SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik HMC vs Cop kijken!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een leuk event met nauwelijks een decision.
K-1 Dynamite 2008 > UFC92
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guys niet de minst belangrijke mededeling: Allemaal een gelukkig nieuw MMA jaar en een veilige jaarwisseling! Geen ledematen verliezen, die heb je nog nodig voor je submissions!Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al heb ik me prima vermaakt. De opkomsten in Japan zijn zo veel beter dan UFC. Maar toch vind ik het vechten zelf beter. Maar goed prima vermaakt dus.
En iedereen nog een goed en sportief jaar natuurlijk
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Yes sirquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:15 schreef roepdeman het volgende:
Jan. 4 World Victory Road's Sengoku 7
Jan. 17 UFC 93: Dublin (PPV)
Jan. 24 Affliction: Day of Reckoning (PPV)
Jan. 25 WEC 38: Varner vs. Cerrone
Jan. 31 UFC 94: St. Pierre vs. Penn II
Are you ready?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een beetje krachtraining al niet kan doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Putting the heavy in heavyweight
[ afbeelding ]
Pridequote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:20 schreef Tazmaniac het volgende:
mensen ik ga er een slotje op gooien, het nieuw topic is klaar..
iemand nog een last minute suggestie over een TT?
Dutch Pride!
Henderson vs. Franklin
Best month of the Year!!
UFC 93 en Affliction is nog te ver weg om een TT van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |