dat doe je goedquote:Op woensdag 17 december 2008 15:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Na-apert! Lease auto hé en krijg nu 35 cent per kilometer, per 1 januari 40 cent
!
![]()
En t is een kleine 1,5 uur rijden.. Vrijdag toch vrij!*
*maar moet om half 9 bij de kapper zijn![]()
Nais nais!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat doe je goedik moet vrijdag naar school van 9 tot 12 en daarna ff poolen... kerstborrel begint pas om 16.00
en duurt tot 20.00, daarna met de gegadigden het café in
Heppie geen pak?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet nog een soort van gala-outfit roggelen voor het feestje met Oud & Nieuw in de Heineken Music Hall
ik ga niet in m'n nette pak naar een hardstyle-feest, moet wel de hele avond kunnen stampen en dat wil op nette schoenen niet... en wil mijn pak wel schoonhouden, dus koop gewoon bij de C&A een outfitquote:Op woensdag 17 december 2008 16:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heppie geen pak?
Wat voor party is er in de HMH dan?
RAMPETAMPUUUUUUUUUUUUH!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga niet in m'n nette pak naar een hardstyle-feest, moet wel de hele avond kunnen stampen en dat wil op nette schoenen niet... en wil mijn pak wel schoonhouden, dus koop gewoon bij de C&A een outfit
maar ik ga naar QountDown heen
JWTZ!!quote:
wel goed, vanavond nog beetje theorie doornemen voor tentamen morgen en voor de rest weinig bijzondersquote:
Ja goedquote:Op woensdag 17 december 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel goed, vanavond nog beetje theorie doornemen voor tentamen morgen en voor de rest weinig bijzonders
met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |