Dit is niet het "Voorzie hier Dago van een nieuwe avatar"-topic hoorquote:

Ik vraag het ook "heeeeuuul liefquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is niet het "Voorzie hier Dago van een nieuwe avatar"-topic hoor
Die zusters en LVQR zijn users die af en toe een plaatje aanpassen voor de fun, niet in opdracht of onder tijdsdruk
 "
"

Paul

Paul

Heb je nog een orgineel zonder sneeuw ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
Die kerstmuts mag er wel af, sneeuw kan op zich wel blijven met graag wat vuurwerk op de achtergrond.

quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die lieve, lieve zusters en geweldige LVQR zijn users die af en toe een plaatje aanpassen voor de fun, niet in opdracht of onder tijdsdruk

Ik keek in dit topic en zag dat er een oud&nieuw webicon staat,quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:09 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
http://i40.tinypic.com/2e3monb.gif
ff snel je fluitertje aangepast, zwarte ondergrond is niet mooi !
Snelheid enzo kan nog anders. Toch nog ff de mutsjes opgelaten

Doe maar rustig met Dago's nieuwe ava, eerst de anderenquote:Dagoduck, baggeren in TOP2000-topics, ook na waarschuwingen van mods, 48 uur.

je moet je avatar eerst op een server uploaden (www.tinpic.com of www.xs.to), wij kunnen niet op jouw C-schijf kijkenquote:Op zondag 28 december 2008 00:16 schreef Sporti het volgende:
[]
Te groot voor een ava, kan iemand hem passend voor mij maken?

ppppppfffffff erg he zoveel onhandigheidquote:Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
je moet je avatar eerst op een server uploaden (www.tinpic.com of www.xs.to), wij kunnen niet op jouw C-schijf kijken
 maar tis inmiddels wel gelukt.......tochhhhhh
  maar tis inmiddels wel gelukt.......tochhhhhh  

Hij staat hierquote:Op zondag 28 december 2008 00:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
ppppppfffffff erg he zoveel onhandigheidmaar tis inmiddels wel gelukt.......tochhhhhh

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2008 00:28:19 ]

quote:Op zondag 28 december 2008 00:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hij staat hierOntzettend bedankt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 28 december 2008 10:55 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
1) Kerstmuts mag eraf.
2) Sneeuw mag blijven!
3) Wat vuurwerk op de achtergrond met ergens 2009 in beeld al hoeft dat niet persé.
Alvast bedankt.

quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
Hoihoimijn sinterklaas & kerst UI's waren prachtig
maar nu wel een beetje passé, iemand zin om iets oud en nieuw achtigs voor me in elkaar te zetten
?
Origineel
 ?
?

Dankje!quote:

She is backquote:

YW !quote:Op zondag 28 december 2008 14:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dankje!

Ziet er goed uit.
alleen het bestand is te groot.

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

quote:Op zondag 28 december 2008 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doe maar rustig met Dago's nieuwe ava, eerst de anderen
 sneu !
  sneu !quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik keek in dit topic en zag dat er een oud&nieuw webicon staat,
dat je het al klaar hebt, lief van je, ben er erg blij mee.

quote:Op zondag 28 december 2008 15:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]Haha, vind het wel grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Life is Music
Life is Music

.
.

Liever nog dezequote:Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je hier een knipperend gelukkig nieuwjaar bijzetten kleinzusje.

Up yours dan maar.quote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is maar voor eventjes hoor.
 .
.

?
? 

De boom is al over het balkon gezwiept hierquote:Op maandag 29 december 2008 12:55 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je in deze ook die mooie bril maken?
Voor als de kerst is afgelopen.

Ik ben een btje verdrietig dat jullie mij overslaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil mijn man bijt hondje tot oud en nieuw MBH omtoveren ?

maar zou de onderstaande fles ook bij mij door beeld kunnen schieten???
  maar zou de onderstaande fles ook bij mij door beeld kunnen schieten??? 

quote:Op maandag 29 december 2008 15:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De boom is al over het balkon gezwiept hier
Zet aanvraag op lijstje
 . En laat de kleuren maar wat langzamer verwisselen
. En laat de kleuren maar wat langzamer verwisselen  .
.

Oh schatquote:Op maandag 29 december 2008 16:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ben een btje verdrietig dat jullie mij overslaan

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

quote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh schat
Ben met je bezig, hoop dat die voor 1 januari af is
Had al een poging gewaagd, maar die was echt te lelijk.
Wil het vuurwerk graag op de achtergrond, dus ben ff die hond aan het eliminerenOh naja als het niet lukt dan moet je maar niet doen anders heeft het weinig zin meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025

Als je er liever snel 1 wilt, kan ik wat vuurwerk over die hond heen laten knallen, maar das niet zo mooi vin ikquote:Op maandag 29 december 2008 19:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh naja als het niet lukt dan moet je maar niet doen anders heeft het weinig zin meer

Kijken !!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 december 2008 20:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je er liever snel 1 wilt, kan ik wat vuurwerk over die hond heen laten knallen, maar das niet zo mooi vin ik

quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef Houniet het volgende:
[..]. En laat de kleuren maar wat langzamer verwisselen
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |