Kut is schoner bloedquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit je kut of uit je vingers? Of maakt dat niet uit eigenlijk?
mn vingers toch echtquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit je kut of uit je vingers? Of maakt dat niet uit eigenlijk?
vandaar dus bloedende vingersquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gedouched
Strakjes weer gitaren
Heb de mijne eergisteren verkochtquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gedouched
Strakjes weer gitaren
Yepquote:
quote:en hoi!
Heiden!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb de mijne eergisteren verkocht
Mja aan het neefje van mn vent .. die kan geen nieuwe betalen en de mijne was wel 2e hands (ik ben eerste eigenaar) maar nog nieuw (4 x op gespeeld).
Dus tochquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:28 schreef Fha het volgende:
Vent is er met de boodschappen zelfs tampons, de sukkel, dus ik ga lasagna maken
![]()
Wel de goeie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:28 schreef Fha het volgende:
Vent is er met de boodschappen zelfs tampons, de sukkel,
We hebben er nog 3 hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep
[..]![]()
[..]
Heiden!![]()
Hoi![]()
quote:
wehehe prachtigquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doet me denken aan een verhaal van mn schoonmoeder:
Schoonpa moet tampons halen, komt in winkel en vraagt hulp. Hulp vraagt: welke maat?
Waarop schoonpa zn handen uit elkaar doet, ongeveer 15 cm aanwijst en zegt: euhm.. zoveel?
Idd, Heldquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
wehehe prachtig![]()
@fles: ja ook nog de goeieheld
Oh, gelukkig!quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb me al in een eerder stadium uit de droom laten helpen over het "welke maat" verhaal trouwens. Niet die grap nogeens proberen![]()
En toch vind je me leukquote:
quote:
Je had al zwanger kunnen zijn voor die tijdquote:
Dat kan helemaal nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had al zwanger kunnen zijn voor die tijdGemiste kans
Oh ja die tampons natuurlijk. Okee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet(nouja, voor 99% toch niet)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die tampons natuurlijk. Okee.
Ja, kijk nog ff of je champignontampon pastquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:07 schreef Fha het volgende:
Eten was hier ook lekkerNu uitbuiken en gezellig doen. Tot morgen!
Rot eens op met je tampon obsessie manquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kijk nog ff of je champignontampon past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |