Genoteerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:48 schreef Misstique het volgende:
Ben & Jerry's Half Baked!.
Of Häagen-Dazs Strawberry Cheesecake..
Tuurlijk als ik friet bak schil ik eerst de aardappelenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:49 schreef -Paul- het volgende:
Ik ga voor het kerstdiner waarschijnlijk kaneelijs met appeltaart maken. Je gaat het toch wel zelf maken?
Gek genoeg, zo begin ik inderdaad met friet bakken...quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk als ik friet bak schil ik eerst de aardappelen
Moet je niet Fokken met Kerst?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:46 schreef tong80 het volgende:
Wat raden jullie me aan ?
Wat is het lekkerste ijs ?
Mag wat kosten
Sorry ik hou niet van appeltaart.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:54 schreef Painted_Horse het volgende:
Kaneelijs met appeltaart is wel erg lekker inderdaad, daar ga ik ook voor
Festini Perenijsjesquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry ik hou niet van appeltaart.
Of zal ik gewoon Festini Perenijsjes doen ?
jaah die dingen zijn goed te etenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry ik hou niet van appeltaart.
Of zal ik gewoon Festini Perenijsjes doen ?
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh! Monchoutaart is trouwens zooooooooo onwijs lekker!
Volgens mij kan je daar gewoon pakjes van kopen van zo'n taartmaakmerk
Zelf ijs maken is helemaal niet veel werk en ook niet moeilijk!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
Voor het kerstdiner ga je hopelijk toch wel iets specialers doen dan ijs uit een bakje en that's it. Nou is zelf ijs maken ook meteen een rigoreuze stap, ...
Leg eens uit danquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef -Paul- het volgende:
[..]
Zelf ijs maken is helemaal niet veel werk en ook niet moeilijk!
Ik ben er nog niet uit.quote:
Lief zijnquote:
Bestaat dat?quote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
Knoflookijs, lijkt me duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |