Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
met werktuigbouwkunde welquote:
quote:
Ja, wel een kwartier in Hengelo gestaan. Gelukkig nu vakantiequote:Op dinsdag 16 december 2008 19:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik had er ook last van.Gelukkig viel het mee omdat de intercity wel reed.
Fietsquote:
quote:
dat is geen deel, dat is het liedjequote:
Njah, je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is geen deel, dat is het liedje
- Wij zijn van de felicitatiedienstquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:41 schreef Blawh het volgende:
- God allemachtig
+ Joah, en doar wier 'n zönne van.
doeiquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga. Tot later vanavond ofzo
met je gespamquote:
ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In dat andere topic bedoel je
Hehehe, die idioot geloofde echt dat je je Xbox om kon bouwen door een voedingskabeltje kapot te knippen.quote:
hej laatste tijd nog wat geks gedaan dan?quote:
Neu, werken en school enzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej laatste tijd nog wat geks gedaan dan?
en ook nog een kloon aanmaken voor zulke vragen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, die idioot geloofde echt dat je je Xbox om kon bouwen door een voedingskabeltje kapot te knippen.
Indd. Volgens mij wachtte hij er gewoon op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ook nog een kloon aanmaken voor zulke vragen.
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
eigenlijk ook niet zo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, werken en school enzo
Jij?
stomme sukkel toch ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd. Volgens mij wachtte hij er gewoon op.
joah, maar dat heet tegenwoordig toch ook nog uitgaan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Haha, ik ben zondag nog "uit" geweest. Gewoon een paar biertjes gepakt en een beetje gepoold
sorry, ben nog met van alles bezigquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit topic komt met z'n tweeën vanavond niet vol, in dit tempo.
Ik ook, nuquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry, ben nog met van alles bezig
voor een werkstuk van Allofthesamebloodquote:
ik ben geen nsb-erquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch niet over dat Xbox360 topic?
Hahahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben geen nsb-er
hooguit bij echte spam
ik zag het in MyATquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha
Dat topic zit verdomme dicht nu
Echt nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga zo denk k maar eens naar bed heen
jawel hoorquote:
Doet het vriendinnetje stom?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb een nieuwe tekst af
Alweer ja. Deze is niet lief
Nee hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Doet het vriendinnetje stom?
Ja ik weet het. Ik zal nachtzuster even PM-en wat er aan de hand is.quote:
UIquote:
Doe eens.quote:
quote:I know you hate me
But I hate you too
Your view at life
Reduced to basics
Just one more remark
And I’ll snap
Snap from my skin
To hurt you like hell
One more remark
And I’ll lose my self control
One more thing
And you’ll know my anger
You will feel my torment
My bloody revenge
I know you hate me
But I laugh at you
You fail in life
Just face it
Face my revenge
You know I hate you
But there’s nothing you can do
You’ve had your chances
But you were too dumb
I laugh at you
One more remark
And I’ll lose my self control
One more thing
And you’ll know my anger
You will feel my torment
My bloody revenge
I know you hate me
But I hate you too
Your view at life
Reduced to basics
sorry lieverdquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:45 schreef SlariBot het volgende:
Top pulsers
Pos Gebr. Keys Clicks Laatste puls
1 573 (674) +101 rulerofdeath 2.179.408 +602.504 1.295.536 +276.591 16-12-2008 01:28
het zijn geen postsquote:
Over wie gaat het?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met de Italic gedeelten als refrein
laatste puls daarvoor was volgens mij van september, dus dat valt wel meequote:Op dinsdag 16 december 2008 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet ik. Maar je moet wel veel typen om zulke hoeveelheden te halen
Oke, dan welquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laatste puls daarvoor was volgens mij van september, dus dat valt wel mee
quote:
Het is ook wel een erg 'in yo face'-tekstje, eh?quote:
Omfgquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, en eenvoor skippy natuurlijk
quote:
mocht ie nog eens langskomenquote:
Trustenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:47 schreef Rikketik het volgende:
Hm, ik ga ook. Morgenochtend weer werken, in elk geval voor de laatste keer in twee weken.
Extra is nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, dat hebben we allemaal al
Maar het valt niet meequote:Do you still even know what the truth is?
You lied so much, you made your own reality
Black as night, dark as your eyes
Your world, our fright, what can I say?
quote:Do you still even know what the truth is?
You lied so much, you made your own reality
Black as night, dark as your eyes
Your world, our fright, what can I say?
I know it’s possible, I know for sure
I know there is a way out of this
Too bad I won’t be there for you
You just fucked up with me
Cold as ice, black as night
quote:I just wonder what you do
I wonder what you think
I wonder how much more I can take from you
Your mind’s twisted
Your thoughts are extreme
Ik waardeer emquote:Op woensdag 17 december 2008 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ik noem die tekst: Borderliner
Parijs is idd een mooie stad! Ben er afgelopen zomer nog geweestquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Parijs is idd een mooie stad! Ben er afgelopen zomer nog geweest!
morgenvroeg rond 11.30 present in Parijs en rond 23.00 weer in de auto richting het schone Twente?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:00 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ben er maar 1 dagje, ben vrijdagochtend al weer terug, Chillen op Twente-Plein, Wedstrijd, naar huis...
Ben er tussen 11:30 en 23:00 ong.
hoezo dat?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:48 schreef Rikketik het volgende:
Morgen.
Eindelijk terug van werk. En dan te bedenken dat ik er bijna tot 14.00 uur had gezeten.
Koffie.
Vakkenvullen bij de Appie. Ze hadden nog eentje nodig om drogmetica en de vriezer te vullen. Gelukkig was er nog een andere vuller aanwezig die wel wat uurtjes wilde maken.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo dat?
en wat voor werk deed je ook al weer?
hoelaat ben je begonnen dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:48 schreef Rikketik het volgende:
Eindelijk terug van werk. En dan te bedenken dat ik er bijna tot 14.00 uur had gezeten.
7.00 uur. Valt nog wel mee an sich, maar ik ben totaal geen ochtendmens.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
7.00 uur. Valt nog wel mee an sich, maar ik ben totaal geen ochtendmens.
dat zou ik zelf ook niet trekken, ben ook niet echt een ochtendpersoonquote:Op woensdag 17 december 2008 11:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
7.00 uur. Valt nog wel mee an sich, maar ik ben totaal geen ochtendmens.
Tja, dat zijn de vaste tijden. 's Ochtends moet de versafdeling gevuld worden en 's avonds de afdeling verkoopklaar. Op zich is het ook wel fijn om 's ochtends een paar uur te maken en de rest van de dag vrij te hebben, maar ik kan er gewoon totaal niet mee omgaan dat ik dan de avond ervoor zo vroeg naar bed moet.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar wat een tijden, van 7 tot 10 (of half 11) vakken vullen.
dat lijkt me niets als je de hele dag vrij hebt
ik heb ook altijd moeite met vroeg/op tijd naar bed gaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tja, dat zijn de vaste tijden. 's Ochtends moet de versafdeling gevuld worden en 's avonds de afdeling verkoopklaar. Op zich is het ook wel fijn om 's ochtends een paar uur te maken en de rest van de dag vrij te hebben, maar ik kan er gewoon totaal niet mee omgaan dat ik dan de avond ervoor zo vroeg naar bed moet.
Maar ik werk tegenwoordig erg veel 's middags (restanten van voorgaande dagen in het schap bonjouren), dat is wel leuk.
hoeveel uur maak je per week dan? en welke functie heb je, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:24 schreef Rikketik het volgende:
Maar ik werk tegenwoordig erg veel 's middags (restanten van voorgaande dagen in het schap bonjouren), dat is wel leuk.
leer zequote:
Femkequote:
Op m'n rooster staat meestal twaalf uur, maar dat kan zo oplopen tot een uur of achttien. Volgende week met kerst zal ik sowieso veel meer moeten werken, dan kom ik wel aan de vijfentwintig uur.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeveel uur maak je per week dan? en welke functie heb je, als ik vragen mag?
chef frisdrankquote:Op woensdag 17 december 2008 11:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Op m'n rooster staat meestal twaalf uur, maar dat kan zo oplopen tot een uur of achttien. Volgende week met kerst zal ik sowieso veel meer moeten werken, dan kom ik wel aan de vijfentwintig uur.
En ik ben maar een simpele vakkenvuller.Al sta ik in mijn filiaal bekend als Chef Frisdrank, aangezien ik - als het om verkoopklaar gaat - niks anders vul. Ik denk dat ik van de twaalf ingeroosterde uren er ongeveer tien met frisdrank bezig ben.
wat voor dingen moet je doen dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef Fems het volgende:
Merci!
Tis maar wiskunde, dus dat is opzich nog wel leuk!
Hey, dan heb iets bereikt in je leven.quote:
Meetkunde, ik moet isolijnen kunnen tekenen aan rare figuren enzo. En dynamische modellen. Dus een beetje rekenwerk.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor dingen moet je doen dan?
een bijnaam in de supermaktquote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hey, dan heb iets bereikt in je leven.
wat voor wiskunde is dat dan? A?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Meetkunde, ik moet isolijnen kunnen tekenen aan rare figuren enzo. En dynamische modellen. Dus een beetje rekenwerk.
Een bijnaam? Een functie!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een bijnaam in de supermakt![]()
![]()
en zo blijf je frisquote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hey, dan heb iets bereikt in je leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
heb het woord isolijn nooit gehoord, dus vast geen A danquote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor wiskunde is dat dan? A?
Wel joh, die krengen heb ik ook moeten tekenen dus A zou wel kunnen hoor!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb het woord isolijn nooit gehoord, dus vast geen A dan
B12quote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor wiskunde is dat dan? A?
broodje bapaoquote:
hmm, dat zegt me helemaal nietsquote:Op woensdag 17 december 2008 12:11 schreef Fems het volgende:
Hehehe.. Het is ehm, de afstand tussen twee objecten bepalen..
Bijvoorbeeld de afstand tussen een punt en een lijn is een parabool en die tussen een punt en een cirkel een hyperbool
Hmm, misschien is de stof verandert!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat zegt me helemaal niets
ik heb ook b12 gehad
boterhammen met hagelslag en 1 met schouderhamquote:
Hehehe, toch nog iets in m'n leven waar ik goed in benquote:Op woensdag 17 december 2008 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee man, dat lijkt helemaal niet zo...
dat IS zo!!
dat is pas als je boven de 200 zitquote:
Soep!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
boterhammen met hagelslag en 1 met schouderham
Laatst had ik er bijna 400quote:Op woensdag 17 december 2008 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is pas als je boven de 200 zit
CULquote:
een lekker soepje is ook nooit verkeerd. ik eet tegenwoordig bijna nooit soep meerquote:
en ik wou net zeggen van dat iemand die dan over cup-a-soup begint, een trap moet hebbenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
CUL
Mijn moeder wil van die rolletjes maken met harricote vers en spek. Moet ze die spek eerst koken of bakken ofzo?
Danku! U bent een geniequote:Op woensdag 17 december 2008 13:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Sperzieboontjes even voorkoken. Wel verse hč, niet die papdingen uit blik.Of als het echt niet anders kan diepvriesbonen. Dan een bosje van een stuk of 5 bonen omwikkelen met spek en dan even in de koekenpan bakken. Kan ze dus helemaal voorbereiden voor het kerstdiner (dat was de bedoeling toch?
) en dan op het laatst alleen nog even bakken.
Die zijn lekker.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Wel verse hč, niet die papdingen uit blik.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik wou net zeggen van dat iemand die dan over cup-a-soup begint, een trap moet hebben
schnitzel is ook altijd wel lekker.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ik vind een gehaktbal met ui nog altijd het lekkerste vlees
True.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
schnitzel is ook altijd wel lekker.
ik weet zo eigenlijk niet wat ik echt het lekkerst vind
Nog nooit gehadquote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef Rikketik het volgende:
Spruitjes heb ik een keer gehad geloof ik, maar ik werd er niet warm of koud van.
Weet je wat pas lekker is trouwens? Bloemkoolprutje! Bloemkool, gehakt, groenten en wat tomaten door elkaar gehutseld, rijst of aardappels erbij en klaar is Kees.
zuurkool ben ik ook geen fan van maar andijvie is wel lekkerquote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef Rikketik het volgende:
Zuurkool is ook vies, ja. Samen met andijvie het enige dat ik echt niet weg krijg.
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik wou net zeggen van dat iemand die dan over cup-a-soup begint, een trap moet hebben
quote:
Spruitjes met spekjes en hazelnoten, of roerbakken met wat knoflook en tomaat, of roerbakken en dan met limoenkrullen en goede olijfolie of carameliseren of spruitjesstamppot.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef Rikketik het volgende:
Spruitjes heb ik een keer gehad geloof ik, maar ik werd er niet warm of koud van.
Weet je wat pas lekker is trouwens? Bloemkoolprutje! Bloemkool, gehakt, groenten en wat tomaten door elkaar gehutseld, rijst of aardappels erbij en klaar is Kees.
Was je ziek dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:06 schreef Blawh het volgende:
Over eten gesproken, ik ga maar eens een paar bammetjes smeren, lang genoeg ziek op de bank/ bed gelegen.
ziek?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:06 schreef Blawh het volgende:
Over eten gesproken, ik ga maar eens een paar bammetjes smeren, lang genoeg ziek op de bank/ bed gelegen.
kan ik jou ruilen met mijn huidige vriendin?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Wij eten vanavond kapucijners met spekjes en in ketjap gesmoorde uien. En Mr. Mimu eet dat dan met appelmoes, augurken en zilveruitjes.![]()
En dan als toetje crčme brűlée om te testen voor kerst en morgen ga ik het stoofpotje voor kerst uittesten.![]()
[..]
Spruitjes met spekjes en hazelnoten, of roerbakken met wat knoflook en tomaat, of roerbakken en dan met limoenkrullen en goede olijfolie of carameliseren of spruitjesstamppot.
* MinderMutsig maakt kippensoepje voor Basquote:Op woensdag 17 december 2008 14:06 schreef Blawh het volgende:
Ik zal het even overleggen hier.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan ik jou ruilen met mijn huidige vriendin?
moet ie m alleen zelf op komen halen oniequote:Op woensdag 17 december 2008 14:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig maakt kippensoepje voor Bas
Ik denk dat het leuk is voor even, maar dat het na een tijdje toch vervelend wordt als jij een ordinaire hamburger wil en MM naar je schreeuwt dat het niet mag.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan ik jou ruilen met mijn huidige vriendin?
top.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zal het even overleggen hier.
ik kan zelf ook frituren. of naar de snackbar lopenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat het leuk is voor even, maar dat het na een tijdje toch vervelend wordt als jij een ordinaire hamburger wil en MM naar je schreeuwt dat het niet mag.
Daar zijn vrouwen dus voor.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan zelf ook frituren. of naar de snackbar lopen
jij bent gelukkig met je handkarquote:Op woensdag 17 december 2008 14:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daar zijn vrouwen dus voor.
* Rikketik is vreemd genoeg niet gelukkig in de liefde.
Ik maak killer-hambugers.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat het leuk is voor even, maar dat het na een tijdje toch vervelend wordt als jij een ordinaire hamburger wil en MM naar je schreeuwt dat het niet mag.
denk je uit eten te gaan, moet je nog zelf kokenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
Morgen ''etentje'' van mijn werk. Gaan zelf koken in een restaurant
Hij wil foto's zien van je vriendin.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
top.
* rulerofdeath gaat hopen op een goede ruil
* rulerofdeath is heel benieuwdquote:
kun je dat beetje dan? of bak (slechte garpquote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
Morgen ''etentje'' van mijn werk. Gaan zelf koken in een restaurant
dan moet je even wachten tot ik thuis benquote:Op woensdag 17 december 2008 14:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij wil foto's zien van je vriendin.
woordspelingenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kun je dat beetje dan? of bak (slechte garp) je er niks van?
Whehe die woordgarp112!@~!~!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kun je dat beetje dan? of bak (slechte garp) je er niks van?
hmm, das wel een eind kachel'nquote:Op woensdag 17 december 2008 15:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe die woordgarp112!@~!~!!!![]()
![]()
:D:Dddd;D:D::D:Ddddd:ddd!!
Tuurlijk kan ik koken.. 1,5 jaar op kamers gezeten, als ik dan nog niet zou kunnen koken zou t wel heel erg zijn geweest!
Wel lachen, alleen t is focking in de buurt van Leeuwarden
quote:
Whehe 112!@~!~!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:05 schreef Roycoooooo het volgende:
Wel lachen, alleen t is focking in de buurt van Leeuwarden
heb je beetje goede kilometervergoeding dan Roy??quote:Op woensdag 17 december 2008 15:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel een eind kachel'n
vanaf jouw huisquote:Op woensdag 17 december 2008 15:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Leeuwarden is maar drie kwartier rijden.
Kwartier Noord te Katlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 15:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat voor restaurant is het dan?
Na-apertquote:Op woensdag 17 december 2008 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je beetje goede kilometervergoeding dan Roy??
dat doe je goedquote:Op woensdag 17 december 2008 15:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Na-apert! Lease auto hé en krijg nu 35 cent per kilometer, per 1 januari 40 cent
!
![]()
En t is een kleine 1,5 uur rijden.. Vrijdag toch vrij!*
*maar moet om half 9 bij de kapper zijn![]()
Nais nais!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat doe je goedik moet vrijdag naar school van 9 tot 12 en daarna ff poolen... kerstborrel begint pas om 16.00
en duurt tot 20.00, daarna met de gegadigden het café in
Heppie geen pak?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet nog een soort van gala-outfit roggelen voor het feestje met Oud & Nieuw in de Heineken Music Hall
ik ga niet in m'n nette pak naar een hardstyle-feest, moet wel de hele avond kunnen stampen en dat wil op nette schoenen niet... en wil mijn pak wel schoonhouden, dus koop gewoon bij de C&A een outfitquote:Op woensdag 17 december 2008 16:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heppie geen pak?
Wat voor party is er in de HMH dan?
RAMPETAMPUUUUUUUUUUUUH!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga niet in m'n nette pak naar een hardstyle-feest, moet wel de hele avond kunnen stampen en dat wil op nette schoenen niet... en wil mijn pak wel schoonhouden, dus koop gewoon bij de C&A een outfit
maar ik ga naar QountDown heen
JWTZ!!quote:
wel goed, vanavond nog beetje theorie doornemen voor tentamen morgen en voor de rest weinig bijzondersquote:
Ja goedquote:Op woensdag 17 december 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel goed, vanavond nog beetje theorie doornemen voor tentamen morgen en voor de rest weinig bijzonders
met jou?
Wtfquote:Op woensdag 17 december 2008 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga nu gewoon spammen voor het leven. Zorgen dat ik in de top 25 kom
Open er dan zelf eenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er zijn verder dan ook geen boeiende topics ofzo.
4xquote:Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef Blawh het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit 1e geweest, alleen een paar keer top 3.
Dan ga ik jou binnenkort inhalenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef Blawh het volgende:
aantal posts: 13914 (gemiddeld 24 per dag)
Want? Ik ben klaar met mijn scriptie, heb dus weer wat meer tijd.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ga ik jou binnenkort inhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |