DE OP IS HIER TE VINDEN! 
We hebben natuurlijk ook wel heel veel blessures gehad. Is 'm niet aan te rekenen vind ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MvB is heel warrig in zijn aan- en verkoopbeleid en selecteren vind ik. Geen lijn in te ontdekken.
Jawel, toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:56 schreef Silaz het volgende:Zit blind wel bij de selectie van morgen?
Nee en Lindgren ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:57 schreef BB-boy het volgende:
Gabri er morgen weer bij?
Nee, dacht van niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:57 schreef jna het volgende:
Mocht Ajax Elia halen, dan mag ie niet meer in de uefa cup spelen toch?
Ten dele eens Maar dan nog is hij vaak raar bezig geweest met basisopstellingen, momenten van wisselen (83ste minuut tegen volendamquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk ook wel heel veel blessures gehad. Is 'm niet aan te rekenen vind ik.
Die ene keer. Ik vind ook dat je dat hem niet aan kunt rekenen hoor. Ten Cate en Koster wel, die deden het elke wedstrijd fout.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ten dele eens Maar dan nog is hij vaak raar bezig geweest met basisopstellingen, momenten van wisselen (83ste minuut tegen volendam).
Achteraf gepraat. Oleguer zou best een nieuwe Gabri kunnen worden, maar helaas. Sno was wel vaag, eens.quote:En dan zijn aankopen Sno en Oleguer, het is echt niet beter dan het halen van Kennedy en Rommedahl zeg maar.
Wanneer spelen we tegen Sparta Praag dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:01 schreef Wooldoor het volgende:
Apart dat Anita mag beginnen, logischerwijs zou Sno moeten spelen maar in een wedstrijd tegen Sparta Praag zal je veel snelheid moeten hebben en dat is nou niet bepaald Sno zijn sterkste punt
En Enoh ook niet toch? Zitten we ineens krap in de defensieve middenvelders.quote:
Sno is een onbegrijpelijke aankoop. De komst van Oleguer daarentegen kon wel op meer steun rekenen. Iemand die van Barcelona komt en zoveel ervaring heeft, daarvan mag je verwachten dat die moeiteloos kan meedraaien in de Eredivisie. Dat hij uiteindelijk zoek gespeeld zou worden door Jack Tuyp had niemand durven voorspellen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ten dele eens Maar dan nog is hij vaak raar bezig geweest met basisopstellingen, momenten van wisselen (83ste minuut tegen volendam). En dan zijn aankopen Sno en Oleguer, het is echt niet beter dan het halen van Kennedy en Rommedahl zeg maar.
Nou ja, ik vind dat ik het hem prima aan kan rekenenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die ene keer. Ik vind ook dat je dat hem niet aan kunt rekenen hoor. Ten Cate en Koster wel, die deden het elke wedstrijd fout.
[..]
Achteraf gepraat. Oleguer zou best een nieuwe Gabri kunnen worden, maar helaas. Sno was wel vaag, eens.
Van Basten is zoekende en tel daar de blessures bij op. Voorlopig staat het verdedigend heel behoorlijk (zie het verschil in tegengoals ten opzichte van een jaar terug) en nu is het zaak om het ook opbouwend in orde te krijgen. Vandaar dat er links en rechts nog wat wordt geschoven, maar over het algemeen zijn de keuzes best wel logisch, al dan niet gezien de omstandigheden. Langzaam maar zeker begint er een ingespeeld team te ontstaan. En dat is een goede zaak.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ten dele eens Maar dan nog is hij vaak raar bezig geweest met basisopstellingen, momenten van wisselen (83ste minuut tegen volendam). En dan zijn aankopen Sno en Oleguer, het is echt niet beter dan het halen van Kennedy en Rommedahl zeg maar.
Gewoon lekker laten beginnen, die wedstrijd gaat toch nergens meer om.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:03 schreef Sethje het volgende:
Dat klopt maja, op deze manier krijgt ie nooit een kans
Precies. Er moet iemand bij die de boel vanaf achter kan sturen. Dan is Oleguer wel een vooruitgang tov Heitinga. Onze verdediging heeft nu al meer op buitenspelval gespeeld dan het hele vorige seizoen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:05 schreef Chadi het volgende:
Gaat ie nou een keer met een goede achterhoede spelen? Dat is je basis en ik hoop dat hij dat begrijpt. Elia is een goede voetballer maar ik zie liever een verdediger komen die de boel achterin aan het werk kan krijgen. Wat er staat is kwalitatief niet slechter dan wat er bij AZ staat of dergelijke.
Nou, dan transplanteren ze het brein van Stam maar in die lodderkop van Oleguerquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Er moet iemand bij die de boel vanaf achter kan sturen. Dan is Oleguer wel een vooruitgang tov Heitinga. Onze verdediging heeft nu al meer op buitenspelval gespeeld dan het hele vorige seizoen.
Dat is inderdaad mooi om te zien. Maar achterin loop je nu tegen het probleem dat je opbouwend iemand hebt tegenover vertonghen en dat ze die Oleguer gewoon vrij laten al staat ie op rand 16 van de tegenstander. Dus of hij gaat meevoetballen of hij moet eruit. Het maakt niet uit wie je daar neerzet .. ik betwijfel of die persoon het slechter zal doen dan Oleguer nu.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Er moet iemand bij die de boel vanaf achter kan sturen. Dan is Oleguer wel een vooruitgang tov Heitinga. Onze verdediging heeft nu al meer op buitenspelval gespeeld dan het hele vorige seizoen.
quote:Van Basten wil spelers geen rust geven
Geschreven op dinsdag, 16 december om 15:26
Ajax kan woensdagavond in de laatste groepswedstrijd van de UEFA Cup tegen Slavia Praag niet over Rasmus Lindgren beschikken. De Zweed blesseerde zich maandag op de training aan de enkel. De Amsterdammers zijn al zeker van een ticket voor de volgende ronde van de UEFA Cup en strijden tegen de Tsjechische opponent, die al is uitgeschakeld, voor een zo hoog mogelijke klassering in de groep. "Het is niet de insteek spelers rust te geven", vertelt hoofdtrainer Marco van Basten dinsdagmiddag op de clubsite. "We doen er alles aan om deze poule te winnen en een goede wedstrijd te spelen. Het is een goede ploeg. Ze spelen fris voetbal. Ze hebben ons vorig jaar uitgeschakeld in de derde voorronde van de Champions League. Wij willen deze keer winnen en dus wordt het een interessante wedstrijd."
Van Basten beseft dat een goed resultaat tegen de Tsjechen waarschijnlijk de eindzege in de groep oplevert. "En dat levert weer een gunstige loting op. Nogmaals, het is niet onze insteek om spelers rust te geven. We willen deze poule als nummer één afsluiten." Naast Lindgren zullen ook Gabri, Eyong Enoh, Ismaïl Aissati, Maarten Stekelenburg, Jan-Arie van der Heijden en Mitchell Donald niet binnen de lijnen verschijnen.
Van Basten ging ook in op de komende transferperiode. "Voor Vurnon Anita is een verhuur een prima optie. Andere spelers als Kennedy, Dennis Rommedahl en Javier Martina mogen in principe vertrekken. Dat is dezelfde mededeling als aan het begin van het seizoen, maar door de vele blessuregevallen hebben zij toch speelminuten gekregen. Wel moeten zij zelf natuurlijk ook willen vertrekken. Als zij het prima vinden dat ze er maar een beetje bijhangen, dan hebben wij geen drukmiddel."
Mooi. ALLES willen winnenquote:
quote:Na verluidt zou Ajax een bedrag tussen de 5 à 7 miljoen moeten betalen voor Elia.
Ja. Is recent geopereerd aan zijn andere knie. Precies hetzelfde probleem. Zal wel volgend seizoen worden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:18 schreef Trancelocator het volgende:
Trouwens, hoe gaat het eigenlijk met Jan-Arie van der Heijden? Is die nog lang 'out'?
Beter gaat die bron eerst Nederlands leren schrijven, ga ik ze daarna misschien geloven.quote:
quote:Miralem Sulejmani (20, foto) is een verschrikkelijk goede voetballer met een zeer behoorlijk prijskaartje om de hals. Maar de man, die Ajax als de ideale springplank ziet, is bovenal een zeer geanimeerde prater. In Sportweek het hele interview, hieronder een mooie passage.
Ook jij bent een hyver?
“In mijn tijd bij SC Heerenveen was ik daar best fanatiek mee. Het is een makkelijke manier om nieuwe vrienden te maken en contact te onderhouden. Een goede uitvinding.”
Ik ben eens gaan speuren op dat digitale relatienetwerk en kwam twee hyves-pagina’s van je tegen. Ik kwam er alleen niet uit welke van jou is. Is het Sulejmani78.hyves.nl waar voornamelijk jonge Ajax-fans als vrienden zijn toegevoegd? Of MS21vito.hyves.nl waarbij 115 bloedmooie vrouwen onder het kopje ‘vrienden’ staan?
“Die laatste is echt van mij, wat dacht jij dan? Ik ben een jonge vent en als er een mooie vrouw met mij wil chatten, dan zeg ik daar geen nee tegen. Maar dat doe ik allang niet meer… Wel heb ik nu een facebook. Dat werkt veel makkelijker en internationaler.”
Heb je er veel vrienden bij gekregen in 2008?
“Ik keek laatst even op mijn hyves-pagina en had 1200 nieuwe berichten, plus honderden mensen die zich als ‘vriend’ hadden aangemeld. Ik heb alleen de mooie vrouwen toegelaten, haha. Maar serieus: ik heb nieuwe vrienden gemaakt. Het moet nog blijken of het échte vrienden zijn. Dat weet je pas na een tijdje. Vrienden heb je eigenlijk je hele leven. Ik heb er twee in Servië die ik al mijn hele leven ken en met wie ik altijd bevriend zal zijn. En Darko Bodul (spits van Jong Ajax) die met me meekwam van SC Heerenveen is nu ook een goede vriend. We wonen samen in Amsterdam en dat bevalt goed.”
Hoe ziet zo’n Servisch mannenhuishouden eruit?
“Nou ja, er komt drie keer per week een schoonmaakster en laat ik zeggen dat ik altijd maar hoop dat ze niet ziek is, haha.”
Je bent net twintig geworden.
“Jaja, op de dag van Sinterklaas. Hij heeft toen onze Klaas meegenomen naar Madrid, haha. Kennelijk is Klaas stout geweest.”
Zal nog ff doorzeikenquote:
Waar heb je dit vandaan gehaald? Het lijkt me stug maar voor die prijs moet je het meteen doen natuurlijk.quote:
Zeker vergeten dat die andere jeugdspeler in Volendam een impuls aan het elftal gaf?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal nog ff doorzeiken.
Als je alles wil winnen, en dat aan je spelers wil overdragen, dan moet je tegen Volendam niet met een jeugdspeler beginnen, dan geef je het "we hoeven niet zo hard, we winnen toch wel" signaal af.
Nee, die MvB heeft nog veel te leren.
Jammer, dat wordt inderdaad waarschijnlijk niks meer dit seizoen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja. Is recent geopereerd aan zijn andere knie. Precies hetzelfde probleem. Zal wel volgend seizoen worden.
[..]
Beter gaat die bron eerst Nederlands leren schrijven, ga ik ze daarna misschien geloven.
Wie precies?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat die andere jeugdspeler in Volendam een impuls aan het elftal gaf?
Daley Blind ofzo. Ken 'm ook niet precies.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie precies?
En waar is die hele Zeegelaar eigenlijk gebleven? Nog zo'n voorbeeld...
Die speelde niet tijdens de beker hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Daley Blind ofzo. Ken 'm ook niet precies.
Zeegelaar speelt weer gewoon in de A1/Jong Ajax. Wie weet wat dat nog wordt.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die speelde niet tijdens de beker hoor.
Ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat Ajax heeft verloren om Zeegelaar werd opgesteld.quote:En ja, dat zag ik van te voren aankomen.
Die vriendenlijst... wat een player.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die vriendenlijst... wat een player.
quote:• Ajax bereidt bod voor op FC Twente-aanvaller Elia. Moet dat niet Kenneth Perez zijn?
Eerste reactie op sportweek.nl van ene 'ruud14'.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die vriendenlijst... wat een player.
quote:Hij heeft meer vrienden dan ik :S
quote:Gentenaar naar Feyenoord (iemand die dicht bij het vuur zit)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eerste reactie op sportweek.nl van ene 'ruud14'.
[..]
quote:hello......
you're very good!!!!
good luck tonight!
jasper
Twente weet ook wel dat ze in de zomer nooit meer zo veel voor hem kunnen vangen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:10 schreef Jasza het volgende:
NOS meldt dus dat Twente officieel toestemming geeft om met hem te praten.
10 miljoen ook niet. Maximaal 7 miljoen en anders steekt Munsterman die Elia maar in zn kontgat.quote:Zoals onderhand wel duidelijk is wil Ajax zich in de winterstop versterken met Eljero Elia . Maandagavond werd bekend dat Marco van Basten al met de 21-jarige aanvaller van FC Twente heeft gesproken. De Amsterdamse club is nu naar verluidt een bod aan het voorbereiden om de smaakmaker uit Enschede 'weg te plukken'.
In het AD spreekt Van Basten over de mogelijk nieuwe Amsterdamse aanwinst: "Wij vinden Elia een hele goede voetballer,'' verklaarde de coach dinsdag tegenover de krant. "Daarom hebben we aan FC Twente gevraagd of we met hem mochten praten. We overleggen nu intern hoe we verder moeten handelen."
Van Basten wilde niet zeggen hoe diep Ajax voor Elia in de buidel wil tasten. "Maar bedragen als 15 miljoen euro gaan we zeker niet betalen," doelde hij op het prijskaartje dat directeur Hans Nijland van FC Groningen onlangs aan spits Marcus Berg hing.
Voorzitter Joop Munsterman van FC Twente liet vorige week al weten dat zijn club in de winterstop normaal gesproken geen spelers wil verkopen. Ajax probeerde in de aanloop naar het huidige seizoen al Rob Wielaert naar Amsterdam te halen. Ajax en FC Twente bereikten echter geen overeenstemming over de transfersom.
"Het is toch crisis in de wereld? Ik ben benieuwd wie hem denkt te kunnen betalen. Ik ga er vanuit dat er in de winterstop niemand vertrekt," zegt Munsterman in TC Tubantia.
Mooi. In Enschede beginnen ze 'm nu te knijpen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:10 schreef Jasza het volgende:
NOS meldt dus dat Twente officieel toestemming geeft om met hem te praten.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mooi. In Enschede beginnen ze 'm nu te knijpen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ook die reacties van voorzitters en directeuren altijdIn de winterstop willen wij normaal gesproken geen spelers verkopen. Maargoed, soms dus ook wel
In dat geval zou Arnautovic in de belangstelling staan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef BoNi het volgende:
Vooralsnog zou ik het echt een onbegrijpelijke deal vinden als Ajax Elia gaat kopen, tenzij Suarez al ergens een voorcontract heeft getekend.
Op zich is het wel logisch om Elia te halen als Suarez in de zomer, of in de winter al zou vertrekken. Ook uit voorzorg vind ik het op zich wel verstandig. Maar we hebben verdomme hogere prioriteiten zeg om dat geld aan uit te geven.. Het is niet alsof Ajax alweer zomaar 20 miljoen uit kan geven zonder dat dat effecten heeft op de lange termijn. Kampioen worden is belangrijk ja, maar volgend seizoen wil ik niet half failliet zijn of over 10 jaar in zo'n baggersituatie als Feyenoord zitten ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef BoNi het volgende:
Vooralsnog zou ik het echt een onbegrijpelijke deal vinden als Ajax Elia gaat kopen, tenzij Suarez al ergens een voorcontract heeft getekend.
Ajax had voor de transfer van Huntelaar een eigen vermogen van rond de zestig miljoen euro. Ajax gaat niet zo snel failliet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:29 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Op zich is het wel logisch om Elia te halen als Suarez in de zomer, of in de winter al zou vertrekken. Ook uit voorzorg vind ik het op zich wel verstandig. Maar we hebben verdomme hogere prioriteiten zeg om dat geld aan uit te geven.. Het is niet alsof Ajax alweer zomaar 20 miljoen uit kan geven zonder dat dat effecten heeft op de lange termijn. Kampioen worden is belangrijk ja, maar volgend seizoen wil ik niet half failliet zijn of over 10 jaar in zo'n baggersituatie als Feyenoord zitten ofzo.
Zolang wij de hoofdprijs ontvangen voor spelers als Zlatan, Chivu, Babel, Sneijder en Huntelaar hebben wij niks te vrezen. Ik denk dat Suarez en Suljemani in de toekomst ook wel 20+ miljoen gaan opleverenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:29 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Op zich is het wel logisch om Elia te halen als Suarez in de zomer, of in de winter al zou vertrekken. Ook uit voorzorg vind ik het op zich wel verstandig. Maar we hebben verdomme hogere prioriteiten zeg om dat geld aan uit te geven.. Het is niet alsof Ajax alweer zomaar 20 miljoen uit kan geven zonder dat dat effecten heeft op de lange termijn. Kampioen worden is belangrijk ja, maar volgend seizoen wil ik niet half failliet zijn of over 10 jaar in zo'n baggersituatie als Feyenoord zitten ofzo.
Zonder die belangrijke transfers zouden we er verneukt voor staan. Je kan er niet op rekenen dat je elk jaar voor 30 miljoen aan spelers verkoopt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ajax had voor de transfer van Huntelaar een eigen vermogen van rond de zestig miljoen euro. Ajax gaat niet zo snel failliet.
Voor dertig miljoen investeren is ook wel weer het andere uiterste. Daarnaast zullen er altijd jeugdspelers verkocht blijven worden en die verkoop je in dat geval al helemaal met grote winst.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Zonder die belangrijke transfers zouden we er verneukt voor staan. Je kan er niet op rekenen dat je elk jaar voor 30 miljoen aan spelers verkoopt.
Maar we geven ook steeds meer aan dat soort spelers uit helaas. Zlatan en Chivu zijn nog goede scouting geweest. Sneijder en Babel zijn eigen jeugd. Huntelaar, Suarez, Sulejmani etc. zijn allemaal - voor steeds hogere bedragen - aangekocht. Dat rigoreuze aankoopbeleid zal echt wel zijn effecten hebben, dat zie je al aan het jaarverslag dat we compleet afhankelijk zijn van de handel in spelers. Die subtoppers gaan steeds meer vragen. Dit soort ongescoute aankopen moeten we alleen doen als we per direct zo'n speler echt nodig hebben, vind ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zolang wij de hoofdprijs ontvangen voor spelers als Zlatan, Chivu, Babel, Sneijder en Huntelaar hebben wij niks te vrezen. Ik denk dat Suarez en Suljemani in de toekomst ook wel 20+ miljoen gaan opleveren
Daarom moet je ook zorgen dat je nu kwaliteit hebt zodat je de CL haalt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Zonder die belangrijke transfers zouden we er verneukt voor staan. Je kan er niet op rekenen dat je elk jaar voor 30 miljoen aan spelers verkoopt.
Maar dit is ook een uitvloeisel van wanbeleid in het verleden. Sulejmani en Elia had je voor twee miljoen binnen kunnen hebben een paar jaar terug. Of wat dacht je van Lindgren? Denk dat dat soort dingen binnenkort wel verleden tijd zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:33 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Maar we geven ook steeds meer aan dat soort spelers uit helaas. Zlatan en Chivu zijn nog goede scouting geweest. Sneijder en Babel zijn eigen jeugd. Huntelaar, Suarez, Sulejmani etc. zijn allemaal aangekocht. Dat rigoreuze aankoopbeleid zal echt wel zijn effecten hebben, dat zie je al aan het jaarverslag dat we compleet afhankelijk zijn van de handel in spelers.
Precies, en dan moet je wel prioriteiten stellen qua aankopen. Als je eenmaal CL haalt, kan je evt de luxe hebben om die aanval met zulkequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom moet je ook zorgen dat je nu kwaliteit hebt zodat je de CL haalt.
Geeft je weer een hoop inkomsten.
Mee eens. En ik hoop het inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar dit is ook een uitvloeisel van wanbeleid in het verleden. Sulejmani en Elia had je voor twee miljoen binnen kunnen hebben een paar jaar terug. Of wat dacht je van Lindgren? Denk dat dat soort dingen binnenkort wel verleden tijd zijn.
Zul je zien dat hij daar weer wel goed speeltquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:35 schreef M0NTANA het volgende:
Elia en Douglas voor Kennedy en een zak met geld!
Perez doet het daar ook best aardigquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij daar weer wel goed speelt
Dan verwelkomen we hem weer met Ajax koffie. .quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij daar weer wel goed speelt
Ik heb zondag Groningen-Twente vrijwel helemaal gezien, maar eigenlijk vond ik Perez helemaal niet zo goed spelen. Precies zoals in zijn tweede periode bij Ajax. Veel balverlies enzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Perez doet het daar ook best aardig. Echt zo'n speler die niet geschikt is voor een topclub. Als het een paar weken niet meezit raakt 'ie in een negatieve spiraal.
Perez vind ik een heel ander verhaal als Bakkie of Rommedahl.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Perez doet het daar ook best aardig. Echt zo'n speler die niet geschikt is voor een topclub. Als het een paar weken niet meezit raakt 'ie in een negatieve spiraal.
Ja dat bedoel ik dus ook. Zijn mentaliteit is niet geschikt voor een reserverol. En inderdaad ook wat BB-boy zegt, dat hij soms heel goed speelt en vaak onzichtbaar is (zijn laatste seizoen iig).quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Perez zou bij Ajax zeker niet misstaan, maar zijn persoonlijkheid brengt het groepsproces alleen maar in gevaar.
Als Elia komt en Rommedahl en Kennedy vertrekken heb je het sowieso al goed gedaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:07 schreef Urquhart het volgende:
Ze mogen best Elia halen, mits er ook een verdediger bij komt. Halen ze enkel Elia deze winterstop, dan gaat er iets goed mis met het aankoopbeleid
Die twee moeten inderdaad eens weg, geen toegevoegde waarde. Kost alleen maar geld, maar volgensmij zijn ze aan de straatstenen niet te slijten. Ik gok dat Marco dat ook wel weet/merkt. Hij geeft gelukkig nu wel heel wat jeugd de kans.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Elia komt en Rommedahl en Kennedy vertrekken heb je het sowieso al goed gedaan.
2 ton. Sulejmani bood zichzelf aan en Elia kostte 2 ton. Maar Van Geel was niet overtuigd van beide.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar dit is ook een uitvloeisel van wanbeleid in het verleden. Sulejmani en Elia had je voor twee miljoen binnen kunnen hebben een paar jaar terug. Of wat dacht je van Lindgren? Denk dat dat soort dingen binnenkort wel verleden tijd zijn.
Fout, Ajax heeft met Elia gewoon het juiste gedaan. Ze hebben hem een contract aangeboden, maar hij zal wel eerst 1/2 jaar verhuurd worden aan Den Haag. Elia is toen zelf slim geweest en heeft voor de subtopper Twente gekozen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
2 ton. Sulejmani bood zichzelf aan en Elia kostte 2 ton. Maar Van Geel was niet overtuigd van beide.
Ajax krijgt elke week 30 spelers aangeboden. Negen van de tien keer zijn het prutsers.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
2 ton. Sulejmani bood zichzelf aan en Elia kostte 2 ton. Maar Van Geel was niet overtuigd van beide.
Misschien dat Marco van Basten in hem een toekomst ziet als linksback.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:19 schreef S-Two het volgende:
Voor een leuk bedrag is Elia welkom ja, als dat maar niet ten koste gaat van eventuele verdedigende versterkingen.
Piet Keizer zei koop hem en laat hem gewoon bij de selectie rijpen net zoals Babel. Maar Ten Cate zei gelijk nee we verhuren hem eerst 2 jaar. En toen wou Elia niet meer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Fout, Ajax heeft met Elia gewoon het juiste gedaan. Ze hebben hem een contract aangeboden, maar hij zal wel eerst 1/2 jaar verhuurd worden aan Den Haag. Elia is toen zelf slim geweest en heeft voor de subtopper Twente gekozen.
Here we go again..quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:30 schreef sergio81 het volgende:
hoop dat ajax gaat winnen tegen slavia, zou een leuke revanche zijn, winst zou ook de groepswinst kunnen opleveren, want ik denk dat de andere wedstrijd in een gelijkspel eindigd. Maar even afwachten wat er gaat gebeuren.
Ik zei twee jaar geleden ook al dat Ajax elia moest kopen. Staat wel ergens in de oude ajax topics.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:31 schreef marp0 het volgende:
Ik zei vorig seizoen al dat Elia goed zou worden.
Delorge wel en Elia niet
Maar ja, ik hoop echt dat ze niet meer dan 7 miljoen gaan betalen voor Elia want dan is Ajax weer dom bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |