quote:Op donderdag 18 december 2008 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
&&$^#$%#$@^ site
&*&^@#$&%^# Forum
[ afbeelding ]
De FOK! knokploeg zal binnenkort langs je komen en die aars van jou eventjes uitrekken met kloppend vleischquote:Op donderdag 18 december 2008 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
&&$^#$%#$@^ site
&*&^@#$&%^# Forum
[ afbeelding ]
Storyline is maar 60%.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De FOK! knokploeg zal binnenkort langs je komen en die aars van jou eventjes uitrekken met kloppend vleisch
OT:
VET ZUUR
Kwam ik gisteren erachter met GTA 4 (had weer es zin om em te spelen) dat er zo'n pauper achievement was, dat je em binnen 30 uur moet uitspelen (de verhaallijn), maarja ik heb vet veel rond zitten kloten maar zat al wel op 48% ofzo. Maarja, toen had ik al 28 uur gespeeld!
Nu zit ik ondertussen op 59% ofzo maar heb nog maar 30 minuten te gaanMag ik dat hele spel overnieuw gaan doen voor die achievement
Wel waarquote:Op donderdag 18 december 2008 14:25 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens je kunt geen Microsoft points kopen uit het buitenland toch? Die werken hier niet?
Maar werkt het ook niet als je een amerikaans account hebt? Of kijken ze toch echt waar je je bevind?
Wat?quote:
Je kan gewoon bij gamehubs kopenquote:Op donderdag 18 december 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat?
Het was ook een vraag dus leg uit
Mooie subtitel voor het volgende deel.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:08 schreef Wessiej het volgende:
Luister gewoon nooit naar jorien
Iddquote:Op donderdag 18 december 2008 22:13 schreef PP. het volgende:
[..]
Mooie subtitel voor het volgende deel.
Wtf is dat voor zinquote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
u bent de enigste lid in nederland nog?
Scannen! (lees sinds vele jaren de pu niet meer, al denk ik nog wel eens terug aan die goede ouwe tijd...)quote:
Vandaag kwam die binnen!quote:
u = Uquote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
u bent de enigste lid in nederland nog?
eensquote:Op donderdag 18 december 2008 23:23 schreef Niek. het volgende:
[..]
Scannen! (lees sinds vele jaren de pu niet meer, al denk ik nog wel eens terug aan die goede ouwe tijd...)
Weet je zeker, 60 %?!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]kom niet haten aquila, ik pwn je met elke game, behalve worms
Bovendien moet ik vertellen dat ik wat lui van FOK! als friends heb toegevoegd en hun het hebben geaccepteerd, maar die lui hebben altijd andere spellen als ik! Voornamelijk tegenwoordig fifa 09
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |