abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64453441

Alles is al gezegd hierboven
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_64454786
Tja, toch een beetje een mwaa gevoel bij deze PPV, maarja dat krijg je als al je favo vechters verliezen

Hardonk heeft tenminste eindelijk de boodschap begrepen en is 1 van de enige nederlanders die werkt aan zijn groundgame in MMA blijkbaar. Dat Rogan hem in ruil voor een lowkick een blowjob wil geven help ook vast wel

Ow en zoals ook al gezegd hierboven, die spoilers slaan nergens op. Als je het nog kijken moet vermijd je gewoon deze forums. En argument als "kijken hoe het event werd beoordeelt werd" is ook niks, je kijkt het toch wel als fan
pi_64454843
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Waarom? Voor wie was je dan?
Wanderlei is mijn absolute held. En dat zo'n middelmatige prutskoning als Frank Mir de grote Nog TKO'ed is vervelend. Nog is shot, teveel klappen gehad en 0 reflexen meer. Hij gaat nu ook neer op stoten die ik nog kan hebben bij wijze van spreken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_64454949
Iedereen roept op bv Sherdog maar dat dit de kwaliteit van de Pride vechters maar weer eens liet zien. Niemand staat erbij stil dat Pride al weer een paar jaar geleden was

Nog was in die tijd absoluut top 3, Silva ook. Alleen zelfs al als absolute Pride fan (heb alle dvd's in mijn kast staan ) moet ik toch wel erkennen dat Silva wel een protected champ was.

Maaarrrr, Overeem heeft een erg grote bek. Mocht zijn indrukwekkende frame inderdaad alleen maar door de stap naar HW komen en wat extra spieren (dus geen roids) dan zou ik hem erg graag in de UFC zien. Waar hij nu zit is alleen nog Crocop (en Kharitonov, zijn trainingsmaatje). Hopen dat hij een flinke submission tegen krijgt, misschien dat hij dan eindelijk eens overstapt naar een Amerikaanse gym, die wel de benodigde MMA groundgame training in huis heeft. En ja, hoeveel respect ik ook heb voor de NL scene, de Amerikaanse grote gyms zijn wel een stapje hoger, en Overeem kan worldclass zijn als hij eindelijk eens naar 1 van de topkampen overstapt. Kickboxen zijn wij groot in, niet in MMA....
Ik denk dat hij zich vrij gemakkelijk kan aanpassen aan een cage en een goede toevoeging zou zijn. Ik weet niet zeker dat hij top contender materiaal is, maar hij kan zeker een flink deel van de HW line up hebben. Al die shit en hype wat hij in de interviews eruit smijt is imo ook gewoon promotie. Hij heeft weinig te zoeken als je kijk naar een vrij kleine organisatie als Dream. Alles gebeurd nu in de UFC en daar past hij zeker tussen. Als je alleen al kijkt naar het feit dat Hardonk regelmatig de PPV uitzending haalt, dan is er voor hem zeker een betere plaats dan Dream te vinden. Hij past perfect bij het soort vechter dat de UFC wil..

Oh, en Lesnar - Mir kijk ik eigenlijk wel naar uit. Zelfde ook naar Fedor, zou zo fijn zijn als hij eindelijk de jump maakt. HIj heeft wel duidelijk gemaakt dat size ook niet zo'n groot verschil maakt (Choi/Sylvia), maar zou hem toch erg graag zien tegen bv Lesnar/Mir .

En natuurlijk Hardonk/Overeem vs Kongo
(wat imo absoluut Hardonk zijn volgende gevecht moet zijn. Tuurlijk leuk om naar te kijken altijd, maar tijd om te zien of het wat word. had imo ook best het gevecht voor deze PPV kunnen zijn, ipv Kongo wat te hypen.)

Kharitonov die we van Pride kennen (bodyshots anyone???? ) zou ik ook graag in de UFC zien. Hoe erg ik de cage ook haat, helaas is dat atm de place to be

Oh, en er komt weer een erg dikke maand aan
Alvarez - Aoki
Hansen - Cavalante
Crocop - Choi
Schilt - Mighto Mo
JLB - Mark Hunt
Bob Sapp - Tanaka
(Dynamite matches, MMA rules bovenstaande + de K-1 matches oa Overeem - Hari)

Tel daar nog eens de top events van Affiction (1/24) en UFC 94 (1/31) bij op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Unstoppable op 29-12-2008 05:09:41 ]
  maandag 29 december 2008 @ 10:17:36 #180
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_64457341
Geloof me... Overeem = roids.. punt uit.

Maar goed.. als we daarover gaan beginnen dan kunnen we 80% van alle professionele mma vechters hiervan beschuldigen... Neem een Couture, neem een GSP neem een Lesnar, neem een CC, neem een Silva, neem een Rampage etc etc etc..

Nogmaals.. Ik vind het geen schande. Deze jongens trainen zo ontzettend hard, dat het gewoon fysiek onmogelijk is om dit zonder roids te doen. En we hebben het hier in 9 van de 10 gevallen ook niet om de spieropbouwende roids... (mja overeem, baroni, coleman, lesnar, randleman etc) maar over spierhestellende roids..

en komop zeg... Ik heb genoeg gezien en meegemaakt.. topsport = roids..
Net zoals niemand zonder roids ooit de tour de france zal en kan winnen.

just my 2 cts
pi_64462322
Geweldig event voor de neutrale kijker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 29 december 2008 @ 13:46:06 #182
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_64463148
quote:
Op maandag 29 december 2008 04:22 schreef Unstoppable het volgende:
Oh, en Lesnar - Mir kijk ik eigenlijk wel naar uit. Zelfde ook naar Fedor, zou zo fijn zijn als hij eindelijk de jump maakt. HIj heeft wel duidelijk gemaakt dat size ook niet zo'n groot verschil maakt (Choi/Sylvia), maar zou hem toch erg graag zien tegen bv Lesnar/Mir .
Ja, dat zijn ook wel potten waar ik naar uitkijk.

Ook kijk ik uit naar potten als Rashad Evans vs Jackson, Machida tegen een van deze gasten etc etc. (En rematches Evans vs Lidell, Lidell vs Wanderlei)

Als ik kijk naar de snelheid en intensiteit van de LHW matchups en die van de HW matchups, ben ik toch wel heel erg van van LHW matches!
pi_64472521
Thiago Silva mag wel eens in de mix gegooid worden. Wat mij betreft de gevaarlijkste kandidaat in de LHW-divisie en hij mag na 4 UFC gevechten en winsten toch wel een kans krijgen tegen de bekendere namen (Liddell/Rampage/Griffin/Evans/Jardine e.d.).
  maandag 29 december 2008 @ 18:43:34 #184
226416 king_of_the_night
Whitney,watch out!
pi_64472780
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef Fokski het volgende:
Thiago Silva mag wel eens in de mix gegooid worden. Wat mij betreft de gevaarlijkste kandidaat in de LHW-divisie
Nietes: Machidaaaaa!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
pi_64474583
Machida vs Evans.... zou er überhaupt wel iets gebeuren tijdens dat gevecht?

Paar dingen over UFC 92, alle bekende namen zijn wel voorbij gekomen in dit topic dus geen spoilertags meer:
-Hoe zou het nu met Wanderlei Silva verder gaan? Hij is 1-2 sinds zijn terugkeer in de UFC en heeft 4 van zijn laatste 5 gevechten verloren, waarvan 3 door echte KO. Dana zal wel erg teleurgesteld zijn nu.
-Nogueira zag er verschrikkelijk uit. Ik dacht dat hij nog wel kon winnen, maar de manier waarop hij giseren bewoog etc.... Jammer!
-Forrest Griffin wordt nooit meer LHW champion realiseer ik me nu.
-Helaas had ik bovengenoemde gevechten alledrie fout voorspeld
-Liever Frank Mir als UFC HW champion dan Brock Lesnar. Begrijp me goed, 't is een beste kerel en hij traint gigantisch goed, maar als hij op het gewicht zat van Mir en Nogueira dan betwijfel ik sterk of hij kampioen had kunnen worden. Het gewichtsverschil is gewoon idioot
-Ik ben ervoor om straks Gonzaga tegen Kongo te laten vechten en de winnaar een titleshot te geven, offcourse nadat Mir vs. Lesnar 2 geweest is.
-Hardonk is denk ik een echte gatekeeper. Kan geweldig presteren in de standup, ook niet slecht op de grond maar zal nooit met de echte top mee kunnen draaien denk ik. Kongo is te sterk voor hem.

Verder heb ik veel zin in K1 Dynamite, veel gevechten en veel interessante gevechten ook! Hier wat voorspellinkjes:
quote:
MMA Rules
Kazushi Sakuraba vs. Kiyoshi Tamura Lowkicks! Saku had allang moeten stoppen met vechten
Eddie Alvarez (No. 2 LW, No. 10 PFP) vs. Shinya Aoki (No. 4 LW) Te sterk voor Aoki
Joachim Hansen (No. 3 LW) vs. Gesias Cavalcante (No. 5 LW) Hellboy!
Mirko "Cro Cop" Filipovic vs. Hong Man Choi TKO of decision. No way dat Mirko wint!
Hayato "Mach" Sakurai vs. Katsuyori Shibata Gewoon!
Semmy Schilt vs. Siala "Might Mo" Siliga Op ervaring in MMA! Hightower FTW
Jerome LeBanner vs. Mark Hunt Ook op MMA ervaring, dit kan wel een ziek gevecht worden trouwens.
Bob Sapp vs. Akihito Tanaka No comments
Hideo Tokoro vs. Daisuke Nakamura
Yukio Sakaguchi vs. Andy Ologun

K-1 Rules
Alistair Overeem (No. 9 HW) vs. Badr Hari Hoop Alistair, zal wel die lelijke Hari worden
Gegard Mousasi (No. 5 MW) vs. Musashi Hoop het zo!
Tatsuya Kawajiri vs. Kozo Takeda Das toch voor het eerst dat Kawajiri onder K-1 regels vecht?
Yoshihiro Sato vs. Artur Kyshenko

K-1 King of Under 18 Tournament
Hiroya vs. Shota Shimada
Tatsuya Kusakabe vs. Koya Urabe
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_64474674
Ben wel erg benieuwd naar de HW division zo hoor. Mirr vs Lesnar 2. En misschien Nog vs Couture. Dat zou ook een mooie partij zijn zeg

Wel erg slim gedaan van Dana/UFC het hele HW toernooitje. Vooral met dit resultaat. Denk dat Dana zelf ook wel hoopte op Mirr vs Lesnar 2.
pi_64474817
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:43 schreef king_of_the_night het volgende:

[..]

Nietes: Machidaaaaa!!
We zien wel bij een Lyoto Machida vs Thiago Silva match up. Machida is slechter op de grond en ik denk niet beter staand.

[edit]
WTF: UFC 94 Machida vs Thiago Silva?
pi_64474854
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:58 schreef Paxlie het volgende:
Deze drie gaan winnen:

Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_64475388
Ze hebben elkaar besmet. I blame Forrest.
pi_64477872
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef Fokski het volgende:
Thiago Silva mag wel eens in de mix gegooid worden. Wat mij betreft de gevaarlijkste kandidaat in de LHW-divisie en hij mag na 4 UFC gevechten en winsten toch wel een kans krijgen tegen de bekendere namen (Liddell/Rampage/Griffin/Evans/Jardine e.d.).
Thiago Silva . 2 keer winst tegen een UFC nieuwkomer. Die partijen was ie trouwens aan 't verliezen totdat zijn tegenstander geen gass meer had, 1 winst op Houston Alexander die ik nog pak op de grond, en 1 winst omdat James Irvin zijn knie kapot had, en die partij was ie ook aan 't verliezen. Hij raakt Machida niet eens aan man .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_64477974
Machida...mag ook wel tegen Rashad gaan wat mij betreft. Beide gingen ze tegen Ortiz 3 ronden en ik denk ook dat Ortiz ze beiden kan verslaan.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_64484802
quote:
The fight order has been set, as follows:

FIGHT # 1: Minowaman vs. Errol Zimmerman (DREAM Open Weight)

FIGHT # 2: Ryuya Kusakaba vs. Koya Urabe (K-1 High School <62kg)

FIGHT # 3: Hiroya vs. Shota Shimada (K-1 High School <62kg)

FIGHT # 4: Yoshihiro Sato vs. Artur Kyshenko (K-1 MW <71kg)

FIGHT # 5: Hideo Tokoro vs. Daisuke Nakamura (DREAM LW <68kg)

FIGHT # 6: Yukio Sakaguchi vs. Andy Ologun (DREAM WW <75kg)

FIGHT # 7: Hiroya/Shota winner vs. Ryuya/Koya winner (K-1 High School <62kg)

FIGHT # 8: Bob Sapp vs. Kinnikumantaro (DREAM HW >93.1kg)

FIGHT # 9: Semmy Schilt vs. Mighty Mo (DREAM HW >93.1kg)

FIGHT #10: Hayato Mach Sakurai vs. Katsuyori Shibata (DREAM WW <80kg)

FIGHT #11: Kozo Takeda vs. Tatsuya Kawajiri (K-1 MW <70kg)

FIGHT #12: Badr Hari vs. Alistair Overeem (K-1 Open Weight)

FIGHT #13: Mirko Crocop vs. Hong Man Choi (DREAM HW >93.1kg)

FIGHT #14: Musashi vs. Gegard Mousasi (K-1 Open Weight)

FIGHT #15: Jerome LeBanner vs. Mark Hunt (DREAM HW >93.1kg)

FIGHT #16: Shinya Aoki vs. Eddie Alvarez (DREAM LW <70kg)

FIGHT #17: Joachim Hansen vs. J.Z. Calvancante (DREAM LW <70kg)

FIGHT #18: Kazushi Sakuraba vs. Kiyoshi Tamura (DREAM MW <84kg)
Zimmerman is er nog bijgekomen dus..
  dinsdag 30 december 2008 @ 01:29:25 #193
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_64487482
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 30 december 2008 @ 01:53:12 #194
20925 n00cL30n
pi_64487912
Djeesus wat een lineup is dat aan het worden!
pi_64489763
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:10 schreef Jajong het volgende:

[..]

Thiago Silva . 2 keer winst tegen een UFC nieuwkomer. Die partijen was ie trouwens aan 't verliezen totdat zijn tegenstander geen gass meer had, 1 winst op Houston Alexander die ik nog pak op de grond, en 1 winst omdat James Irvin zijn knie kapot had, en die partij was ie ook aan 't verliezen. Hij raakt Machida niet eens aan man .
Just wait, see and learn. Altijd grappig dat partijen die iemand aan het verliezen is om dan toch met TKO te winnen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:36:38 #196
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_64490833
http://www.rawvegas.tv/wa(...)9be11c15dd4ff10b0ed4

Wel netjes hoe die zegt dat het geen geluk was
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:56:01 #197
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_64492478
JLB vs Hunt gaat niet door

JLB heeft een adem infectie gekregen voor hij naar Japan vloog en ligt nu met koorts in bed.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:59:23 #198
20925 n00cL30n
pi_64492584
Kudt!

Dat is wel jammer. Had die pot graag gezien!
pi_64493040
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef Paxlie het volgende:
JLB vs Hunt gaat niet door

JLB heeft een adem infectie gekregen voor hij naar Japan vloog en ligt nu met koorts in bed.
Dat is echt klote ja. Was toch een van de interessantse partijen vond ik persoonlijk. Maar ja, met zo'n card maakt dat niet heel veel uit.

Is het gevecht van Zimmerman echt MMA-rules trouwens?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:13:22 #200
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_64494980
Event Magic.tv deal fails, FieLDS Dynamite!! 2008 will not air live in U.S.
quote:
FieLDS Dynamite!! 2008, the star-studded New Year's Eve event, has been unable to secure a TV or internet broadcasting contract and will not be seen live in the U.S.

Officials from both FieLDS Dynamite!! 2008 promoter Fight Entertainment Group and potential internet broadcast partner Event Magic.tv released the disappointing news on Monday.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')