Waaarom TT change?quote:
quote:
kleine letter of spatie tussen woord en smileyquote:Op woensdag 17 december 2008 19:06 schreef IQM het volgende:
En waarom doet die smiley het niet bij jou? [ afbeelding ] Bij mij wel.
Ik zie er volgens de meeste vrouwen ook als 15 uitquote:Op woensdag 17 december 2008 19:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Ik wil er niet uit zien als 15.
Het leek ons goed als het ding vanaf nu [KLB SC #XXX] heet, dat [KLB Bagger SC] of [KLB wtf SC] lokt baggeraars en het gaat nu juist weer de leuke en goede kant op!quote:
ik zie er wel uit als 15quote:Op woensdag 17 december 2008 19:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Ik wil er niet uit zien als 15.
Oh dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het leek ons goed als het ding vanaf nu [KLB SC #XXX] heet, dat [KLB Bagger SC] of [KLB wtf SC] lokt baggeraars en het gaat nu juist weer de leuke en goede kant op!
Als iemand ook nog de OP kan wijzigen, zodat nergens meer het woord bagger te vinden is en dit een SC gaat worden waar KLB trots op kan zijn, geef ik die ontwerper een tagje ofzo
Vertel is, hoe schat je mij in (2 fotos in m'n fotoboek)quote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:05 schreef Catch_me het volgende:
Sorry m'n router pleurde uit :S
je moet nog even bijleren in het show/ontwerp hier je avatar topicquote:
Maar jij weet niet hoe je de OP moet hosten, dus doe maar niet.quote:
en mij ?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:14 schreef sezten het volgende:
[..]
Vertel is, hoe schat je mij in (2 fotos in m'n fotoboek)
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
je moet nog even bijleren in het show/ontwerp hier je avatar topic
16,17quote:Op woensdag 17 december 2008 19:14 schreef sezten het volgende:
[..]
Vertel is, hoe schat je mij in (2 fotos in m'n fotoboek)
it wasn't mequote:Op woensdag 17 december 2008 19:18 schreef sezten het volgende:
En uh, waarom is nou weer het thema verwijdert?
wil je het echt weten?quote:
16 of 17quote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef BigKahuna het volgende:
En hoe oud schatten jullie mij?
Je vergeet mij lieverikjequote:
Hmm plaatje doet het gewoon niet, because de link staat er nogquote:
quote:
Pas hem vanavond wel aan. Photoshop is kapoerewietus op deze brakke laptopquote:Op woensdag 17 december 2008 19:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het leek ons goed als het ding vanaf nu [KLB SC #XXX] heet, dat [KLB Bagger SC] of [KLB wtf SC] lokt baggeraars en het gaat nu juist weer de leuke en goede kant op!
Als iemand ook nog de OP kan wijzigen, zodat nergens meer het woord bagger te vinden is en dit een SC gaat worden waar KLB trots op kan zijn, geef ik die ontwerper een tagje ofzo
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] De OP is HIER te vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOEI IK KRIJG EEN TAGJE!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Minimalisme wordt het helemaal in 2009.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:35 schreef Adelante het volgende:
whehehe, dat is wel heel minimalistisch
Nou nee.quote:
Wheheh, zie net ook dat Bobby de vorige had gemaaktquote:
Of morgen want de source bestanden staan op nog op de aaimek.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas hem vanavond wel aan. Photoshop is kapoerewietus op deze brakke laptop
Dan ik nog eerder dan jou en geloof me, dat zegt nog meer over jou dan mijquote:
en erg blauw. En de disclaimer mist, en dat dat moeten we in ere houden voor Juup.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:35 schreef Adelante het volgende:
whehehe, dat is wel heel minimalistisch
blauw is goed <--quote:Op woensdag 17 december 2008 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en erg blauw. En de disclaimer mist, en dat dat moeten we in ere houden voor Juup.
Mogen de dames, Technoviking, remlof etc nog wel erin blijven?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:39 schreef Adelante het volgende:
het heeft geen haast, maar een toffe OP zonder bagger en bazen shit verdient dit topic wel
Disclaimers zijn voor mensen die zo onvolwassen zijn dat ze niet zonder vooraf duidelijk opgestelde regels kunnen leven!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en erg blauw. En de disclaimer mist, en dat dat moeten we in ere houden voor Juup.
natuurlijk, we kennen geen algeheel censuurverbod hierquote:Op woensdag 17 december 2008 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mogen de dames, Technoviking, remlof etc nog wel erin blijven?
Die is wel mooi alleen hoor ik natuurlijk helemaal linksboven in te staanquote:Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] De OP is HIER te vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwa, vind het niveau wel omhoog gegaan hier.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Disclaimers zijn voor mensen die zo onvolwassen zijn dat ze niet zonder vooraf duidelijk opgestelde regels kunnen leven!
Oh, wacht...
Nee, maar als het niet meer mag, begin ik gewoon opnieuw anders haal ik alleen bagger eruitquote:Op woensdag 17 december 2008 19:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
natuurlijk, we kennen geen algeheel censuurverbod hier![]()
wees creatief, leej je uit, maar de termen bagger en baas hoeven er niet meer zo nodig in
Zet dat maar in de OPquote:Op woensdag 17 december 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, vind het niveau wel omhoog gegaan hier.KLB SC 2.0
vergeet niet dat er straks ook weer users mee willen doen voor wie een disclaimer misschien wel een welkome toevoeging kan zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, vind het niveau wel omhoog gegaan hier.KLB SC 2.0
Daarom ben ik ook van mening dat ie erin moet blijven.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
vergeet niet dat er straks ook weer users mee willen doen voor wie een disclaimer misschien wel een welkome toevoeging kan zijn
Ik weet anders nog wel dat ***** eerst tegen ***** zei dat zij een gore ***** was en dat ze met haar ***** van ***** moest afblijven, want anders zou zij haar ***** bezorgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
natuurlijk, we kennen geen algeheel censuurverbod hier![]()
wees creatief, leej je uit, maar de termen bagger en baas hoeven er niet meer zo nodig in
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet anders nog wel dat ***** eerst tegen ***** zei dat zij een gore ***** was en dat ze met haar ***** van ***** moest afblijven, want anders zou zij haar ***** bezorgen.
-edit-
Rustig, IQM!Anders heb je een ban aan je broek!
[ afbeelding ]
Hé, iemand wil de creatiefste user van 2008 worden. Laat hem.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:52 schreef Fascination het volgende:
Omg iemand heeft teveel vrije tijd!!!!!!!!!!
62% gewijzigd lol nog niet eens 30%quote:Op woensdag 17 december 2008 19:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet anders nog wel dat ***** eerst tegen ***** zei dat zij een gore ***** was en dat ze met haar ***** van ***** moest afblijven, want anders zou zij haar ***** bezorgen.
-edit-
Rustig, IQM!Anders heb je een ban aan je broek!
[ afbeelding ]
Weet jij veel wat er allemaal in m'n oorspronkelijke post stond.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
62% gewijzigd lol nog niet eens 30%
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet jij veel wat er allemaal in m'n oorspronkelijke post stond.
Ik gok op de laatste sterretjes: Aidsquote:Op woensdag 17 december 2008 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet jij veel wat er allemaal in m'n oorspronkelijke post stond.
Hehe, wanneer zijn die uitslagen bekend trouwens?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, iemand wil de creatiefste user van 2008 worden. Laat hem.
Want? Omdat het 5 sterretjes zijn? Net als in de rest van de post?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:00 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik gok op de laatste sterretjes: Aids
Weet ik veel.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, wanneer zijn die uitslagen bekend trouwens?
Aids heeft toch 4 letters?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Omdat het 5 sterretjes zijn? Net als in de rest van de post?
Ik denk telkens dat jij dagonet bentquote:Op woensdag 17 december 2008 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
ik ben beste nieuwkomer ! allemaal stemme!
Totale Treurigheid.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:08 schreef MouzurX het volgende:
FF tussendoor, als moonen alleen je broek naar beneden trekken is, wat is het dan wanneer je een wijf met je kont swaffelt ?
Omdat er overal 5 sterretjes staanquote:Op woensdag 17 december 2008 20:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, waarom zou die dan achter de 5 sterretjes zitten?
Nee, KLB-SC cultuur jwz.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:39 schreef Adelante het volgende:
het heeft geen haast, maar een toffe OP zonder bagger en bazen shit verdient dit topic wel
Ik vind je niet grappig.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:08 schreef MouzurX het volgende:
FF tussendoor, als moonen alleen je broek naar beneden trekken is, wat is het dan wanneer je een wijf met je kont swaffelt ?
Dat was een serieuze vraag, dat was zeg maar, het onderwerp op schoolquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat was een serieuze vraag, dat was zeg maar, het onderwerp op school![]()
HBO ftw
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
HBO ftw
Hihi, wat een doerakjes bij jullie op school zeg. Dekselse rekels!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
HBO ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |