Het is idd een sphynxquote:Op woensdag 17 december 2008 09:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]
als een perzik
maar ik vind die kat wel heel erg mooi! is eht een sphynx?
Ze zijn niet allemaal 1000 euro en je kan ook niet in mijn portemonnee kijkenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
Britney!
En mijn hemel, die krengen zijn 1000 euro, dat je het überhaupt overweegt.
En sommige 700 euro. Waar maak je je eigenlijk druk om? Het gaat toch niet om jouw geld, of wel? Ik heb geld genoeg en kies er zelf voor om dit geld te gebruiken voor iets waar ik jarenlang plezier van kan hebben. Voor een vakantie geef je hetzelfde bedrag uit en dat vind je wel normaal.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, sommige zijn 900 en andere 1100, my bad
How you doin?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En sommige 700 euro. Waar maak je je eigenlijk druk om? Het gaat toch niet om jouw geld, of wel? Ik heb geld genoeg en kies er zelf voor om dit geld te gebruiken voor iets waar ik jarenlang plezier van kan hebben. Voor een vakantie geef je hetzelfde bedrag uit en dat vind je wel normaal.
Golddigger!quote:
HE! JAMMER!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Golddigger!
Edit: ik wou er bijna op ingaan maar bij nader inzien vind ik je geboortedatum (1431) ietwat teveel schelen met het mijne.
Waarom?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:57 schreef Quir het volgende:
Ik vind dat we Boo moeten diskwalificeren.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:58 schreef -Rebelle het volgende:
wtf wat is dat voor lelijk eng beest
die zou ik niet in het donker tegen willen komen
Ja nogal logisch met die poll-verziek linkjes die jij plaatst. Zou je misschien ergens anders kunnen gaan kleuteren?quote:
Reclamebezorger komt langs voor geldquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:42 schreef P.roxy het volgende:
Al goed, ik ben al weg.
Moet je me wel ff uitleggen hoe ik de poll verziek.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:55 schreef Sander het volgende:
Ik neig expres naar Pooz omdat dat zo'n kutnaam is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |