das knap...ik heb een keertje mn kies door de midden gebeten op een stukje komkommerquote:Op woensdag 17 december 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Bweh, stukje van mn kies af.
Ik mocht duidelijk niet kiezen, het gebeurde gewoon.
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Bweh, stukje van mn kies af.
Ik mocht duidelijk niet kiezen, het gebeurde gewoon.
Mja, ik door het eten van nibbit-chips..quote:Op woensdag 17 december 2008 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das knap...ik heb een keertje mn kies door de midden gebeten op een stukje komkommeren ontelbare vullingen die spontaan tijdens het eten opeens verdwenen waren
Groningen.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dus Hit me TV komt waar we weten niet waar?
Idem. Als ze die nou even lekker als eerste laten optreden, want dan ben ik er waarschijnlijk nog nietquote:Op woensdag 17 december 2008 20:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik hoop Miss Montreal's "rrrrrrrrunning...." toch écht te ontwijken aanstaande maandag.
Of all places. Beetje jammer, had ik graag langsgegaan.quote:
Wil zondag proberen wel te komen, als het meezit.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wil zondag naar Breda...
wie gaat er mee
Niks tegen Groningen he?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of all places. Beetje jammer, had ik graag langsgegaan.
Ik las 't dat je aanstaande maandag in Grunn moet zijn. Misschien 'n idee om samen met Hans ff wat af te spreken op de Grote Markt?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Idem. Als ze die nou even lekker als eerste laten optreden, want dan ben ik er waarschijnlijk nog niet
en vanaf waar komt gij?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wil zondag proberen wel te komen, als het meezit.
Als SR08 straks echt van start gaat komen er vanzelf meer mensen op de veilingsite.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
202 euri pas
Leuk, kan ik al even zien waar ik zal zitten! Ik kon me er echt nog niet echt iets bij bedenkenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:20 schreef dfr0st het volgende:
Voor de OP op het fok weblog worden ook berichten over SRQ2008 geplaatst met onder andere backstage foto's en andere wetenswaardigheden.
http://weblog.fok.nl/SRQ2008
zow heejquote:Op woensdag 17 december 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
de versterker
[ afbeelding ]
de tuner
[ afbeelding ]
de dvd/cd/cdsa/mp3 speler
vandaag deze set bij elkaar uitgezocht om te gaan bestellen, de speakers die ik wil hebben minimaal een versterker nodig met aanschafwaarde boven de 600 euro, omdat hij het anders niet trekt.
de versterker ga ik uit engeland importeren, in nederland moet deze 1200-1500 euro kosten , in engeland 550 euro ex verzendkosten
Prima idee, alleen weet ik niet hoe laat ik klaar ben met vergaderen (start om 13.30).quote:Op woensdag 17 december 2008 20:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik las 't dat je aanstaande maandag in Grunn moet zijn. Misschien 'n idee om samen met Hans ff wat af te spreken op de Grote Markt?
Ik ga met m'n collega, maar weet nog niet welke dag.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
helemaal niemand die zondags naar Breda gaat met de trein?
jij telt niet mee Gerben...jij woont al "dichtbij"![]()
jou zie ik wel daar
ken je Dick Pertijs?quote:
kom zondagsquote:Op woensdag 17 december 2008 20:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ga met m'n collega, maar weet nog niet welke dag.
Even kijken naar de eindresultaten van de HU projecten, het huis opzich trekt me weinig dit jaar.
Ik wil wel mee, kan wel pas om 22.00 uur.. tot die tijd zit ik in 't callcenterquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...is er nog iemand die vanaf Utrecht met me mee wil in de trein?
Nope, ik ga zondag al naar de kerstparade van SBSquote:Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
helemaal niemand die zondags naar Breda gaat met de trein?
jij telt niet mee Gerben...jij woont al "dichtbij"![]()
jou zie ik wel daar
je kan die SR-kaarten kopen van de TNT, zit een kortingskaart in van 40% voor met de treinquote:Op woensdag 17 december 2008 20:44 schreef borisz het volgende:
Even op en neer naar Breda op zondag kost mij teveel tijd en centen. Andere dagen komen dan beter uit.
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:44 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, kan wel pas om 22.00 uur.. tot die tijd zit ik in 't callcenter
Maandag van 16:00 - 16:30 op de Grote Markt en ik deel gratis oliebollen uit ! Er liggen hier nog 4 te wachten om te worden opgegeten.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dus Hit me TV komt waar we weten niet waar?
Ik draag een rode roos. Jullie ook?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik las 't dat je aanstaande maandag in Grunn moet zijn. Misschien 'n idee om samen met Hans ff wat af te spreken op de Grote Markt?
De eerstvolgende megahit wordt pas weer ergens halverwege januari bekendgemaakt.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga niet stemmen op de SingleStrijd, allebei baggernummers. Use Somebody is nu ook alweer grijsgedraaid. Niet tijd voor een megahit, 3FM?
voor mij 2u36quote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef Sersjee het volgende:
Breda is 2 uur en 20 min. met de trein, da's me even te ver...
16x in een maand tijd... jij bent platen al snel zat? Of heb je Use Somebody zelf al kapot gedraaid?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga niet stemmen op de SingleStrijd, allebei baggernummers. Use Somebody is nu ook alweer grijsgedraaid. Niet tijd voor een megahit, 3FM?
Ah OK, maar wie weet wordt nu Novastar de nieuwe anthem, lastig danquote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De eerstvolgende megahit wordt pas weer ergens halverwege januari bekendgemaakt.
Eerst Serious Request, Top Serious Request en de eerste week van 't nieuwe jaar is de Anthem van SR altijd MH.
misschien beetje moe van gespamquote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
hej dr is een DJ Sandstorm-vriendje weggelopen op zn hyves
Ik denk 't niet hoor, de Anthem is altijd een springplaat.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ah OK, maar wie weet wordt nu Novastar de nieuwe anthem, lastig dan.
Alright. Dan lijkt 't me wel handig om binnenkort onze telefoonnummers ff uit te wisselen.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Prima idee, alleen weet ik niet hoe laat ik klaar ben met vergaderen (start om 13.30).
Niet geheel aan 3FM te wijten. 's Ochtends komt hij op MTV en TMF (Ja, ik heb graag muziek aan tijdens het opstaan en geen radio op m'n kamerquote:Op woensdag 17 december 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
16x in een maand tijd... jij bent platen al snel zat? Of heb je Use Somebody zelf al kapot gedraaid?
Dit is een applicatie voor serious request.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Om met de woorden van Gerard te spreken: ik wil meer informatie.
Ik vind Multiply niet echt een springplaat.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk 't niet hoor, de Anthem is altijd een springplaat.
Ah, ben benieuwd. Zal volgend jaar ook wel op Pinkpop te vinden zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk 't niet hoor, de Anthem is altijd een springplaat.
Wat is de link die je kreeg? Ik krijg niks binnen...quote:Op woensdag 17 december 2008 20:52 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Dit is een applicatie voor serious request.
MAAR: hij werkt niet, huh!
Ik druk net op die link van het SMSje krijg ik "Alleen geschikt voor Nederlandse netwerken"
Gaan we limburgers nu geen nederlanders meer noemen :S?
Nou, 'k krijg hier in Utrecht hetzelfde hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 20:52 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Dit is een applicatie voor serious request.
MAAR: hij werkt niet, huh!
Ik druk net op die link van het SMSje krijg ik "Alleen geschikt voor Nederlandse netwerken"
Gaan we limburgers nu geen nederlanders meer noemen :S?
Idd, maar hij werkt niet bij mijquote:Op woensdag 17 december 2008 20:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Applicatie zal wel niet werken op een iPhone, is het een java-achtig iets of zo?
Is inderdaad nog niet geschikt voor iPhone, zou later nog komen.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Applicatie zal wel niet werken op een iPhone, is het een java-achtig iets of zo?
Idd, bij Vodafone werkt ie niet!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, 'k krijg hier in Utrecht hetzelfde hoor
Ook 3G Vodafone Live toevallig?
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maandag van 16:00 - 16:30 op de Grote Markt en ik deel gratis oliebollen uit ! Er liggen hier nog 4 te wachten om te worden opgegeten.
Dit topic gaat te snel voor mijn langzame GPRS-verbinding.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie heeft de applicatie nodig als je dit topic al hebt
http://d2c.wecomm.com/npo-3fmquote:Op woensdag 17 december 2008 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat is de link die je kreeg? Ik krijg niks binnen...
Aan die informatie heb ik tenminste wat. Scheelt mij weer een keer sms-enquote:Op woensdag 17 december 2008 20:54 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Idd, bij Vodafone werkt ie niet!
LOLquote:Op woensdag 17 december 2008 20:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Ik haal wel nieuwe. Dat lijkt me beter.
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:55 schreef Mark336 het volgende:
Link: d2c.wecomm.com/npo-3fm
Thx! Zo lukt het wel.quote:
is t zo erg? ik vind het wel meevallen, mail alleen iedereen van Sander zn hyves als ik echt *vind ik* belangrijk nieuws heb, en niet zoals andere mensen weleens doen dat je FW;FW;FW;FW;FW ziet staanquote:Op woensdag 17 december 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien beetje moe van gespam
Die heb ik (nog) niet..quote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik draag een rode roos. Jullie ook?
Dan wordt het toch eens tijd om er eentje te kopenquote:
Mjah, kreeg net van iemand anders ook al dezelfde melding door, ook Vodafone.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik krijg ook de foutmelding. Heb ook Vodafone.
Daar ga ik echt niet aan beginnen, hij heeft me maar te herkennenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan wordt het toch eens tijd om er eentje te kopen. Misschien ook wel handig voor Michiel want dan weet hij dat we van Fok! zijn..
.
Hij herkent je vast wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar ga ik echt niet aan beginnen, hij heeft me maar te herkennen
Ik heb hem met Vodafone wel binnen gehaald en kreeg net ook al smsjes en telefoontjes dat mensen met t-mobile dezelfde melding kregen. Vermoed gevalletje druktequote:Op woensdag 17 december 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, kreeg net van iemand anders ook al dezelfde melding door, ook Vodafone.
Ziet er naar uit dat in ieder geval één van de Vodafone IP's gezien wordt als "buitenland".
Dan proberen we het straks nog een keer. Dank voor de infoquote:Op woensdag 17 december 2008 21:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb hem met Vodafone wel binnen gehaald en kreeg net ook al smsjes en telefoontjes dat mensen met t-mobile dezelfde melding kregen. Vermoed gevalletje drukte
Even wachten dus, dan ga ik maar weer verder met taggen.. saai werkjequote:Op woensdag 17 december 2008 21:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb hem met Vodafone wel binnen gehaald en kreeg net ook al smsjes en telefoontjes dat mensen met t-mobile dezelfde melding kregen. Vermoed gevalletje drukte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |