SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Gewoon netjes die spoilertags houden. Ik ben het met je eens, maar ging ook wel eens per ongeluk kijken naar de reacties om te weten of het tof ging zijnquote:Op zondag 28 december 2008 15:50 schreef Jajong het volgende:
Waar slaan die spoilers op btw? Als je hier gaat kijken terwijl je de uitslagen nog niet weet ben je gewoon een beetje dom lijkt me
Ik ben nu @ 15 minuten, maar altijd even in het topic kijken of mensen zo zittenquote:Op zondag 28 december 2008 15:50 schreef Jajong het volgende:
Waar slaan die spoilers op btw? Als je hier gaat kijken terwijl je de uitslagen nog niet weet ben je gewoon een beetje dom lijkt me
Waarom? Voor wie was je dan?quote:
Event met grote namen lenen zich voor persoonlijke betrokkenheid. Het is niet zo zeer de hoop op goede wedstrijden maar eerder wie wint en afhankelijk daarvan kan het zich lenen toch vreugde of een kater. Ik had een lichtpunt als afsluiter dat de dag nog enigzins goed maakte.quote:
quote:Diego Sanchez vs. Joe Stevenson will headline UFC 95 in London
Sanchez vs Stevenson? Na UFC 92 is dat toch een kater. Ik wil dit elke UFC en dat kan best.quote:Op zondag 28 december 2008 20:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja dat is toch ook waar ik heen vraag
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
Wanderlei is mijn absolute held. En dat zo'n middelmatige prutskoning als Frank Mir de grote Nog TKO'ed is vervelend. Nog is shot, teveel klappen gehad en 0 reflexen meer. Hij gaat nu ook neer op stoten die ik nog kan hebben bij wijze van spreken.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door Unstoppable op 29-12-2008 05:09:41 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Ja, dat zijn ook wel potten waar ik naar uitkijk.quote:Op maandag 29 december 2008 04:22 schreef Unstoppable het volgende:
Oh, en Lesnar - Mir kijk ik eigenlijk wel naar uit. Zelfde ook naar Fedor, zou zo fijn zijn als hij eindelijk de jump maakt. HIj heeft wel duidelijk gemaakt dat size ook niet zo'n groot verschil maakt (Choi/Sylvia), maar zou hem toch erg graag zien tegen bv Lesnar/Mir.
Nietes: Machidaaaaa!!quote:Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef Fokski het volgende:
Thiago Silva mag wel eens in de mix gegooid worden. Wat mij betreft de gevaarlijkste kandidaat in de LHW-divisie
quote:MMA Rules
Kazushi Sakuraba vs. Kiyoshi Tamura Lowkicks! Saku had allang moeten stoppen met vechten
Eddie Alvarez (No. 2 LW, No. 10 PFP) vs. Shinya Aoki (No. 4 LW) Te sterk voor Aoki
Joachim Hansen (No. 3 LW) vs. Gesias Cavalcante (No. 5 LW) Hellboy!
Mirko "Cro Cop" Filipovic vs. Hong Man Choi TKO of decision. No way dat Mirko wint!![]()
Hayato "Mach" Sakurai vs. Katsuyori Shibata Gewoon!
Semmy Schilt vs. Siala "Might Mo" Siliga Op ervaring in MMA! Hightower FTW
Jerome LeBanner vs. Mark Hunt Ook op MMA ervaring, dit kan wel een ziek gevecht worden trouwens.
Bob Sapp vs. Akihito TanakaNo comments
Hideo Tokoro vs. Daisuke Nakamura
Yukio Sakaguchi vs. Andy Ologun
K-1 Rules
Alistair Overeem (No. 9 HW) vs. Badr Hari Hoop Alistair, zal wel die lelijke Hari worden![]()
Gegard Mousasi (No. 5 MW) vs. Musashi Hoop het zo!
Tatsuya Kawajiri vs. Kozo Takeda Das toch voor het eerst dat Kawajiri onder K-1 regels vecht?
Yoshihiro Sato vs. Artur Kyshenko
K-1 King of Under 18 Tournament
Hiroya vs. Shota Shimada
Tatsuya Kusakabe vs. Koya Urabe
We zien wel bij een Lyoto Machida vs Thiago Silva match up. Machida is slechter op de grond en ik denk niet beter staand.quote:
Thiago Silvaquote:Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef Fokski het volgende:
Thiago Silva mag wel eens in de mix gegooid worden. Wat mij betreft de gevaarlijkste kandidaat in de LHW-divisie en hij mag na 4 UFC gevechten en winsten toch wel een kans krijgen tegen de bekendere namen (Liddell/Rampage/Griffin/Evans/Jardine e.d.).
Zimmerman is er nog bijgekomen dus..quote:The fight order has been set, as follows:
FIGHT # 1: Minowaman vs. Errol Zimmerman (DREAM Open Weight)
FIGHT # 2: Ryuya Kusakaba vs. Koya Urabe (K-1 High School <62kg)
FIGHT # 3: Hiroya vs. Shota Shimada (K-1 High School <62kg)
FIGHT # 4: Yoshihiro Sato vs. Artur Kyshenko (K-1 MW <71kg)
FIGHT # 5: Hideo Tokoro vs. Daisuke Nakamura (DREAM LW <68kg)
FIGHT # 6: Yukio Sakaguchi vs. Andy Ologun (DREAM WW <75kg)
FIGHT # 7: Hiroya/Shota winner vs. Ryuya/Koya winner (K-1 High School <62kg)
FIGHT # 8: Bob Sapp vs. Kinnikumantaro (DREAM HW >93.1kg)
FIGHT # 9: Semmy Schilt vs. Mighty Mo (DREAM HW >93.1kg)
FIGHT #10: Hayato Mach Sakurai vs. Katsuyori Shibata (DREAM WW <80kg)
FIGHT #11: Kozo Takeda vs. Tatsuya Kawajiri (K-1 MW <70kg)
FIGHT #12: Badr Hari vs. Alistair Overeem (K-1 Open Weight)
FIGHT #13: Mirko Crocop vs. Hong Man Choi (DREAM HW >93.1kg)
FIGHT #14: Musashi vs. Gegard Mousasi (K-1 Open Weight)
FIGHT #15: Jerome LeBanner vs. Mark Hunt (DREAM HW >93.1kg)
FIGHT #16: Shinya Aoki vs. Eddie Alvarez (DREAM LW <70kg)
FIGHT #17: Joachim Hansen vs. J.Z. Calvancante (DREAM LW <70kg)
FIGHT #18: Kazushi Sakuraba vs. Kiyoshi Tamura (DREAM MW <84kg)
Just wait, see and learn.quote:Op maandag 29 december 2008 21:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Thiago Silva. 2 keer winst tegen een UFC nieuwkomer. Die partijen was ie trouwens aan 't verliezen totdat zijn tegenstander geen gass meer had, 1 winst op Houston Alexander die ik nog pak op de grond, en 1 winst omdat James Irvin zijn knie kapot had, en die partij was ie ook aan 't verliezen. Hij raakt Machida niet eens aan man
.
Dat is echt klote ja. Was toch een van de interessantse partijen vond ik persoonlijk. Maar ja, met zo'n card maakt dat niet heel veel uit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef Paxlie het volgende:
JLB vs Hunt gaat niet door
JLB heeft een adem infectie gekregen voor hij naar Japan vloog en ligt nu met koorts in bed.
quote:FieLDS Dynamite!! 2008, the star-studded New Year's Eve event, has been unable to secure a TV or internet broadcasting contract and will not be seen live in the U.S.
Officials from both FieLDS Dynamite!! 2008 promoter Fight Entertainment Group and potential internet broadcast partner Event Magic.tv released the disappointing news on Monday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |