Ja, dat klopt. Je smeert wat lijm op de plek waar je de plakker wil plakken, en dan haal je het stukje plastic van de plakker af, en dan plak je de plakker op de plek waar je de plakker wil plakken.quote:Op maandag 22 december 2008 16:50 schreef Frollo het volgende:
Volgens mij is dat doorzichtige stukje plastic bedoeld om de plakkant van het plakkertje van vreemde smetten vrij te houden en dien je het te verwijderen alvorens de plakker op de band aan te brengen.
Heb je m'n lampekappenateliers gezien?quote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
L., weet jij wanneer het seizoen voor vijgen is?
Oh! Ja! Waarvoor dank!quote:Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je m'n lampekappenateliers gezien?
Ja! De foto verhult dat ze helaas uit elkaar vallen. In het ene kapje zit een groot brandgat, het tweede kapje wordt met plakband bij elkaar gehouden en het derde kapje hangt scheef. Ik wil eigenlijk precies dezelfde kapjes opnieuw laten maken.quote:Op maandag 22 december 2008 17:27 schreef ShadyLane het volgende:
Maar dat zijn toch heel leuke kapjes?
Richting herfst zie ik ze altijd in de winkels.quote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
L., weet jij wanneer het seizoen voor vijgen is?
Ik heb ze altijd nodig met kerst. Is het nu te laat, denk je?quote:Op maandag 22 december 2008 17:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Richting herfst zie ik ze altijd in de winkels.
HA! DIVERSE!quote:Op maandag 22 december 2008 17:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
Richting herfst zie ik ze altijd in de winkels.
HA DWERG!quote:Op maandag 22 december 2008 17:39 schreef dwerg het volgende:
HA! DIVERSE!
Hm dat zou ik niet weten, misschien geconfijte? Gewoon even op de markt kijken misschien.quote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ze altijd nodig met kerst. Is het nu te laat, denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |