Ja is een zeer goede Griek! Ik ga altijd voor menuutje Paros en dan een ijsje halen bij de zaak ertegenover, dat is namelijk een italiaanse ijszaakquote:
Dat is wel heel boersquote:Op maandag 12 januari 2009 13:02 schreef Tuvai.net het volgende:
Eensch met TS.Ben zelf ook een keer (onder protest, dat dan wel) naar een duur restaurant geweest met familie. 70 euro per persoon, de helft lustte het veel te aparte eten niet en iedereen had na de 6 uren die we daar gezeten hadden nog honger.
Nou, bij het reserveren werd er netjes gevraagd hoe veel mensen vlees en vis als hoofdgerecht wilden hebben. We waren met z'n twintigen, waarvan er maar 2 vis hadden (waar ik er weer één van was). Kregen we daar als aperitiefje vis en als voorgerecht vis.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Het was kasteel Limbricht, btw.
Rouwkostquote:
Mij niet gezien in dat soort elitaire tenten. Noem mij dan maar een pauper, maar ik zorg wel dat ik met een voldaan gevoel naar huis ga.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Ik ben eens gaan eten bij Da Vinci (nu 2 Michelinsterren).
Ben erna nog in Maasbracht op de rotonde een frietje gaan scoren. Was ¤100 euro p.p. kwijt aan "lif-lafjes" en andere kleine meuk. 1 hap en het was weg
Aan dat soort mensen heb ik zo'n hekel Ga dan gewoon niet mee uiteten als je zo bent. Bij mij in de vriendengroep zitten ze ook mensen die geen voorgerecht bestellen hun hoofdgerecht niet opeten en ook geen nagerecht nemen.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet alleen een hoofdgerecht bestellen!
Je zou eens naar Sadewa in Terneuzen moeten gaanquote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Aziatisch etenLekker en niet duur.
mwah,,.. ik bestel bij de argentijn(o.i.d.) ook vaak geen voor- of nagerecht. dan zit je al gauw 1.5 uur langer terwijl ik gewoon trek heb in een goede lap vlees en geen zin heb om zelf achter het fornuis te gaan staan.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen heb ik zo'n hekel Ga dan gewoon niet mee uiteten als je zo bent. Bij mij in de vriendengroep zitten ze ook mensen die geen voorgerecht bestellen hun hoofdgerecht niet opeten en ook geen nagerecht nemen.
idd.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Aziatisch etenLekker en niet duur.
Die kipkerrie-saus bij de Wok, en dan nog met extra stukjes spaanse peper d'r bij.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
idd.
alleen mijn gaatje brand dan altijd 3 dagen
50 euro in een haute quisine restaurant is niet zo veel, ik denk dat je gewoon te weinig besteld hebt. De restaurants die kleine porties serveren hebben wel menu's met heel veel gangen; als er 5, 7 of zelfs 10 gangen menu's op de kaart staan, dan moet je ook niet verwachten met alleen een voor- hoofd- & na-gerecht vol te zitten (tenzij je een kleine eter bent). Volgende keer meer gangen bestellen, of als je veel kleine/verschillende hapjes niet lekker of te duur vind, dan moet je een ander soort restaurant uitkiezen.quote:Dat je de eerste 2uur na het bezoek aan het restaurant geen honger hebt kun je toch wel verwachten als je iets van 50 euro pp betaald.
Misschien zijn het geen grote eters?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen heb ik zo'n hekel Ga dan gewoon niet mee uiteten als je zo bent. Bij mij in de vriendengroep zitten ze ook mensen die geen voorgerecht bestellen hun hoofdgerecht niet opeten en ook geen nagerecht nemen.
Ieder z'n eigen voorkeurquote:Op maandag 12 januari 2009 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan gerust met mijn vriendin in de frituur eten en alsnog een romantisch avondje hebben. Hoef ik geen 100 euro voor te spenderen en een Entrecote of hoe heet die dure rommel in mijn nek te hebben gehad. Frikadelletje is net zo lekker
als je dat speeltje uit je happy meal op vreet, heb je een tijd geen honger meerquote:Op maandag 12 januari 2009 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vult ook niet. Na een half uur al weer honger.
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die na van die aftanse restaurants met een aantal sterren gaan omdat ze een aantal sterren hebben
Terwijl je bij de frituur voor 10x minder geld 10x zoveel krijgt
Hork.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan gerust met mijn vriendin in de frituur eten en alsnog een romantisch avondje hebben. Hoef ik geen 100 euro voor te spenderen en een Entrecote of hoe heet die dure rommel in mijn nek te hebben gehad. Frikadelletje is net zo lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |