Jij vindt "waarschijnlijk" een uiting van stelligheid?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:50 schreef Lemmeb het volgende:
Mijn stelligheid was overigens vooral een reactie op de manier waarop met name DS4 in het begin van het topic de theorie aan de man probeerde te brengen dat er van sexueel misbruik door de vader geen sprake was geweest. Dat vond ik bijzonder naïef.
Nee, daarom had ik het over toestemming van de moeder. Overigens, als die weigert, kan er nog een omweg worden bewandeld ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:23 schreef yyentle het volgende:
Of het kind tegen nog meer trauma's.![]()
Het kind is in dit geval het meest kwetsbaar en belangrijkst: gelukkig maar dat zo'n kind niet op last van agenten of rechercheurs aan een onderzoek kan worden onderworpen.
Op 11-jarige leeftijd?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, het is goed mogelijk dat ze het gewoon weg zet als "wakker worden met vervelend gevoel". Alleen: geconfronteerd met de waarheid over haar vader... zou ze dan niet 1+1 gaan uitrekenen?
Het ging erom dat jij beweerde dat artsen kunnen aantonen of er sprake is van kindermisbruik.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Inwendig onderzoek is dan ook niet bedoeld om te kijken of het maagdenvlies nog intact is...
Ja, dan zijn ze niet achterlijk ofzo...quote:
Jij wenst mijn stelling te ontkrachten met een stukje over het maagdenvlies. Terwijl ik het had over inwendig onderzoek en niet over een onderzoek van het maagdenvlies.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:53 schreef yyentle het volgende:
Het ging erom dat jij beweerde dat artsen kunnen aantonen of er sprake is van kindermisbruik.
Ik schreef dat ze meestal niet verder komen dan vermoedens. Dat zijn de feiten. Period.
Jij ontkent dat, je verdraait en je beroept je, als je niet gelijk krijgt op je vermeende kennis en andere mensen.
Dat gedrag komt veel voor bij wanna be's hOOr!
Als dat meisje jarenlang zo nu en dan zou zijn misbruikt, is dat heel normaal voor zo'n kind.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dan zijn ze niet achterlijk ofzo...
Ja natuurlijk. Daarom vinden incestslachtoffers het ook niet erg. Is normaal dat je met je vader sex hebt...quote:Op woensdag 31 december 2008 11:04 schreef yyentle het volgende:
Als dat meisje jarenlang zo nu en dan zou zijn misbruikt, is dat heel normaal voor zo'n kind.
Ik vrees dat het laatste verwijt jou treft.quote:Verder moet je rekening houden met het feit dat het hier over haar vader gaat.
Het meisje kan veel van haar vader houden, ze kan bang zijn voor haar vader.
Dat weten we dus allemaal niet.
Je snapt er werkelijk helemaal niets van.
Nee, ik weiger zedenzaken. Omdat ik helaas in mijn omgeving de gevolgen van sexueel misbruik heb mogen zien. Geloof mij nu maar, jij hebt er geen donder van begrepen. Incest heeft een enorme impact.quote:Nooit meegemaakt in je praktijk zeker.
Ik heb iets van wiki gehaald omdat jij (zoals altijd) het weer eens beter wist: niet op één terrein, nee op diverse terreinen.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij wenst mijn stelling te ontkrachten met een stukje over het maagdenvlies. Terwijl ik het had over inwendig onderzoek en niet over een onderzoek van het maagdenvlies.
Vervolgens noem jij jouw stukje (wiki nota bene) "de feiten".
Alleen had je niet door dat inwendig onderzoek niet draait om het maagdenvlies...quote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef yyentle het volgende:
Ik heb iets van wiki gehaald omdat jij (zoals altijd) het weer eens beter wist: niet op één terrein, nee op diverse terreinen.![]()
Dat is dan ook de reden dat het voor de bewijsvoering wordt gebruikt in zedenzaken.quote:Toen jij aan het begin van deze draad schreef dat een inwendig onderzoek wel zou kunnen bewijzen of het meisje was misbruikt vond ik dat al meteen een erg stompzinnige opmerking. Niet gereageerd omdat de draad stopte.
De argumenten zijn op en je gaat op de man spelen... Heel goed. Luister eens, juffie, als ik een puber was die net doet alsof hij advocaat is, dan was ik door de juristen op dit forum al lang en breed betrapt. Gek genoeg geloven die het wel... Het zijn de nitwits die er aan twijfelen. Pun intended.quote:Ik had trouwens voor deze draad al vermoedens dat je niet meer bent dan een wanna be, die altijd gelijk wil hebben en leeft in een fantasiewereld.
Dat had ik wel: ze kijken naar van alles: afscheiding, verkleuring, wondjes, problemen met plassen etc. etc. en ze praten met het kind.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alleen had je niet door dat inwendig onderzoek niet draait om het maagdenvlies...
[..]
Ik had het dus over inwendig onderzoek en jij pareert dat met een opmerking over het maagdenvlies... En nu wist je ineens dat het om veel meer ging?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:26 schreef yyentle het volgende:
Dat had ik wel: ze kijken naar van alles: afscheiding, verkleuring, wondjes, problemen met plassen etc. etc. en ze praten met het kind.
Maar ook dat zegt niet alles.
Veel mensen denken dat een maagdenvlies alleszeggend is: maar dat is dus niet zo.
Volg je eigen schrijfsels eens vanaf pagina 4 waar je dit schreef:quote:Op woensdag 31 december 2008 11:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik had het dus over inwendig onderzoek en jij pareert dat met een opmerking over het maagdenvlies... En nu wist je ineens dat het om veel meer ging?
Nou, dan moet ik constateren dat je bewust een onzinargument bezigde. Ook niet sterk hoor.
Je hebt het nota bene over sexueel actief.quote:Je weet hoop ik dat met een inwendig onderzoek bij een 11 jarige wel vast te stellen is of ze al dan niet sexueel actief (en dat zou in casu dan ook bewijzen of het mogelijk is dat ze door haar vader is verkracht) is geweest?
In elk geval een uiting van een hoge verwachting. Dat jij denkt dat de kans groter is dan, laten we zeggen, 80% of iets dergelijks.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij vindt "waarschijnlijk" een uiting van stelligheid?
Alsof jij wat te weigeren hebt.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:12 schreef DS4 het volgende:
Nee, ik weiger zedenzaken.
Onvrijwillig of vrijwillig, het blijft actief. Maar als je het plastischer wil: penis in vagina contact. Ben je nu gelukkiger?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:57 schreef yyentle het volgende:
Volg je eigen schrijfsels eens vanaf pagina 4 waar je dit schreef:
Je hebt het nota bene over sexueel actief.![]()
Weet je niet eens wat sexueel actief zijn betekent?
En dat van iemand die inwendig onderzoek verdraait naar een discussie over het maagdenvlies. Je moet maar durven.quote:En dan jouw manier van discussiëren: mensen dingen in de mond leggen, woorden verdraaien, beweren dat je het beter weet, terwijl je niet eens weet waar je over praat, etc. etc.![]()
![]()
![]()
Ik acht het inderdaad het meest waarschijnlijk dat hij zijn dochter (nog) niet sexueel heeft misbruikt. Ik hang daar geen percentage aan, hoewel mijn woorden impliceren dat de kans iig groter dan 50% moet zijn (gelet op meest waarschijnlijk).quote:Op woensdag 31 december 2008 13:05 schreef Lemmeb het volgende:
In elk geval een uiting van een hoge verwachting. Dat jij denkt dat de kans groter is dan, laten we zeggen, 80% of iets dergelijks.
Alsof jij een beoordeling daar van kan maken...quote:
En mijn mening heb je ook al, dus wat mij betreft zijn we nu klaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:45 schreef DS4 het volgende:
Dat is mijn mening en daar moet je het mee doen.
Ik mis bij jou alleen nog een fatsoenlijke onderbouwing. Maarre: dat hoeft ook niet zeg ik er snel bij...quote:Op woensdag 31 december 2008 13:54 schreef Lemmeb het volgende:
En mijn mening heb je ook al, dus wat mij betreft zijn we nu klaar.
* herleestquote:Op woensdag 31 december 2008 01:14 schreef yyentle het volgende:
Op speciaal verzoek gezocht en gevonden:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies
Gelukkig maar dan.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik mis bij jou alleen nog een fatsoenlijke onderbouwing. Maarre: dat hoeft ook niet zeg ik er snel bij...
* herleestquote:
wtf, ga je weer op die fietsquote:Op woensdag 31 december 2008 14:27 schreef Lemmeb het volgende:
Als die van dezelfde kwaliteit waren als je eerdere posts,
Met dat verschil dat ik wel een sluitende motivatie kado geef.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
* herleest
* geeft yyentle gelijk
Zo makkelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |