ik wil wel n keer met jou naar de ikeaquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik scheld kinderen wel uit, en kijk ze daarna heel boos aan, en dan rennen ze terug naar mamma
vooral in de IKEA is dit leuk..
overigens is vaak boos kijken al genoeg
Ik zorg zelf al dat mijn kinderen dat niet doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
als kinderen mij zowat omver kegelen zonder te kijken met zo'n karretje rondrennen en de boel half verstieren krijgen ze van mij een oprechte
'als je nou niet optieft, teringkind' te horen hoor
Tsjernobylquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch zou ik best een keer naar Auschwitz "willen"
Ik wil ook wel eens watquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
zodat je ook eens leert werken/studeren*?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op de dag dat jij kinderen baart, vergaat deze wereld, ik zeg het jequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
als ik ooit kinderen baar breng ik ze naar jou
pas nog een heul leipe in et advertentie topic, hier had uw advertentie kunnen staanquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
zijn daar geen shoptopics over? mogelijke namen boven de poort
ja, das waar...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op de dag dat jij kinderen baart, vergaat deze wereld, ik zeg het je
Hij negeert me al maandenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien gewoon je ex, dat wijf er op aanspreken?
Zullen we samen gaan danquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil dr ook nog n keer langs yas, westerbork is miss dichterbij maar niet zo groot natuurlijk
Ah ja, toch "kut" dat je er dus altijd nog mee geconfronteerd wordt als er kinderen bij zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij negeert me al maanden
Reageert niet eens op hoi als ik de deur open doe en als ik bel neemt hij neit op.
Op mailtjes reageert hij niet, niets...
Beetje een zielig figuur is t
ik rij wel, weet ik zeker dat we terug komenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
en de kutusers laten we daar achter
Pas had ik et nog uitgerekendquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oeh, de 'Zone' in, maar wel oppassen voor emissions
Hehe dat zit nog dan, met jouw rijstylo..quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik rij wel, weet ik zeker dat we terug komen
Westerbork zuigt, is echt niets te zien, helemaal niets van de sfeer, ik vond het totaal níet imperssive.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan danMaken we dr een meet van en de kutusers laten we daar achter
Westerbork ben ik als klein kind keer geweest.. Herinner me alleen al die steentjes..
True, maar er zit daar ook nog die ruimteradiodinges, die kun je ook nog bekijken, en een leuke heidewandeling makenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan zijn de hunnebedden nog spannender!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs CP in een lingeriesetje van ClD is dan spannender
I used to live therequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben vroegah best vaak daar op vakantie geweest in dat gebied.
voor een paar gram zal ik je niet bezwangeren, deal?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb veel goud over voor het missen van kinderen![]()
de kans dat ik je uberhaupt kans laat maken me te bezwangeren is al 0, dus nee, sorryquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor een paar gram zal ik je niet bezwangeren, deal?
Ja dank jequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dan ben jij de perfecte moeder
als ik ooit kinderen baar breng ik ze naar jou
Dan ga je morgen toch pas stukquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook, want mn Logica komt niet veel van terecht nu
nee, dat nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah ja, toch "kut" dat je er dus altijd nog mee geconfronteerd wordt als er kinderen bij zijn
Maarja die zou je wss voor geen goud willen missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |