Dat is bijzonder spijtig. Als wij nu maar een fatsoenlijke (scene) release uit Japan krijgen, dan vind ik het best.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Event Magic.tv deal fails, FieLDS Dynamite!! 2008 will not air live in U.S.
[..]
Bij mij welquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Was het al bekend dat Hari vs. Overeem volgend jaar onder MMA rules zal wordne gehouden?
Manhoef neemt zijn spot in (MMA rules).quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef Paxlie het volgende:
JLB vs Hunt gaat niet door
JLB heeft een adem infectie gekregen voor hij naar Japan vloog en ligt nu met koorts in bed.
Tering, hoeveel partijen vecht die man wel niet op een jaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:37 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Manhoef neemt zijn spot in (MMA rules).
Het gewichtsverschil gaat het hem doen denk ik. Want beiden hebben al hun verloren MMA-partijen by submission verloren. Dus gaat het om de kickboxing skills en dan is het gewichtsverschil mijns inziens te groot om Hunt (T)KO te krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:10 schreef Unstoppable het volgende:
Ik zie Manhoef trouwens op geen enkele manier winnen. Hunt zijn kin is te goed, vrijwel geen groundgame, groot gewichtsverschil etc.
Maar respect hoor, die kerel vecht altijd, wanneer en tegen wie maakt hem helemaal niks uit
dat zou echt awesome zijn, maar ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:42 schreef Semargofni het volgende:
Zou dit niet binnen al te lange tijd op sbs6/eurosport te zien moeten zijn? (hoewel ik het natuurlijk liefst zonder reclame zie)
Vanavond wordt er trouwens op rtl7 it's showtime uitgezonden om 22:10.
Dan te bedenken dat hij dit jaar ook nog "geretired" was...quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Tering, hoeveel partijen vecht die man wel niet op een jaar
Are you all out of your minds???quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Het gewichtsverschil gaat het hem doen denk ik. Want beiden hebben al hun verloren MMA-partijen by submission verloren. Dus gaat het om de kickboxing skills en dan is het gewichtsverschil mijns inziens te groot om Hunt (T)KO te krijgen.
Minowaman is anders wel zo gek/dapper om ook het ook in K-1 rules op te nemen tegen Zimmerman.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is bijzonder spijtig. Als wij nu maar een fatsoenlijke (scene) release uit Japan krijgen, dan vind ik het best.
@ Breach: Zimmerman vs. Minowa moet wel MMA rules zijn lijkt me. Ik bedoel Minowa heeft zo'n beetje dezelfde standup skills als bijvoorbeeld Royce Gracie. Onder MMA rules heeft Minowaman tenminste nog een kans
Dit zijn kleine MMA-handschoenen, Manhoef heeft genoeg kracht om ook Hunt goed pijn te doen. Ik denk dat het gewichtsverschil ook te groot is maar je weet het nooit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:10 schreef Unstoppable het volgende:
Ik zie Manhoef trouwens op geen enkele manier winnen. Hunt zijn kin is te goed, vrijwel geen groundgame, groot gewichtsverschil etc.
Maar respect hoor, die kerel vecht altijd, wanneer en tegen wie maakt hem helemaal niks uit
Manhoef rent er als een stier op af en gaat gewoon all-out.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:34 schreef Fokski het volgende:
[..]
Dit zijn kleine MMA-handschoenen, Manhoef heeft genoeg kracht om ook Hunt goed pijn te doen. Ik denk dat het gewichtsverschil ook te groot is maar je weet het nooit.
Wie van bovenstaande namen wel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:20 schreef Tazmaniac het volgende:
BTW.. deze gasten wil je dus echt niet in het donker tegenkomen he!!
Toen ik werkte voor UDC was ik altijd eind-verantwoordelijke voor de gastenlijst. Toen stond in ene Alistair voor me neus op Dance Valley die op de lijst stond van Valentijn (vriendje van collega). Dat was na die schouder-blessure. Heb hem toen sterkte gewenst met die blessure (hij reageerde verbaasd dat ik dat wist, dat was wel grappig). Damn die dude was echt bizar groot en dat was voordat hij naar Heavyweight ging. Ik ben niet echt klein en ook redelijk sterk, maar voor hem zou ik oprecht bang zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:20 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac picks
Minowaman vs. Errol Zimmerman
Bob Sapp vs. Kinniku Mantaro
Semmy Schilt vs. Mighty Mo
Hayato Mach Sakurai vs. Katsuyori Shibata
Badr Hari vs. Alistair Overeem
Mirko Crocop vs. Hong Man Choi
Musashi vs. Gegard Mousasi
Melvin Manhoef vs. Mark Hunt
Shinya Aoki vs. Eddie Alvarez
Joachim Hansen vs. J.Z. Calvancante
BTW.. deze gasten wil je dus echt niet in het donker tegenkomen he!!
[ afbeelding ]
Die nek van Overeem ook hequote:Op dinsdag 30 december 2008 19:26 schreef Tazmaniac het volgende:
haha allemaal niet neej
maar ik bedoel, het zouden net zo goed 2 zware jongens kunnen zijn
Woot Woot... Minowaman heeft Errol binnen 20 seconden op de grond en binnen 1 minuut in een leglock...quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:20 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac picks
Minowaman vs. Errol Zimmerman
Bob Sapp vs. Kinniku Mantaro
Semmy Schilt vs. Mighty Mo
Hayato Mach Sakurai vs. Katsuyori Shibata
Badr Hari vs. Alistair Overeem
Mirko Crocop vs. Hong Man Choi
Musashi vs. Gegard Mousasi
Melvin Manhoef vs. Mark Hunt
Shinya Aoki vs. Eddie Alvarez
Joachim Hansen vs. J.Z. Calvancante
Overeem stond een paar meter voor me (naast goodridge) tijdens Glory 10 in Arnhem..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |