Mja. 't Volgende deel is vanavond of, op z'n laatst, morgenvroeg wel vol. Dan ga ik voor #921.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
36 uur en het is begonnenDus zo vroeg is het niet meer.
Ja maar Hans was er toen nog.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, als de vaste stamgasten afwezig zijn gaat het meestal het snelst hier... dat hebben we al een keer meegemaakt bij het studiobezoek vorig jaar.
Die is geniaalquote:Op woensdag 17 december 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Hoor ik daar het PSB-alarm ?!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ow... gaat Michiel weer standuppen dan?
Sorry... flauw. Erg flauw.
* Marc63 gaat zich in een hoekje zitten schamen.
En terecht!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oe ja, dat was wel hilarisch!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stamt die afbeelding niet van ongeveer dezelfde tijd vorig jaar? Volgens mij is 'ie ergens in de dagen voor Serious Request ontstaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Hoor ik daar het PSB-alarm ?!
[ afbeelding ]
Klopt ! toen zag ik 'm ook ineens op tv verschijnen. Weet niet meer exact hoe en wat maar volgens mij wel. Best lachen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stamt die afbeelding niet van ongeveer dezelfde tijd vorig jaar? Volgens mij is 'ie ergens in de dagen voor Serious Request ontstaan.
Welke illusies had je danquote:Op woensdag 17 december 2008 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo mijn luistersessie vanmiddag bij www.wilbert.nl heeft mij aantal dingen rijker en armer gemaakt qua illusies
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Topic is bijna vol.... dus tot straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |