Eurosport sowieso.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vrijdag de loting toch? Wordt die nog ergens uitgezonden.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Vond een iets betere Stam:
[ afbeelding ]
Eurosport?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vrijdag de loting toch? Wordt die nog ergens uitgezonden.
Ja dus:quote:
quote:Voetbal: UEFA Cup Eurosport
Rechtstreeks verslag van de loting
* Datum:
19 december 2008
* Uitzendtijd:
13:00 - 13:30 uur
* Genre:
Sport
http://www.nuvideo.nl/spo(...)-tegen-jols-hsv.htmlquote:Villa met B-team tegen Jols HSV
Aston Villa speelt woensdagavond in Hamburg zijn laatste groepswedstrijd in de UEFA Cup. Martin O'Neill treedt met een B-ploeg aan tegen Martin Jol.
Pure middelmaat.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probleem opgelost.
No shit Sherlockquote:Op woensdag 17 december 2008 16:21 schreef koningdavid het volgende:
Jongens... Ronnie Stam was een grapje he?
Twee mensen leken het niet helemaal door te hebben, dus ik benadruk het nog even voor de duidelijkheid.quote:
Jah een baasje hebben we in feite in huis. Ik denk dat als je die Oleguer weg haalt je een hoop onzekerheid weg neemt en opbouwend ook sterker wordt.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook zo hoor. Maar waar de anderen wel eens een foutje maken, doet hij wel eens iets goed
.
We missen achterin echt gewoon een Stam, iemand die niet alleen zelf goed is, maar ook gewoon de baas is daar.
Kutmodjes?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:24 schreef Houniet het volgende:
Er is al flink wat blauw aanwezig.
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Chadi het volgende:
Ajax kan met dit elftal absoluut geen UEFA cup winnen. Die achterhoede zal Ajax nekken!
Nee Duitserquote:
Zal zeker veel schelen. Zowel Vermaelen als Vertonghen en Vd Wiel zullen beter spelen met iemand waarbij ze niet in de broek schijten als hij de bal krijgt, Vermeer zal beter keepen EN de middenvelders zullen weer eens een bal krijgen die met meer dan 5 graden vooruit gespeeld gaat wordenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jah een baasje hebben we in feite in huis. Ik denk dat als je die Oleguer weg haalt je een hoop onzekerheid weg neemt en opbouwend ook sterker wordt.
vergeet de brandblussers nietquote:Op woensdag 17 december 2008 16:35 schreef Silenus het volgende:
NEC - Ajax wordt verpl. buscombi (prijs 30,25 euro)
FC Groningen - Ajax ook, met alt. opstaplaats (prijs 29,65 euro)
Verkoop normale uitkaarthouders start voor NEC-uit op 27-12 en voor FCG-uit op 3-1-09.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal zeker veel schelen. Zowel Vermaelen als Vertonghen en Vd Wiel zullen beter spelen met iemand waarbij ze niet in de broek schijten als hij de bal krijgt, Vermeer zal beter keepen EN de middenvelders zullen weer eens een bal krijgen die met meer dan 5 graden vooruit gespeeld gaat worden.
Man, wat is die man zwak.....
Als je tegen Arsenal en Real Madrid heb gespeeld, dan moet een wedstrijd tegen Volendam toch wel te doen zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 16:45 schreef Ajaxfan het volgende:
Hebben jullie er nooit aan gedacht dat Oleguer misschien weinig zelfvertrouwen heeft?
Jazeker, maar ik denk dat het vooral een gebrek aan kwaliteit is. Ik bedoel, hij komt bij een team met veel collega's die Spaans spreken, hij krijgt al een half seizoen het volste vertrouwen van Van Basten, en hij mag altijd in de basis starten wanneer het kan. Als dat hem al geen zelfvertrouwen geeft, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:45 schreef Ajaxfan het volgende:
Hebben jullie er nooit aan gedacht dat Oleguer misschien weinig zelfvertrouwen heeft?
Hij spreekt voortreffelijk Engels.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:50 schreef Godspeed. het volgende:
Hoe is die kerel eigenlijk met zijn talen? Verstaat'ie de rest van de verdediging?
Hij spreekt redelijk Engels dus dat mag geen probleem zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:50 schreef Godspeed. het volgende:
Hoe is die kerel eigenlijk met zijn talen? Verstaat'ie de rest van de verdediging?
Van der Vaart kan nog bij zat europese topclubs terecht.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:57 schreef Badabingea het volgende:
Kunnen wij Van der Vaart niet terughalen? Zou die niet gelijk nee op zeggen.
Kan het me gewoon niet voorstellen van een speler die van Barca afkomt, CL finales heeft gespeeld, dat zo iemand gewoon niet eens een pass op 5 meter meer kan geven omdat ie geen zelfvertrouwen heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:45 schreef Ajaxfan het volgende:
Hij heeft natuurlijk lang de rol van reserve gespeeld, maar hij heeft ondertussen ruim de tijd gehad om te acclimatiseren.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan het me gewoon niet voorstellen van een speler die van Barca afkomt, CL finales heeft gespeeld, dat zo iemand gewoon niet eens een pass op 5 meter meer kan geven omdat ie geen zelfvertrouwen heeft.
Dat zou hetzelfde zijn als ik deze post opeens niet meer kan posten, omdat ik geen zelfvertrouwen heb.
Echt, ik verwacht van niemand dat ie meteen de nieuwe Stam is, maar wat hij laat zien is echt beneden alle peil.
Lijkt mij ook. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat MvB hem op blijft stellen.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk lang de rol van reserve gespeeld, maar hij heeft ondertussen ruim de tijd gehad om te acclimatiseren.
Ik ook niet meer.. na 5-6 wedstrijden moet je ermee kappen en niet gaan rotzooien om hem toch ingepast te krijgen. Silva erin en van der Wiel centraal. Als Oleguer op d etrainingen laat zien dat ie het aan kan en beter is gooi je hem er gewoon in. Nu kom je ook ongeloofwaardig op de groep over ook door dit soort acties.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat MvB hem op blijft stellen.
Ik snap sowieso niet wat er mis is om idd hem eens op de bank te laten beginnen, je hoeft zo'n speler ook weer niet meteen te verdoemen ofzo, misschien heeft ie wel een enorme vormcrisis ofzo. Maar MvB blijft hem gewoon als basisspeler opstellen. Kan je wel zeggen "ja maar dat is niet goed voor zo'n jongen zijn zelfvertrouwen" Nee, het zelfvertrouwen van MILJOENENAANKOOP Silva zal lekker zijn!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.. na 5-6 wedstrijden moet je ermee kappen en niet gaan rotzooien om hem toch ingepast te krijgen. Silva erin en van der Wiel centraal. Als Oleguer op d etrainingen laat zien dat ie het aan kan en beter is gooi je hem er gewoon in. Nu kom je ook ongeloofwaardig op de groep over ook door dit soort acties.
Inderdaad, alsof hij in z'n eentje verantwoordelijk is voor de wisselvalligheid van heel het team.quote:
Jij kent hem persoonlijk?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MvB en mensen, zal nooit een gelukkige combo worden.
Inderdaad, maar die dombo's in Amsterdam wachten eerst tot hij een paar miljoen meer kost, dan kunnen al die managers (neuzen) er hun zakken mee vullen. Net zoals ze nu met Elia gaan doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probleem opgelost.
Hij lijkt wel op Heitingaquote:Op woensdag 17 december 2008 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal zeker veel schelen. Zowel Vermaelen als Vertonghen en Vd Wiel zullen beter spelen met iemand waarbij ze niet in de broek schijten als hij de bal krijgt, Vermeer zal beter keepen EN de middenvelders zullen weer eens een bal krijgen die met meer dan 5 graden vooruit gespeeld gaat worden.
Man, wat is die man zwak.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |