Ja, Spock was meer gebaseerd op de orenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef mcDavid het volgende:
I.v.m. de kaalheid zou ik eerder voor Jean-Luc Picard gaan, dan voor Spock.
Die pootjes zijn juistquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Gatver! Ik zie net dat scampi zeer toepasselijk is voor de tenen van de poes van je plaatje
Ja precies.. M wil ook Spock... ik twijfel nog maar ik geloof dat de fokkers die naam ook wel zien zittenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Tom wilde ook stemmen, maar kan helaas maar 1x per IP adres![]()
Hij geeft zijn stem aan Spock
Ik plaats er de voetnoot bij dat dat wel veel lijkt op Ok
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:01 schreef tevebe het volgende:
Spock, maar mijn keuze zou precioussssssssssss zijn
Die zijn helaas in het introductietopic gesneuveldquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:07 schreef Klonk het volgende:
Wat denk je van Ladyshave of Gillette Mach 3
Inderdaad. Heb net 5x precioussssssssssss gezegd en heb er nu al genoeg vanquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar preciousssssssss moet je ook met piepende stem uitspreken en íets zegt me dat dat ooit, óóit gaat vervelen!
Godverdommequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:09 schreef tevebe het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb net 5x precioussssssssssss gezegd en heb er nu al genoeg van
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Godverdomme
nu zie ik mijn buurvrouw voor me die met zo'n kutstem door de tuin waggelt; "preciousssss, precioussss"
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Godverdomme
nu zie ik mijn buurvrouw voor me die met zo'n kutstem door de tuin waggelt; "preciousssss, precioussss"
Die kat is hypoallergeenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef Luiaerdt het volgende:
Waarom neem je zo'n kat? is niet fuzzy en donzig enzo...zweten die beesten dan ook? plakkerig enzo?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die kat is hypoallergeen
Ze zweten niet, je moet ze wel een keer per week wassen omdat ze talg produceren (net als elke andere kat) maar deze talg kan zich niet verspreiden over haren. Ze voelen overigens niet helemaal kaal hoor, ze voelen donzig, zoals een perzik.
Danny mist in het lijstjequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef mcDavid het volgende:
I.v.m. de kaalheid zou ik eerder voor Jean-Luc Picard gaan, dan voor Spock.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die kat is hypoallergeen
Ze zweten niet, je moet ze wel een keer per week wassen omdat ze talg produceren (net als elke andere kat) maar deze talg kan zich niet verspreiden over haren. Ze voelen overigens niet helemaal kaal hoor, ze voelen donzig, zoals een perzik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |