Iedereen roept op bv Sherdog maar dat dit de kwaliteit van de Pride vechters maar weer eens liet zien. Niemand staat erbij stil dat Pride al weer een paar jaar geleden was
Nog was in die tijd absoluut top 3, Silva ook. Alleen zelfs al als absolute Pride fan (heb alle dvd's in mijn kast staan

) moet ik toch wel erkennen dat Silva wel een protected champ was.
Maaarrrr, Overeem heeft een erg grote bek. Mocht zijn indrukwekkende frame inderdaad alleen maar door de stap naar HW komen en wat extra spieren (dus geen roids) dan zou ik hem erg graag in de UFC zien. Waar hij nu zit is alleen nog Crocop (en Kharitonov, zijn trainingsmaatje). Hopen dat hij een flinke submission tegen krijgt, misschien dat hij dan eindelijk eens overstapt naar een Amerikaanse gym, die wel de benodigde MMA groundgame training in huis heeft. En ja, hoeveel respect ik ook heb voor de NL scene, de Amerikaanse grote gyms zijn wel een stapje hoger, en Overeem kan worldclass zijn als hij eindelijk eens naar 1 van de topkampen overstapt. Kickboxen zijn wij groot in, niet in MMA....
Ik denk dat hij zich vrij gemakkelijk kan aanpassen aan een cage en een goede toevoeging zou zijn. Ik weet niet zeker dat hij top contender materiaal is, maar hij kan zeker een flink deel van de HW line up hebben. Al die shit en hype wat hij in de interviews eruit smijt is imo ook gewoon promotie. Hij heeft weinig te zoeken als je kijk naar een vrij kleine organisatie als Dream. Alles gebeurd nu in de UFC en daar past hij zeker tussen. Als je alleen al kijkt naar het feit dat Hardonk regelmatig de PPV uitzending haalt, dan is er voor hem zeker een betere plaats dan Dream te vinden. Hij past perfect bij het soort vechter dat de UFC wil..
Oh, en Lesnar - Mir kijk ik eigenlijk wel naar uit. Zelfde ook naar Fedor, zou zo fijn zijn als hij eindelijk de jump maakt. HIj heeft wel duidelijk gemaakt dat size ook niet zo'n groot verschil maakt (Choi/Sylvia), maar zou hem toch erg graag zien tegen bv Lesnar/Mir

.
En natuurlijk Hardonk/Overeem vs Kongo
(wat imo absoluut Hardonk zijn volgende gevecht moet zijn. Tuurlijk leuk om naar te kijken altijd, maar tijd om te zien of het wat word. had imo ook best het gevecht voor deze PPV kunnen zijn, ipv Kongo wat te hypen.)
Kharitonov die we van Pride kennen (bodyshots anyone????

) zou ik ook graag in de UFC zien. Hoe erg ik de cage ook haat, helaas is dat atm de place to be
Oh, en er komt weer een erg dikke maand aan

Alvarez - Aoki
Hansen - Cavalante
Crocop - Choi
Schilt - Mighto Mo
JLB - Mark Hunt
Bob Sapp - Tanaka
(Dynamite matches, MMA rules bovenstaande + de K-1 matches oa Overeem - Hari)
Tel daar nog eens de top events van Affiction (1/24) en UFC 94 (1/31) bij op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Unstoppable op 29-12-2008 05:09:41 ]