Leuk, kan ik al even zien waar ik zal zitten! Ik kon me er echt nog niet echt iets bij bedenkenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:20 schreef dfr0st het volgende:
Voor de OP op het fok weblog worden ook berichten over SRQ2008 geplaatst met onder andere backstage foto's en andere wetenswaardigheden.
http://weblog.fok.nl/SRQ2008
zow heejquote:Op woensdag 17 december 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
de versterker
[ afbeelding ]
de tuner
[ afbeelding ]
de dvd/cd/cdsa/mp3 speler
vandaag deze set bij elkaar uitgezocht om te gaan bestellen, de speakers die ik wil hebben minimaal een versterker nodig met aanschafwaarde boven de 600 euro, omdat hij het anders niet trekt.
de versterker ga ik uit engeland importeren, in nederland moet deze 1200-1500 euro kosten , in engeland 550 euro ex verzendkosten
Prima idee, alleen weet ik niet hoe laat ik klaar ben met vergaderen (start om 13.30).quote:Op woensdag 17 december 2008 20:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik las 't dat je aanstaande maandag in Grunn moet zijn. Misschien 'n idee om samen met Hans ff wat af te spreken op de Grote Markt?
Ik ga met m'n collega, maar weet nog niet welke dag.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
helemaal niemand die zondags naar Breda gaat met de trein?
jij telt niet mee Gerben...jij woont al "dichtbij"![]()
jou zie ik wel daar
ken je Dick Pertijs?quote:
kom zondagsquote:Op woensdag 17 december 2008 20:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ga met m'n collega, maar weet nog niet welke dag.
Even kijken naar de eindresultaten van de HU projecten, het huis opzich trekt me weinig dit jaar.
Ik wil wel mee, kan wel pas om 22.00 uur.. tot die tijd zit ik in 't callcenterquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...is er nog iemand die vanaf Utrecht met me mee wil in de trein?
Nope, ik ga zondag al naar de kerstparade van SBSquote:Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
helemaal niemand die zondags naar Breda gaat met de trein?
jij telt niet mee Gerben...jij woont al "dichtbij"![]()
jou zie ik wel daar
je kan die SR-kaarten kopen van de TNT, zit een kortingskaart in van 40% voor met de treinquote:Op woensdag 17 december 2008 20:44 schreef borisz het volgende:
Even op en neer naar Breda op zondag kost mij teveel tijd en centen. Andere dagen komen dan beter uit.
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:44 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, kan wel pas om 22.00 uur.. tot die tijd zit ik in 't callcenter
Maandag van 16:00 - 16:30 op de Grote Markt en ik deel gratis oliebollen uit ! Er liggen hier nog 4 te wachten om te worden opgegeten.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dus Hit me TV komt waar we weten niet waar?
Ik draag een rode roos. Jullie ook?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik las 't dat je aanstaande maandag in Grunn moet zijn. Misschien 'n idee om samen met Hans ff wat af te spreken op de Grote Markt?
De eerstvolgende megahit wordt pas weer ergens halverwege januari bekendgemaakt.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga niet stemmen op de SingleStrijd, allebei baggernummers. Use Somebody is nu ook alweer grijsgedraaid. Niet tijd voor een megahit, 3FM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |