Je bedoelt Hoot Kwiesien.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef Mr-Coffee het volgende:
Het was zeker van die hote quisine meuk.
Haute cuisine.quote:
Je kent me niet dus hou je oordeel even voor je jaquote:Op woensdag 17 december 2008 22:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
TS is een boer die hoog opgeeft van Restaurant De Wiener Schnitzel omdat je daar veel krijgt.
Na het eten bij de mac ben ik wel een paar uur vol hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Zelfs bij de McDonalds vult 't niet. een half uur na de big mac heb je alweer een hol gevoel.
Je betaald gewoon bijna 200 piek voor een armoedig maaltje, das gewoon ziek!!!quote:
Dat is typisch Nederlands. In Texas gaat dat er wel anders aan toe. Krijg je je eten voor niets als je je bord leeg eet en reken maar dat het een flinke portie is.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef leolinedance het volgende:
Oke, je wilt natuurlijk lekker eten als je naar een restaurant gaat. Maar ook wil je een beetje voldaan naar huis toch? Ik bedoel, als ik er thuis nog een zak chips achteraan moet gooien klopt er iets niet.
Klacht: Te dure restaurants die te weinig voedsel serveren.
Meteen nadat ik alles heb opgepeuzeld zit ik ramvol, maar na een uur heb ik weer honger.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Na het eten bij de mac ben ik wel een paar uur vol hoor.
Vaak is het ook zoutloos, laf voedsel wat uberhaupt niet vult.quote:
Dat is wat anders dan de klacht in de OP.quote:Op maandag 12 januari 2009 02:28 schreef LikeRedRum het volgende:
[..]
Vaak is het ook zoutloos, laf voedsel wat uberhaupt niet vult.
Een vismousse bijvoorbeeld. Wtf?
Wat mij betreft zit het ertussenin; goed voedsel zonder er elitair over te doen. Reerug ok, kaviaar nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |