Sampdoria uit! en er moet minstens gelijk gespeeld worden ofzoiets.quote:
huh bedoel je andersquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Oh trouwens even een vraag, hebben jullie dat je je anders voelt ten opzichte van vrouwen als mannen? Niet in seksueel opzicht.
Ja?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Oh trouwens even een vraag, hebben jullie dat je je anders voelt ten opzichte van vrouwen dan mannen? Niet in seksueel opzicht.
Ja. Maar dat is ook niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Oh trouwens even een vraag, hebben jullie dat je je anders voelt ten opzichte van vrouwen dan mannen? Niet in seksueel opzicht.
van wie mot ik dan een kloon zijn?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kanker nu maar weer op, kutkloon.
AZquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
van wie mot ik dan een kloon zijn?
---
AZ !!!
elmostyle, acfajos enzo.. kijk maar in het ban meld topicquote:
17 geloof ikquote:
toch niks ernstig enzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:00 schreef Silentalarm het volgende:
mijn zusje ligt in het ziekenhuis.
Weet je überhaupt wel wie Nas is?quote:
Waarvoor?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:00 schreef Silentalarm het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:00 schreef Silentalarm het volgende:
Ik snap de vraag niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
hoelang?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:00 schreef Silentalarm het volgende:
Mijn keelamandelen zijn alleen verwijderd, toen kon ik ook niet bepaald lachen en denk maar niet dat je dan zin hebt in ijsjes...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat had ik ook na mijn blindedarm ontsteking.
quote:
Dat rapgeval toch?quote:
Ik check het. doodziek veelquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:00 schreef sezten het volgende:
[..]
elmostyle, acfajos enzo.. kijk maar in het ban meld topic
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
en op de volgende pagina ook.
Hippie.quote:
Dat heeft m'n zusje ook gehad, lijkt mij niet echt een pretje inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn keelamandelen zijn alleen verwijderd, toen kon ik ook niet bepaald lachen en denk maar niet dat je dan zin hebt in ijsjes...![]()
Rapmuziek is sowieso slecht.quote:
Ze had blaasontsteking alleen die mongolen dokter heeft niet sterk genoege medicijnen gegeven waardoor het een nierbekkenontsteking aan het worden is. Denken ze. Dus ze krijgt nu allemaal scans. Maar ik snap niet precies of het nou gevaarlijk is of niet want ik snap er niet zo veel van. Het ziet er alleen best ernstig uit:quote:
Ik een hippie?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik een hippie?
Ga nu maar snel terug naar PF.
*Pink Floyd opzetten doet.
Sterkte!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ze had blaasontsteking alleen die mongolen dokter heeft niet sterk genoege medicijnen gegeven waardoor het een nierbekkenontsteking aan het worden is. Denken ze. Dus ze krijgt nu allemaal scans. Maar ik snap niet precies of het nou gevaarlijk is of niet want ik snap er niet zo veel van. Het ziet er alleen best ernstig uit:
zusje aan het infuus te slapen en als ze wakker is moet ze allemaal van die onderzoeken en scans.
Pure noodzaak was het: minimaal 4x per jaar keelontsteking, nu slechts 2 keer ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heeft m'n zusje ook gehad, lijkt mij niet echt een pretje inderdaad.
[..]
Rapmuziek is sowieso slecht.
Ahh gossie.quote:
Zucht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |