Niet overdrijven hequote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh, Great Minds en Amygaat niet samen helaas
Damn, 380x ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDETERINGTYFUSKUTZOOI ^&*56&*^&*%&(%&^$#(^&*(^&%&*)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
Ja, en vooralquote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
Dat gaat je een hoop geld kosten zoquote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jezus, zijn er echt mensen die dit goed vinden?
Nou, inderdaad, supervet.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:39 schreef 3FMaster het volgende:
Wel vet dat Paul van den nacht een hakkuhnacht maakt
Super vet inderdaad maar helaas wel op zondagnacht.. *grom*. Zaterdagavond/nacht zou helemaal gaaf zijn geweest.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:39 schreef 3FMaster het volgende:
Wel vet dat Paul van den nacht een hakkuhnacht maakt
Ben ik even blij dat ik vakantie hebt, maar ik leef met je meequote:Op woensdag 17 december 2008 16:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super vet inderdaad maar helaas wel op zondagnacht.. *grom*. Zaterdagavond/nacht zou helemaal gaaf zijn geweest.
We moeten trouwens het topic wel weer zodanig timen dat het precies bij de start van SR dichtgaat en dat we dan precies een speciaal 3FM SC SR topic kunnen openenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben denk ik wat laat met m'n TVP...?
Och, nog een dag en dan begint SR.
En nog twee dagen tot m'n kerstvakantie (jammer genoeg dus eigenlijk een dag te laat).
Hier ook nog 2 dagen hoor, je bent niet de enigste.. Maar ik hoef maar tot 11:00.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben denk ik wat laat met m'n TVP...?
Och, nog een dag en dan begint SR.
En nog twee dagen tot m'n kerstvakantie (jammer genoeg dus eigenlijk een dag te laat).
Of je roept een modje!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
We moeten trouwens het topic wel weer zodanig timen dat het precies bij de start van SR dichtgaat en dat we dan precies een speciaal 3FM SC SR topic kunnen openen
We moeten wel ff wat vinden om snel ontopic over te discusseren, zodat het topic legaal dichtkan dan
Ja hoor, hoe laat?quote:
We tellen hier gewoon doorquote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
We moeten trouwens het topic wel weer zodanig timen dat het precies bij de start van SR dichtgaat en dat we dan precies een speciaal 3FM SC SR topic kunnen openen
We moeten wel ff wat vinden om snel ontopic over te discusseren, zodat het topic legaal dichtkan dan
Inderdaad... Om eerlijk te zijn had het nog best iets langer mogen duren!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:33 schreef 3FMaster het volgende:
Damn! Deze heb ik lang niet gehoord.
Eigenlijk denk ik dat we best morgen al met de SR-topictitels kunnen beginnen. Dan kunnen we mooi de laatste aanloop ernaartoe meenemen.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik stel voor 920 al om te dopen tot SR deelquote:Op woensdag 17 december 2008 18:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat we best morgen al met de SR-topictitels kunnen beginnen. Dan kunnen we mooi de laatste aanloop ernaartoe meenemen.
Is dat niet 'n beetje té vroeg..?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik stel voor 920 al om te dopen tot SR deel.
Ik ben hier nog niet zo lang, ik weet ook niet hoelang je erover doet om een topic vol te gooien, maar ik zou dan rond 2000 ereen te openen. Savonds wordt dr nooit echt zo heel veul gepost, maar je hebt toch een beginnetje voor om 0600 uur in den ochtend als Giel begintquote:Op woensdag 17 december 2008 19:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Is dat niet 'n beetje té vroeg..?
Mij lijkt 't leuker om er vanaf morgenmiddag/avond (#922/923) mee te beginnen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet zo lang, ik weet ook niet hoelang je erover doet om een topic vol te gooien, maar ik zou dan rond 2000 ereen te openen. Savonds wordt dr nooit echt zo heel veul gepost, maar je hebt toch een beginnetje voor om 0600 uur in den ochtend als Giel begint
36 uur en het is begonnenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mij lijkt 't leuker om er vanaf morgenmiddag/avond (#922/923) mee te beginnen.
Woensdagavond is wel heel erg vroeg.
Ik weet niet of dat dit jaar wel kan, in verband met de stats van Piles.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Vorig jaar hadden we een topic: [3FM met bijna serious request #346] aftellen
Nja, toen ik later terug zat te lezen, dacht ik al om dat neer tezetten. Bij deze: Een nieuw topic openen opdonderdagavond rond 1900/2000 uur.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mij lijkt 't leuker om er vanaf morgenmiddag/avond (#922/923) mee te beginnen.
Woensdagavond is wel heel erg vroeg.
Ik denk 't wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef Mark336 het volgende:
Was ik nou echt de enige die net langs het jeugdjournaal zapte en een hele reportage zag over het glazen huis?
Vorig jaar zijn we ook 2 dagen van tevoren begonnen met SR in de TT, maar toen kregen we nog 2 topics vol voordat SR echt begon. Ik denk dat we er nu ook nog wel minstens 1 vol gaan krijgen voor vrijdag.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
36 uur en het is begonnenDus zo vroeg is het niet meer.
Haha, dank jequote:Op woensdag 17 december 2008 16:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik vakantie hebt, maar ik leef met je mee
Och, als de vaste stamgasten afwezig zijn gaat het meestal het snelst hier... dat hebben we al een keer meegemaakt bij het studiobezoek vorig jaar.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn we ook 2 dagen van tevoren begonnen met SR in de TT, maar toen kregen we nog 2 topics vol voordat SR echt begon. Ik denk dat we er nu ook nog wel minstens 1 vol gaan krijgen voor vrijdag.
Hoewel ik morgen niet kan meespammen want dan ben ik in Desmet.
Ow... gaat Michiel weer standuppen dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
De laatste MetMichielIsHetElkeDagFeest... krijgen we dan volgend jaar 'MetMichielIsHetElkeDagEenGrafstemming'...?
Mja. 't Volgende deel is vanavond of, op z'n laatst, morgenvroeg wel vol. Dan ga ik voor #921.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
36 uur en het is begonnenDus zo vroeg is het niet meer.
Ja maar Hans was er toen nog.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, als de vaste stamgasten afwezig zijn gaat het meestal het snelst hier... dat hebben we al een keer meegemaakt bij het studiobezoek vorig jaar.
Die is geniaalquote:Op woensdag 17 december 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Hoor ik daar het PSB-alarm ?!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ow... gaat Michiel weer standuppen dan?
Sorry... flauw. Erg flauw.
* Marc63 gaat zich in een hoekje zitten schamen.
En terecht!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oe ja, dat was wel hilarisch!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stamt die afbeelding niet van ongeveer dezelfde tijd vorig jaar? Volgens mij is 'ie ergens in de dagen voor Serious Request ontstaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Hoor ik daar het PSB-alarm ?!
[ afbeelding ]
Klopt ! toen zag ik 'm ook ineens op tv verschijnen. Weet niet meer exact hoe en wat maar volgens mij wel. Best lachen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stamt die afbeelding niet van ongeveer dezelfde tijd vorig jaar? Volgens mij is 'ie ergens in de dagen voor Serious Request ontstaan.
Welke illusies had je danquote:Op woensdag 17 december 2008 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo mijn luistersessie vanmiddag bij www.wilbert.nl heeft mij aantal dingen rijker en armer gemaakt qua illusies
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Topic is bijna vol.... dus tot straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |