Die zijn lekker.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Wel verse hč, niet die papdingen uit blik.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik wou net zeggen van dat iemand die dan over cup-a-soup begint, een trap moet hebben
schnitzel is ook altijd wel lekker.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ik vind een gehaktbal met ui nog altijd het lekkerste vlees
True.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
schnitzel is ook altijd wel lekker.
ik weet zo eigenlijk niet wat ik echt het lekkerst vind
Nog nooit gehadquote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef Rikketik het volgende:
Spruitjes heb ik een keer gehad geloof ik, maar ik werd er niet warm of koud van.
Weet je wat pas lekker is trouwens? Bloemkoolprutje! Bloemkool, gehakt, groenten en wat tomaten door elkaar gehutseld, rijst of aardappels erbij en klaar is Kees.
zuurkool ben ik ook geen fan van maar andijvie is wel lekkerquote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef Rikketik het volgende:
Zuurkool is ook vies, ja. Samen met andijvie het enige dat ik echt niet weg krijg.
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik wou net zeggen van dat iemand die dan over cup-a-soup begint, een trap moet hebben
quote:
Spruitjes met spekjes en hazelnoten, of roerbakken met wat knoflook en tomaat, of roerbakken en dan met limoenkrullen en goede olijfolie of carameliseren of spruitjesstamppot.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef Rikketik het volgende:
Spruitjes heb ik een keer gehad geloof ik, maar ik werd er niet warm of koud van.
Weet je wat pas lekker is trouwens? Bloemkoolprutje! Bloemkool, gehakt, groenten en wat tomaten door elkaar gehutseld, rijst of aardappels erbij en klaar is Kees.
Was je ziek dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:06 schreef Blawh het volgende:
Over eten gesproken, ik ga maar eens een paar bammetjes smeren, lang genoeg ziek op de bank/ bed gelegen.
ziek?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:06 schreef Blawh het volgende:
Over eten gesproken, ik ga maar eens een paar bammetjes smeren, lang genoeg ziek op de bank/ bed gelegen.
kan ik jou ruilen met mijn huidige vriendin?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Wij eten vanavond kapucijners met spekjes en in ketjap gesmoorde uien. En Mr. Mimu eet dat dan met appelmoes, augurken en zilveruitjes.![]()
En dan als toetje crčme brűlée om te testen voor kerst en morgen ga ik het stoofpotje voor kerst uittesten.![]()
[..]
Spruitjes met spekjes en hazelnoten, of roerbakken met wat knoflook en tomaat, of roerbakken en dan met limoenkrullen en goede olijfolie of carameliseren of spruitjesstamppot.
* MinderMutsig maakt kippensoepje voor Basquote:Op woensdag 17 december 2008 14:06 schreef Blawh het volgende:
Ik zal het even overleggen hier.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan ik jou ruilen met mijn huidige vriendin?
moet ie m alleen zelf op komen halen oniequote:Op woensdag 17 december 2008 14:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig maakt kippensoepje voor Bas
Ik denk dat het leuk is voor even, maar dat het na een tijdje toch vervelend wordt als jij een ordinaire hamburger wil en MM naar je schreeuwt dat het niet mag.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan ik jou ruilen met mijn huidige vriendin?
top.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zal het even overleggen hier.
ik kan zelf ook frituren. of naar de snackbar lopenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat het leuk is voor even, maar dat het na een tijdje toch vervelend wordt als jij een ordinaire hamburger wil en MM naar je schreeuwt dat het niet mag.
Daar zijn vrouwen dus voor.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan zelf ook frituren. of naar de snackbar lopen
jij bent gelukkig met je handkarquote:Op woensdag 17 december 2008 14:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daar zijn vrouwen dus voor.
* Rikketik is vreemd genoeg niet gelukkig in de liefde.
Ik maak killer-hambugers.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat het leuk is voor even, maar dat het na een tijdje toch vervelend wordt als jij een ordinaire hamburger wil en MM naar je schreeuwt dat het niet mag.
denk je uit eten te gaan, moet je nog zelf kokenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
Morgen ''etentje'' van mijn werk. Gaan zelf koken in een restaurant
Hij wil foto's zien van je vriendin.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
top.
* rulerofdeath gaat hopen op een goede ruil
* rulerofdeath is heel benieuwdquote:
kun je dat beetje dan? of bak (slechte garpquote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
Morgen ''etentje'' van mijn werk. Gaan zelf koken in een restaurant
dan moet je even wachten tot ik thuis benquote:Op woensdag 17 december 2008 14:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij wil foto's zien van je vriendin.
woordspelingenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kun je dat beetje dan? of bak (slechte garp) je er niks van?
Whehe die woordgarp112!@~!~!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kun je dat beetje dan? of bak (slechte garp) je er niks van?
hmm, das wel een eind kachel'nquote:Op woensdag 17 december 2008 15:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe die woordgarp112!@~!~!!!![]()
![]()
:D:Dddd;D:D::D:Ddddd:ddd!!
Tuurlijk kan ik koken.. 1,5 jaar op kamers gezeten, als ik dan nog niet zou kunnen koken zou t wel heel erg zijn geweest!
Wel lachen, alleen t is focking in de buurt van Leeuwarden
quote:
Whehe 112!@~!~!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:05 schreef Roycoooooo het volgende:
Wel lachen, alleen t is focking in de buurt van Leeuwarden
heb je beetje goede kilometervergoeding dan Roy??quote:Op woensdag 17 december 2008 15:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel een eind kachel'n
vanaf jouw huisquote:Op woensdag 17 december 2008 15:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Leeuwarden is maar drie kwartier rijden.
Kwartier Noord te Katlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 15:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat voor restaurant is het dan?
Na-apertquote:Op woensdag 17 december 2008 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je beetje goede kilometervergoeding dan Roy??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |