quote:Op maandag 22 december 2008 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
Die achterste Amba lijkt meer afstand tussen de voorbumper en de weg te hebben dan die andere 3.
Allebei bingo.quote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef Zug-Chef het volgende:
Het verschil in de lijnfilm tussen de 3 middelste Amba's en de meest rechtse?
Nou draaf je weer veels te ver door, PSM.quote:Op maandag 22 december 2008 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
mja, het front van die achterste amba lijkt ook kleiner dan die van de andere drie.
Da's dan een flinke mol die daar aan het werk isquote:Op maandag 22 december 2008 15:17 schreef NoBody122 het volgende:
Het zou eventueel ook nog kunnen dat er onder de voorste wielen van die verste Amba een verhoginkje zit, waardoor de voorkant net even een stukje verder omhoog komt![]()
Klopt, want het zijn alleen maar standaardonderdelen die ze gebruikenquote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Nou draaf je weer veels te ver door, PSM.![]()
Ik las 's ergens -ik weet niet meer waar- dat die Amba's er zo belachelijk uitzagen omdatquote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
[.PSM draaft door.]
Klopt, want het zijn alleen maar standaardonderdelen die ze gebruiken
Ik had het nergens over een al dan niet aanwezige chauffeursaircoquote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Nou draaf je weer veels te ver door, PSM.![]()
[..]
Da's dan een flinke mol die daar aan het werk is![]()
Dan zou je dus des te gemakkelijker moeten kunnen zien dat die laatste geen chauffeur's airco heeft.
Die Berkhofs hebben wel een veel mooier uiterlijk vind ik. De eerste keer dat ik de eerste bus van dit type zag rijden, toen ik een jaar of 10 was, vond ik het een schitterend ding. Zelfs de gelede versie van dit type moest en zou ik zien, die zag ik toen achter het Centraal voor het eerst waar ik nog werd aangesproken door een enge kerel.quote:Op zondag 21 december 2008 03:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Berkhofs zijn uit, Citaro's zijn nu de baas.
Ze worden wel ingetrapt, maar het zijn wel mijn lievelingsbolides.
Tineke Huizinga moet berecht worden voor alles wat ze misdaan heeft in 2008.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
De strippenkaarten gaan in het nieuwe jaar losjes met ZES procent omhoog. Voor hen de het wat boeit. Normaal kwam er altijd 20 of 30 cent bij per jaar, nu gaan we soepeltjes van 20,40 naar 21,60.
Nee, want jij fotografeert nooit op het station; we knowquote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
It wasn't me!
Zelden. Maar daar die fotograaf staat ben ik ook wel eens te vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:59 schreef NoBody122 het volgende:
Volgens mij is dat diezelfde, die mij (en een collega, die net m'n bus kwam overnemen) op de foto zette in de 8200
[..]
Nee, want jij fotografeert nooit op het station; we know
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |