abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 23:44:41 #151
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_64135956
quote:
Op woensdag 17 december 2008 22:50 schreef xqlusivv het volgende:
ik heb sowieso een kk hekel aan fooi
een fooi KRIJG / VERDIEN je
een fooi VRAAG je NIET
Vroeger ook kranten gelopen..... als ik niet langs kwam stonden ze vroeg op om het aan me te geven, omdat ik ze vergeten was te vragen.
Maar goed... Fok! zit vol met 15 jarig grut, dat denkt ontzettend stoer te zijn als ze een verhaaltje hier posten over hoe slecht ze de bezorger wel niet hebben behandeld.

En dan klagen als ze telkens de krant te laat of vies in de bus krijgen de rest van het jaar
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 23:47:14 #152
43556 miss_dynastie
pi_64136024
quote:
Op donderdag 18 december 2008 23:44 schreef -Splash- het volgende:
Maar goed... Fok! zit vol met 15 jarig grut, dat denkt ontzettend stoer te zijn als ze een verhaaltje hier posten over hoe slecht ze de bezorger wel niet hebben behandeld.

En dan klagen als ze telkens de krant te laat of vies in de bus krijgen de rest van het jaar
Ga toch heen man Als je niet voldoende betaald krijgt, moet je je baas bellen, niet je klant lastig vallen. En ik zou niet klagen, maar gewoon mijn acceptgiro verscheuren en de krant bellen dat ik de deal van hun kant als opgezegd beschouw. Hou toch eens op met doen alsof je een megatalent in eigen persoon bent
pi_64142014
quote:
Op donderdag 18 december 2008 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ga toch heen man Als je niet voldoende betaald krijgt, moet je je baas bellen, niet je klant lastig vallen. En ik zou niet klagen, maar gewoon mijn acceptgiro verscheuren en de krant bellen dat ik de deal van hun kant als opgezegd beschouw. Hou toch eens op met doen alsof je een megatalent in eigen persoon bent

Sommige kranten worden nat bij kut weer (die aan uiterste kant van fiets zitten) en sommige blijven droog. Is het zo vreemd om een kerel die je met kerst 10 euro betaald een altijd van een droge krant te voorzien? En iemand die erg asociaal de deur dichtgooit de natte?

Zie het als een fooi. Het is vrijwillig, maar de service kan er op aangepast worden. Net als in de kroeg.
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:57:48 #154
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_64142132
quote:
Op donderdag 18 december 2008 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het is een traditie overigens
Ik was inderdaad erg getalenteerd
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:43:09 #155
140318 Thy...
Met puntjes
pi_64143446
December 2001 was een mooi jaar om met kaartjes langs de huizen te gaan. Een hoop mensen die nog ergens potjes met dubbeltjes of kwartjes hadden staan en er van af moesten dus die werden zo leeg gegoten in mijn jaszak
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  † In Memoriam † vrijdag 19 december 2008 @ 10:50:17 #156
43556 miss_dynastie
pi_64143661
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Sommige kranten worden nat bij kut weer (die aan uiterste kant van fiets zitten) en sommige blijven droog. Is het zo vreemd om een kerel die je met kerst 10 euro betaald een altijd van een droge krant te voorzien? En iemand die erg asociaal de deur dichtgooit de natte?

Zie het als een fooi. Het is vrijwillig, maar de service kan er op aangepast worden. Net als in de kroeg.
Ook bij kutweer vind ik het behoorlijk gestoord om zo'n registertje bij te houden, ja.
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:54:35 #157
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_64143789
Neuh.... het is automatisme.... je weet heus wel wie er loopt te zeiken en niet.
Als ik moet kiezen aan het einde van mijn wijk tussen een natte en een droge krant, en er zijn alleen nog maar een zeikerd die niks gaf en iemand die met 10 euro gaf over.... dan is die keuze best makkelijk
pi_64143957
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ook bij kutweer vind ik het behoorlijk gestoord om zo'n registertje bij te houden, ja.
Een register? Je denkt zeker ook dat bezorgers een kaartje bij hebben voor wie er abonnee is en wie niet? Zo'n dingen onthoud je gewoon.. Niet bij iedereen natuurlijk, maar de zeikers en de extreem gulle blijven prima in je geheugen.
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:45:01 #159
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_64145281
Ik vind niet dat je Miss_dynastie belachelijk moet gaan maken, omdat zij lijstjes nodig heeft om dingen te onthouden
pi_64145997
Ik heb nog geen kranten of reclamebezorger gezien, dit jaar.

Maar misschien komt dat omdat ik 4 hoog woon...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:13:39 #161
181657 LordNemephis
computer says no
pi_64146137
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:22 schreef Zwansen het volgende:
Lol. De remedie hiertegen is om van 10 tot 24 december ff een Nee/nee Sticker op je bus te plakken om die vervolgens daarna gewoon weer eraf te halen.

Gebruik die sticker nu al 3 jaar en is elk jaar nog gelukt.
Dan ben je ook wel een beetje sneu, of niet?!
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  † In Memoriam † vrijdag 19 december 2008 @ 12:51:22 #162
43556 miss_dynastie
pi_64147216
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Een register? Je denkt zeker ook dat bezorgers een kaartje bij hebben voor wie er abonnee is en wie niet? Zo'n dingen onthoud je gewoon.. Niet bij iedereen natuurlijk, maar de zeikers en de extreem gulle blijven prima in je geheugen.
Dat vind ik dan toch weer knap van je hoor
Nu nog in je geheugen houden dat je betaald wordt door je baas en niet door de klanten van je baas en het komt helemaal goed met je
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:57:14 #163
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_64147408
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nu nog in je geheugen houden dat je betaald wordt door je baas en niet door de klanten van je baas en het komt helemaal goed met je
Waarom EN NIET als je EN krijgen
pi_64149083
quote:

[..]

Ben je met alles zo beknepen of alleen op fooien gebied? Als je een pizza zou bestellen (is wel duur hoor, uit de supermarkt is goedkoper, maar stel dat!) en die zou 8,80 kosten, ben jij dan ook zo iemand die die 20 cent terug wil?
Ja, ik generaliseer.
pi_64149227
quote:
Op donderdag 18 december 2008 23:44 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Vroeger ook kranten gelopen..... als ik niet langs kwam stonden ze vroeg op om het aan me te geven, omdat ik ze vergeten was te vragen.

Toen ik nog de krant bezorgde stond er sochtends een envelop voor de deur met "Voor de krantenjongen" Kerstkaart én 10 gulden!
pi_64149380
quote:

[..]

Jij bent zeker ook zo'n klager wanneer je kerstpakket niet naar wens is ? De baas betaald toch ook al je salaris, waarom zou hij jou dan een kerstpakket geven ? Of geef je hem ook een cadeautje

Flikker toch op, het is gewoon een blijk van waardering voor de toegevoegde waarde.
  † In Memoriam † vrijdag 19 december 2008 @ 13:56:12 #167
43556 miss_dynastie
pi_64149399
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:46 schreef Northside het volgende:

[..]

Ben je met alles zo beknepen of alleen op fooien gebied? Als je een pizza zou bestellen (is wel duur hoor, uit de supermarkt is goedkoper, maar stel dat!) en die zou 8,80 kosten, ben jij dan ook zo iemand die die 20 cent terug wil?
Nee, ik ben iemand die 8,80 gepast betaalt omdat ik allang de trucjes ken. Daarnaast is een zelfgemaakte pizza tig keer lekkerder dan de troep van domino's en weet ik veel wie meer, dus bestellen zie je mij niet gauw doen. En je kan wel heel erg je best doen om mij voor cheap uit te willen maken, maar ik betaal keurig voor diensten die ik geleverd krijg zonder me gedwongen te voelen mee te doen aan zogenaamde 'tradities' die nergens op slaan. Ik bepaal zelf waar ik mijn geld aan uitgeef, dat hoeft een ander niet voor me te doen, zo simpel is het.
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:55 schreef solidworks het volgende:
Flikker toch op, het is gewoon een blijk van waardering voor de toegevoegde waarde.
En die is? Ik betaal 285 euro per jaar voor een krant. Daartegenover staat het volgende:
quote:
Uitgever laat de krant bezorgen van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur en op zaterdag voor 08.00 uur. De krant wordt aan huis bezorgd in de huisbrievenbus, tenzij anders afgesproken.
Uitgever laat de krant bezorgen. Uitgever, niet ik.

Voor wat betreft toegevoegde waarde heb je gelijk, als die er is kun je die inderdaad belonen. Maar ik krijg gewoon, conform afspraak, de krant in de bus. Geen toegevoegde waarde, geen beloning. Simpel.
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:55 schreef solidworks het volgende:
Jij bent zeker ook zo'n klager wanneer je kerstpakket niet naar wens is ? De baas betaald toch ook al je salaris, waarom zou hij jou dan een kerstpakket geven ? Of geef je hem ook een cadeautje
Leer nou eens het verschil te zien tussen baas en klant. Ik ben de klant van de uitgever van de krant, niet de baas van de krantenjongen. Die haalt zijn fooi maar mooi bij zijn eigen baas, niet bij mij.

[ Bericht 7% gewijzigd door miss_dynastie op 19-12-2008 14:04:22 ]
pi_64149767
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]

En die is? Ik betaal 285 euro per jaar voor een krant. Daartegenover staat het volgende:
[..]

Voor wat betreft toegevoegde waarde heb je gelijk, als die er is kun je die inderdaad belonen. Maar ik krijg gewoon, conform afspraak, de krant in de bus. Geen toegevoegde waarde, geen beloning. Simpel.
[..]

quote:
Op vrijdag 19 december 2008 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

QFT !
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:10:57 #169
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_64149848
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:35 schreef Krentenbol. het volgende:
Ging laatst hier ook de bel *neemt deurtelefoon op*
"Namens * naam* prettige feestdagen!"
dus ik "Uhm, bedankt?"
hij weer "Ok!"
ik:

Blijkbaar zo'n bezorger voor geld.
Bij reclame bezorgers doe ik altijd het volgende

- Bedankt, jij ook fijne feestdag.
* pakt kaartje aan en smijt direct de deur dicht

[ Bericht 1% gewijzigd door Revolution-NL op 19-12-2008 14:21:31 ]
pi_64149994
quote:

Nee, ik ben iemand die 8,80 gepast betaalt omdat ik allang de trucjes ken. Daarnaast is een zelfgemaakte pizza tig keer lekkerder dan de troep van domino's en weet ik veel wie meer, dus bestellen zie je mij niet gauw doen. En je kan wel heel erg je best doen om mij voor cheap uit te willen maken, maar ik betaal keurig voor diensten die ik geleverd krijg zonder me gedwongen te voelen mee te doen aan zogenaamde 'tradities' die nergens op slaan. Ik bepaal zelf waar ik mijn geld aan uitgeef, dat hoeft een ander niet voor me te doen, zo simpel is het.

Het is jouw geld en je moet er hard genoeg voor werken neem ik aan, net zoals wij allemaal. Dus ja, het is jouw beslissing of je wel of geen fooi geeft. Ik persoonlijk doe het wel, indien de service naar wens is. Verschillende mensen, verschillende levenswijze. Jedem das seine. Slotje?
Ja, ik generaliseer.
pi_64150196
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:46 schreef Northside het volgende:

[..]

En als jij in de winkel staat zeg jij dan ook wanneer iets ¤9,10 kost hou de rest maar
Het is gewoon een soort van gewoonte geworden om het bij bepaalde diensten wel te doen en bij andere niet.
en daar is weinig logisch aan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:15:37 #172
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_64151828
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Bij reclame bezorgers doe ik altijd het volgende

- Bedankt, jij ook fijne feestdag.
* pakt kaartje aan en smijt direct de deur dicht

Wow man!!! Je hebt het geestelijk denkvermogen van een 10 jarige! Tof zeg
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:17:53 #173
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_64151893
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:15 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wow man!!! Je hebt het geestelijk denkvermogen van een 10 jarige! Tof zeg
JAAAAA STOERRRR HE!?

pi_64151958
Kranten verdienen wel een extra centje.
Foldermensen moeten oprotten.
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:20:34 #175
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_64151969
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Leer nou eens het verschil te zien tussen baas en klant. Ik ben de klant van de uitgever van de krant, niet de baas van de krantenjongen. Die haalt zijn fooi maar mooi bij zijn eigen baas, niet bij mij.

Ik zie nergens staan in welke staat de krant bij jou in de bus moet liggen.....
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:21:49 #176
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_64152004
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:20 schreef On het volgende:
Kranten verdienen wel een extra centje.
Foldermensen moeten oprotten.
Toch zijn zij ook mensen en dienen met een beetje respect behandeld te worden.
Denk eraan je HOEFT niets te geven, het is een keuze.
  † In Memoriam † vrijdag 19 december 2008 @ 15:25:22 #177
43556 miss_dynastie
pi_64152126
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:20 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik zie nergens staan in welke staat de krant bij jou in de bus moet liggen.....
Nee, dat wordt ook doorgaans niet in de algemene voorwaarden geregeld
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:28:22 #178
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_64152230
Ik ga binnenkort ook weer langs de deuren om geld op te halen. Maar ach, altijd liggen de kranten voor 7 uur in de bus, dus ze moeten niet zeuren om die ene keer per jaar dat ik langskom. Verder vind ik folderbezorgers die langskomen wel irritant, 1 keer in de week een krantje bezorgen is echt niet zóveel moeite .

[ Bericht 0% gewijzigd door xalo op 19-12-2008 15:40:14 ]
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_64152326
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:21 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Toch zijn zij ook mensen en dienen met een beetje respect behandeld te worden.
Denk eraan je HOEFT niets te geven, het is een keuze.
De krantenbezorgers gaan elke ochtend door weer en wind om op tijd een krant bij ons op de mat te krijgen, die verdienen zeker wel wat extra's voor kerst, we geven vaak 5 tot 10 euro. Maar folderjongens hoeven echt niet ineens aan te bellen dan krijgen ze een paar cent voor de moeite of zo. Ik werk in een winkel maar krijg ook niks extra's als ik een klant help kom nou.
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:41:29 #180
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64152601
quote:

[..]

De klanten denken daar anders over, gezien de fooien die ik opgehaalde toen ik nog kranten rondbracht.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  † In Memoriam † vrijdag 19 december 2008 @ 15:53:09 #181
43556 miss_dynastie
pi_64152954
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:41 schreef Rikketik het volgende:

[..]

De klanten denken daar anders over, gezien de fooien die ik opgehaalde toen ik nog kranten rondbracht.
Of ze lezen hier topics over natte en verscheurde kranten en denken: ach, die paar euro, laat dan ook maar. Ik ben een tikkie principiëler
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:34:48 #182
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_64155686
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Of ze lezen hier topics over natte en verscheurde kranten en denken: ach, die paar euro, laat dan ook maar. Ik ben een tikkie principiëler
Nee hoor, ze denken... wat een gierige doos is die miss_dynastie... en uit aversie geven ze juist lekker royaal.
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:51:21 #183
237589 Buiksnor
Jeuken dat het doet
pi_64156105
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:25 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Lees eens. Het is kerstdagen. En nee het gaat om de service.

- Op tijd wezen. ('s ochtends vroeg.)
- Door verschillende weer omstandigheden.
- Drukke periodes onder kerst nog bezorgen aan huis. (Kerst = drukste periode.)
- Geen missende post, compleet pakketje.
- Geen verscheurde poststukken.

Noem maar op. Waarom zou je dat dan niet doen? Ik vind dat gewoon raar als je dat niet doet. Natuurlijk ontvangt de bezorg(st)er ook zijn/haar eigen loon. Maar omdat hij/zij voorbeeldig op tijd levert omwille omschreven boven vind ik wel dat er een extra bij kan.
- Ik kom ook op tijd bij meneer post om te werken.
- Ik moet ook door verschillende weersomstandigheden de post bezorgen.
- Kerst doe ik ook aan.
- Ik bezorg altijd alle post, compleet pakketje dus.
- Mijn poststukken zijn niet gescheurd, nu niet, en nooit niet.

Maar toch krijg ik nooit geld van een persoon op een bezorgadres. Ik doe mijn werk, en die snotneuzen ook. Als het een bekende is, of ik in een gulle bui ben, dan wil ik wel eens wat geven. Ik heb 2 jaar als bakker gewerkt, half 5 beginnen 's ochtends, nooit van een klant geld gehad hoor.
Zoek het uit
pi_64156329
Net stond er voor mijn deur ook weer zon jongetje. Ze hebben alleen altijd pech bij mij mij, de brievenbus hangt onder in de centrale hal van de flat en daar zit toch echt een NEE NEE sticker op.
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:19:41 #185
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_64156841
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:17 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

JAAAAA STOERRRR HE!?

1. Je username.
2. Je Deense vlag als avatar, waarschijnlijk voor die tekenaar.
3. Je wijze, toffe zin in je signature, in belabberd Engels geschreven.

Samen maakt dit:
><(({°>
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:55:54 #186
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_64161369
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:51 schreef Buiksnor het volgende:

[..]

- Kerst doe ik ook aan.

Maar toch krijg ik nooit geld van een persoon op een bezorgadres. Ik doe mijn werk, en die snotneuzen ook. Als het een bekende is, of ik in een gulle bui ben, dan wil ik wel eens wat geven. Ik heb 2 jaar als bakker gewerkt, half 5 beginnen 's ochtends, nooit van een klant geld gehad hoor.
Ik voel de frustratie
pi_64163135
De mensen die 's ochtends vroeg voor mn krantje langskomen krijgen wat mij betreft wat, maar waarom zou ik fooi geven aan die jongens die ongevraagd troep door de brievenbus smijten?
pi_64177066
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

En als jij in de winkel staat zeg jij dan ook wanneer iets ¤9,10 kost hou de rest maar
Het is gewoon een soort van gewoonte geworden om het bij bepaalde diensten wel te doen en bij andere niet.
en daar is weinig logisch aan
Ik stop het wisselgeld vaak in van die goede doelen potjes ja.
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 20 december 2008 @ 15:02:30 #189
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_64177985
ik ga binnenkort ook geld schooien
ochtendkrant bezorgen is echt het ergste wat er bestaat. onderschat dat niet
pi_64178320
Ja, dat dacht ik ook toen ik het deed, maar geloof me... er zijn ergere dingen. (zoals full-time werken )

[ Bericht 6% gewijzigd door Northside op 20-12-2008 15:25:29 ]
Ja, ik generaliseer.
pi_64178505
-weg-

[ Bericht 95% gewijzigd door The_Terminator op 20-12-2008 16:50:03 ]
pi_64190933
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:03 schreef Mainport het volgende:
Het is zondagavond zes uur, ik zit in mijn regenboogbadjas Foucault te lezen als de bel gaat. "MAMA!" roep ik, en zij onderbreekt haar gekook om de deur open te doen. Snel schuif ik een stoel voor de kamerdeur om eens poolshoogte te nemen. Waar ik niet op had gerekend is dat moemie alweer terugkwam om wat centjes uit haar beurs te halen. Ik sprong direct weg, maar hij had me al gezien.

Klacht: Jongen die reclame door de bus gooit verwacht beloning.
Simpele oplossing: NEE/NEE.
Zodra er niets op je deur staat gaat hij ervan uit dat hij in weer en wind voor jou je kutfoldertjes moet rondbrengen, mag best beloond worden gezien het KUTwerk is.
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:37:04 #193
171357 Rikketik
pi_64190987
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:02 schreef -Rebelle het volgende:
ik ga binnenkort ook geld schooien
ochtendkrant bezorgen is echt het ergste wat er bestaat. onderschat dat niet
Ik vond het best leuk om te doen.
pi_64191042
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:51 schreef Buiksnor het volgende:

[..]

- Kerst doe ik ook aan.

Het verschil is salaris, pensioensopbouw en professionaliteit.
pi_64191060
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik vond het best leuk om te doen.
Ben je een van de weinige in, daar het steeds moeilijker word om personeel te vinden.
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:59:04 #196
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_64191672
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:39 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ben je een van de weinige in, daar het steeds moeilijker word om personeel te vinden.
Ochtend gymanstiek en er voor betaald krijgen...
Wel relaxter: Uitslapen... uitslapen op zaterdag.... makkelijk een weekend weg kunnen nu

Grootste nadeel was altijd pas om 11 uur op school hoeven zijn en iedereen kon lekker uitslapen... behalve ik
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:26:13 #197
171357 Rikketik
pi_64192574
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:59 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ochtend gymanstiek en er voor betaald krijgen...
Wel relaxter: Uitslapen... uitslapen op zaterdag.... makkelijk een weekend weg kunnen nu

Grootste nadeel was altijd pas om 11 uur op school hoeven zijn en iedereen kon lekker uitslapen... behalve ik
Het niet kunnen uitslapen boeide me niet veel eigenlijk, ik baalde er vooral van dat ik altijd zo vroeg naar bed moest. Aangezien ik pas tegen negen uur 's avonds goed wakker werd, had ik gevoelsmatig maar een vrij kort dagje.

Maar wat is er nu lekkerder dan door de frisse ochtendlucht lopen? Muziekje op, krantjes in de hand, de zonsopgang bekijken...
pi_64194738
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:26 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Het niet kunnen uitslapen boeide me niet veel eigenlijk, ik baalde er vooral van dat ik altijd zo vroeg naar bed moest. Aangezien ik pas tegen negen uur 's avonds goed wakker werd, had ik gevoelsmatig maar een vrij kort dagje.

Maar wat is er nu lekkerder dan door de frisse ochtendlucht lopen? Muziekje op, krantjes in de hand, de zonsopgang bekijken...
De ijzige stilte die alleen verbroken wordt door vogeltjes die net beginnen te ontwaken..
  zondag 21 december 2008 @ 00:35:52 #199
138448 PeZu
Suspended animation
pi_64194895
geef ze gewoon een doosje rozijntjes
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_64205083
Ondanks mn grote mond eerder, stond er net zo'n jongetje van een jaar of 13 aan de deur, die het hele jaar trouw alle folder-zooi door de bus mietert.... en was ik toch te zwak de deur dicht te zwaaien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')