Ja, en volgende week het bericht dat het stiekem toch komt?quote:
co-op was een patch bij launch, dus echt uitstellen was het niet. Ik ben bang dat ik deze DLC moet missenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en volgende week het bericht dat het stiekem toch komt?Hoeveelste keer is dit nu dat ze iets beloven en uitstellen?
co-op, aankondiging, DLC...
Vreemd, SR2 is SR1 in het kwadraat.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ok, toch krijgt deel 1 op veel sites een beter cijfer dan deel 2.
Vergeet ook niet dat je die cijfers in hun tijd moet zien, SR2 is gewoon op alle vlakken beter dan 1 maar dat zie je niet direct terug in het cijfer omdat bijvoorbeeld GTA IV er ook is tegenwoordig, die heeft de standaard dan weer verlegd enzoquote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ok, toch krijgt deel 1 op veel sites een beter cijfer dan deel 2.
Dat zal het idd zijn, toch vind ik SR2 leuker om te doen dan GTA IV, wat weer andere pluspunten heeft.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat je die cijfers in hun tijd moet zien, SR2 is gewoon op alle vlakken beter dan 1 maar dat zie je niet direct terug in het cijfer omdat bijvoorbeeld GTA IV er ook is tegenwoordig, die heeft de standaard dan weer verlegd enzo
Ik sla 'm over. Het ziet er niet eens verkeerd uit, maar ik krijg er niet echt een 'wow, die moet ik hebben' gevoel over...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:57 schreef DJ_ het volgende:
Star Ocean 4 : The Last Hope
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe HD trailer
http://www.gametrailers.com/player/43769.html
komt 19 feb uit in amerika en 3 maart in europa , en zal op 3 dvd's staan
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:57 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe HD trailer
geef maar toe jonge , japan ownedquote:
ik heb toevallig een amerikaans account en moet dus pointsquote:Op donderdag 18 december 2008 14:25 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens je kunt geen Microsoft points kopen uit het buitenland toch? Die werken hier niet?
Maar werkt het ook niet als je een amerikaans account hebt? Of kijken ze toch echt waar je je bevind?
Oke bedankt!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:05 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik heb toevallig een amerikaans account en moet dus points
op een amerikaanse site bestellen wat goed gaat.
Heb weleens nederlandse punten gekocht, die wilde dus echt niet werken.
volgens mij zit er wel een praktische maximale lengte aan een scart-kabel. Denk niet dat je dat naar boven haalt. ER bestaan wel andere oplossingen, maar dat moet je ff zelf googlenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:51 schreef wc-eend het volgende:
Weet iemand of er een manier is om een scartkabel te verlengen? Want dan kan ik boven of beneden xbox-en zonder steeds de xbox te verplaatsen..
ik wilde toen maps van gears kopen en ik had een amerikaans account en nederlandse punten,quote:Op donderdag 18 december 2008 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke bedankt!![]()
Maar zijn die ook goedkoper? Want dan kun je gewoon met je amerikaanse account downloaden en dan spelen met je echte account of werkt dat dan weer niet?
Scart kabel van 10 meter is meer dan genoegquote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij zit er wel een praktische maximale lengte aan een scart-kabel. Denk niet dat je dat naar boven haalt. ER bestaan wel andere oplossingen, maar dat moet je ff zelf googlen
Die vond ik minderquote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef emarwii het volgende:
Ik heb nu het kerst theme op mijn Xbox
quote:FEEL THE WIND IN YOUR HAIR AS YOU POWER YOUR WAY ALONG THE HIGHWAYS IN OUTRUNTM ONLINE ARCADE
SEGA’s classic arcade racer returns, but this time it’s in stunning HiDef and available via PlayStation® Network and Xbox LIVE® Arcade for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft®. Developed by acclaimed Sheffield studio Sumo Digital, OutRun Online Arcade, will be available early 2009.
Test your time, speed and handling ability as you race through vibrant, colourful stages and rediscover the 15 glorious OutRun courses. From the steep streets of San Francisco to the beautiful beaches of California, it’s mile after mile of unrelenting acceleration, thrills and action. Feel the kick as you put your foot to the floor in one of the 10 high-performance, fully licensed Ferrari cars as you race your way across the U.S. to a killer soundtrack.
For the first time on PlayStation® Network and Xbox LIVE®, OutRun Online Arcade delivers online multiplayer racing for up to 6 players, with fast paced OutRun, Heart Attack and Time Attack modes, the draw to the open road has never been so appealing. OutRun Online Arcade on Xbox LIVE® will feature achievements and voice; and on PlayStation® Network will include trophies, voice over IP and leaderboards.
Which route will you choose on your drive for the highest possible score?
OutRun Online Arcade will be released on Xbox LIVE® Arcade and PlayStation® Network early 2009. For assets please visit www.sega-press.com.
Als de reviews goed zijn haal ik hemquote:Op donderdag 18 december 2008 12:57 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe HD trailer
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uno en Burnout Paradise. En misschien dat poker spel ook(die arcade game die toen gratis was)quote:Op donderdag 18 december 2008 18:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb een XBOX Live Vision cameratje op de kop getikt
Weet iemand (behalve Youre in the Movies) nog een paar games/toepassingen die met de webcam werken??
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
&&$^#$%#$@^ site
&*&^@#$&%^# Forum
[ afbeelding ]
De FOK! knokploeg zal binnenkort langs je komen en die aars van jou eventjes uitrekken met kloppend vleischquote:Op donderdag 18 december 2008 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
&&$^#$%#$@^ site
&*&^@#$&%^# Forum
[ afbeelding ]
Storyline is maar 60%.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De FOK! knokploeg zal binnenkort langs je komen en die aars van jou eventjes uitrekken met kloppend vleisch
OT:
VET ZUUR
Kwam ik gisteren erachter met GTA 4 (had weer es zin om em te spelen) dat er zo'n pauper achievement was, dat je em binnen 30 uur moet uitspelen (de verhaallijn), maarja ik heb vet veel rond zitten kloten maar zat al wel op 48% ofzo. Maarja, toen had ik al 28 uur gespeeld!
Nu zit ik ondertussen op 59% ofzo maar heb nog maar 30 minuten te gaanMag ik dat hele spel overnieuw gaan doen voor die achievement
Wel waarquote:Op donderdag 18 december 2008 14:25 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens je kunt geen Microsoft points kopen uit het buitenland toch? Die werken hier niet?
Maar werkt het ook niet als je een amerikaans account hebt? Of kijken ze toch echt waar je je bevind?
Wat?quote:
Je kan gewoon bij gamehubs kopenquote:Op donderdag 18 december 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat?
Het was ook een vraag dus leg uit
Mooie subtitel voor het volgende deel.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:08 schreef Wessiej het volgende:
Luister gewoon nooit naar jorien
Iddquote:Op donderdag 18 december 2008 22:13 schreef PP. het volgende:
[..]
Mooie subtitel voor het volgende deel.
Wtf is dat voor zinquote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
u bent de enigste lid in nederland nog?
Scannen! (lees sinds vele jaren de pu niet meer, al denk ik nog wel eens terug aan die goede ouwe tijd...)quote:
Vandaag kwam die binnen!quote:
u = Uquote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
u bent de enigste lid in nederland nog?
eensquote:Op donderdag 18 december 2008 23:23 schreef Niek. het volgende:
[..]
Scannen! (lees sinds vele jaren de pu niet meer, al denk ik nog wel eens terug aan die goede ouwe tijd...)
Weet je zeker, 60 %?!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]kom niet haten aquila, ik pwn je met elke game, behalve worms
Bovendien moet ik vertellen dat ik wat lui van FOK! als friends heb toegevoegd en hun het hebben geaccepteerd, maar die lui hebben altijd andere spellen als ik! Voornamelijk tegenwoordig fifa 09
www.ombouwnederland.nlquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:25 schreef Sala-adin het volgende:
wie weet welke winkel ik halo 3 goedkoopst kan halen?
Tijdje terug zag ik hier een link naar een ombouw site die halo 3 voor 15 eutjes weg geeft weet iemand die site nog?
Uitverkochtquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
www.ombouwnederland.nl
edit: de verzendkosten zijn wel 7euro ongeveer, dus je kan beter meteen meer games kopen (wellicht voor iemand anders ook)
Koop Worms dan en maak een kans! En win vette prijzen!!!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]kom niet haten aquila, ik pwn je met elke game, behalve worms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |