E.Live zelf de naam Denneboom. Maar was wellicht een flauwe kerstgrap.
klopt! heeft iemand hem wel eens zien trainen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:29 schreef endr0me het volgende:
Ze hebben natuurlijk ook nog die servische linksbuiten op proef, waar we verder niks meer van gehoord hebben
Geen idee. Wat mij betreft krijgt ie een contract, kan Dani mooi rechtsbuiten spelen. Tegen Udinese was ie fantastisch die 2e helftquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:45 schreef C2000 het volgende:
Collen traint ook nog steeds mee volgens mij
inderdaad moooi filmpjequote:Op woensdag 31 december 2008 09:23 schreef BasNijmegen het volgende:
Mooi filmpje op startpagina van nec-nijmegen.nl. Film van het jaar 2008
I LIKE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |