Ja, dat klopt. Je smeert wat lijm op de plek waar je de plakker wil plakken, en dan haal je het stukje plastic van de plakker af, en dan plak je de plakker op de plek waar je de plakker wil plakken.quote:Op maandag 22 december 2008 16:50 schreef Frollo het volgende:
Volgens mij is dat doorzichtige stukje plastic bedoeld om de plakkant van het plakkertje van vreemde smetten vrij te houden en dien je het te verwijderen alvorens de plakker op de band aan te brengen.
Heb je m'n lampekappenateliers gezien?quote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
L., weet jij wanneer het seizoen voor vijgen is?
Oh! Ja! Waarvoor dank!quote:Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je m'n lampekappenateliers gezien?
Ja! De foto verhult dat ze helaas uit elkaar vallen. In het ene kapje zit een groot brandgat, het tweede kapje wordt met plakband bij elkaar gehouden en het derde kapje hangt scheef. Ik wil eigenlijk precies dezelfde kapjes opnieuw laten maken.quote:Op maandag 22 december 2008 17:27 schreef ShadyLane het volgende:
Maar dat zijn toch heel leuke kapjes?
Richting herfst zie ik ze altijd in de winkels.quote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
L., weet jij wanneer het seizoen voor vijgen is?
Ik heb ze altijd nodig met kerst. Is het nu te laat, denk je?quote:Op maandag 22 december 2008 17:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Richting herfst zie ik ze altijd in de winkels.
HA! DIVERSE!quote:Op maandag 22 december 2008 17:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
Richting herfst zie ik ze altijd in de winkels.
HA DWERG!quote:Op maandag 22 december 2008 17:39 schreef dwerg het volgende:
HA! DIVERSE!
Hm dat zou ik niet weten, misschien geconfijte? Gewoon even op de markt kijken misschien.quote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ze altijd nodig met kerst. Is het nu te laat, denk je?
De kasten had ik al, en komen uit een verleden toen ik nóg minder smaak had, maar het is een ikea-boekenkast (niet de billy) en een oude kast die ooit voor mijn middelbareschoolgang gekocht was. Als ik een camera had zou ik mooie foto's maken.quote:
Een vriendin van me kent hem redelijk goed, en heeft al meerdere malen verteld hoe knettergestoord hij is. Een mooie anekdote die dat duidelijk maakt hoorde ik laatst. Hij zou in het Vondelpark afspreken met wat kinderen uit een oud huwelijk en was daarom wat gespannen. Het leek hem daarom handig om een klysma te nemen, daar ontspande hij altijd zo van. Aangezien hij in het vondelpark was, besloot hij het water in te springen en bovenop een fontein te gaan zitten. Deze spoot vervolgens allerlei essentiele ingewanden kapot, waardoor hij met een ambulance afgevoerd moest worden en dagenlang ernstig gewond in het ziekenhuis ligt.quote:Op maandag 22 december 2008 18:29 schreef ShadyLane het volgende:
Ha, een reportage over Wim "iceman" Hof op tv. Wat een held! Wetenschappers snappen er niks van.
Ik wil een ondiepe (zo'n 30 cm diep) en hoge kast (zo dicht mogelijk bij het plafond). Voldoen jouw kasten aan die eisen?quote:Op maandag 22 december 2008 19:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De kasten had ik al, en komen uit een verleden toen ik nóg minder smaak had, maar het is een ikea-boekenkast (niet de billy) en een oude kast die ooit voor mijn middelbareschoolgang gekocht was. Als ik een camera had zou ik mooie foto's maken.
Mijn IKEA-kast wel. Hij is hoog, en ook vrij ondiep. Zie http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00115181 . Of ie mooi is, is dan weer een tweede, maar er past wel een hoop in. En ik heb de zwarte.quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil een ondiepe (zo'n 30 cm diep) en hoge kast (zo dicht mogelijk bij het plafond). Voldoen jouw kasten aan die eisen?
Serieus? Dat was zelfs nog een soort van relletje hier. Iedereen wist het, maar het mocht niet gezegd worden. Of zo. En toen deed iemand dat toch. Tsk.quote:
Er is kennelijk ook iets dat volledig langs mij is heengegaan.quote:Op maandag 22 december 2008 20:31 schreef ShadyLane het volgende:
k_man> Marjolein D/Theelepel/Mien in Twee Vandaag
Hm, dat zal wel in een periode geweest zijn dat ik niet mee las.quote:Op maandag 22 december 2008 20:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Serieus? Dat was zelfs nog een soort van relletje hier. Iedereen wist het, maar het mocht niet gezegd worden. Of zo. En toen deed iemand dat toch. Tsk.
Mijn dank is groot! Ziet er niet gek uit. Passen grote boeken er wel in?quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn IKEA-kast wel. Hij is hoog, en ook vrij ondiep. Zie http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00115181 . Of ie mooi is, is dan weer een tweede, maar er past wel een hoop in. En ik heb de zwarte.
Ja, de planken zijn behoorlijk hoog, dus dat is eigenlijk geen probleem. Behalve koffietafelboeken misschien, maar die passen toch beter op een koffietafel.quote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn dank is groot! Ziet er niet gek uit. Passen grote boeken er wel in?
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die zo'n heldere blik op deze wereld en haar gekkigheid hebben als ik, Claudia.quote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
JAM die iemand 'gestoord' noemt. Het moet niet veel gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |