abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64179059
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mooi, dat het opgelost is.

Dankzij de bestaande wetenschap/bigpharma en alles wat in jouw ogen zo ongeveer slecht is ja. Dus het is niet "opgelost", er is door veel mensen hard aan gewerkt om het te stoppen.

200 doden per jaar als gevolg van 1 type kanker vind ik nog best veel, en zolang je kreten als " Volgens berekeingen ga je er 1 wel te verstaan EEN persoon mee redden per 10 mlj" zonder enige onderbouwing links en rechts het topic door gooit, neem ik je niet serieuzer dan elke andere jodokus met een aluminium hoedje op.. Als je gelijk hebt moet dat vrij gemakkelijk te bevestigen zijn lijkt me, en dan niet met 1 uit zijn verband gerukt krantenartikel, de enige die het in dat artikel over een mogelijk verband heeft is de enige die aan het woord komt zonder medisch achtergrond, namelijk de moeder.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 december 2008 @ 15:58:16 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64179165
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Off topic: Kunnen de FA's zorgen voor een nieuwe smiley? Een 'ik lig over de grond te rollen van het lachen' smiley? De standaard smileys die we hebben zijn niet genoeg om mijn reactie op deze kolder weer te geven. Zelfs niet.
qft
  zaterdag 20 december 2008 @ 16:14:29 #223
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64179539
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:52 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dankzij de bestaande wetenschap/bigpharma en alles wat in jouw ogen zo ongeveer slecht is ja. Dus het is niet "opgelost", er is door veel mensen hard aan gewerkt om het te stoppen.

200 doden per jaar als gevolg van 1 type kanker vind ik nog best veel, en zolang je kreten als " Volgens berekeingen ga je er 1 wel te verstaan EEN persoon mee redden per 10 mlj" zonder enige onderbouwing links en rechts het topic door gooit, neem ik je niet serieuzer dan elke andere jodokus met een aluminium hoedje op.. Als je gelijk hebt moet dat vrij gemakkelijk te bevestigen zijn lijkt me, en dan niet met 1 uit zijn verband gerukt krantenartikel, de enige die het in dat artikel over een mogelijk verband heeft is de enige die aan het woord komt zonder medisch achtergrond, namelijk de moeder.
Het is eerste serieuze klacht van Cervarix (wat NL op het programma heeft) wat ik tegen kwam in een normale geaccepteerde krant. In Amerika waar men Gardasil gebruikt is het aan de lopende band en in wezen dus structureel mis.

Je moet wel eerst weten waarom we met onze goede hygiëne en hoge levenstandaard zoveel kanker (en ander onnodige - ja onnodig - ziektes) hebben? Met in velen ogen de goede vaccinatie voorziening? Ergens klopt er iets fundamenteels niet.
quote:
bron

However vaccinations do not work! Research studies from around the world show that not only do they not work, they can be extremely dangerous and on of the first problems they cause is the weakening of the immune system. (see references at the end of this article)
[..]
Dr. W. B. Clark of Indiana (1909), says that "Cancer was practically unknown until compulsory vaccination with cowpox vaccine began to be introduced. I have had to deal with at least two hundred cases of cancer, and I never saw a case of cancer in an unvaccinated person."
En daar zit de crux.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 20-12-2008 16:28:58 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 20 december 2008 @ 16:33:46 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64179964
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 16:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is eerste serieuze klacht van Cervarix (wat NL op het programma heeft) wat ik tegen kwam in een normale geaccepteerde krant. In Amerika waar men Gardasil gebruikt is het aan de lopende band en in wezen dus structureel mis.

Je moet wel eerst weten waarom we met onze goede hygiëne en hoge levenstandaard zoveel kanker (en ander onnodige - ja onnodig - ziektes) hebben? Met in velen ogen de goede vaccinatie voorziening? Ergens klopt er iets fundamenteels niet.
[..]

En daar zit de crux.
Deze post mist een cruciale hoeveelheid logica Lambiekje. De conclusie die je maakt kan je bij lange na niet geoorloofd maken met de informatie uit dat artikel. Het zijn een aantal vage beschuldigingen die even makkelijk niet waar kunnen zijn. Dan kan je niet concluderen dat het 'dus structureel mis zit" ....
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_64180019
quote:

[..]

Nee, het is het vermoeden van een bezorgde moeder, geen klacht. niks meer, en ook niks minder. Een aantal doktoren hebben dat meisje onderzocht, en geen verband kunnen vinden tot nu toe.

Dit is het 1e vaccin voor een vorm van kanker, wel eens van appels met peren vergelijken gehoord? De ziektes waar al langer voor gevaccineerd wordt komen hier ook niet meer voor, en er sterven ook geen kinderen meer aan, dus een niet onredelijke conclusie in mijn ogen is dan dat het werkt..
quote:
[..]

En daar zit de crux.

Overigens, álle patiënten die die dokter ziet zullen waarschijnlijk gevaccineerd zijn als kind, omdat ze dat al zolang doen. En kanker wordt ook nog niet zo heel lang goed gediagnosticeerd, en het zou me niet verbazen dat die termijn ongeveer samenvalt met het begin van de grote vaccinatie programma's?

De crux zit hem meer in jouw selectief lezen en knippen, en daar is nog geen medicijn voor bij mijn weten.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zaterdag 20 december 2008 @ 17:46:50 #226
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_64181932
quote:

En daar zit de crux.
Ben je nu echt zo dom? Hippocrates heeft al kanker beschreven, hij heeft het ook de naam gegeven, vanwege de uiterlijke verschijning. Dat heeft niets met vaccinatie te maken.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  † In Memoriam † zondag 21 december 2008 @ 00:12:48 #227
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_64194157
quote:

Je moet wel eerst weten waarom we met onze goede hygiëne en hoge levenstandaard zoveel kanker (en ander onnodige - ja onnodig - ziektes) hebben?
  zondag 21 december 2008 @ 00:21:27 #228
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_64194423
Lambiekje, heb je ondertussen al eens een bevestiging gekregen dat je met je bewustmakingscampagne hier op FOK! resultaten hebt geboekt?
  zondag 21 december 2008 @ 00:23:48 #229
3542 Gia
User under construction
pi_64194489
quote:
Eh, je wilt toch niet beweren dat de gemiddelde levensduur van de Oeroboeroestam in Donker Afrika hoger ligt dan die van ons?

Dankzij onze hygiëne en vaccinaties leven wij langer. En dat zijn gemiddelden. Die enkeling die niet tegen de enting kan, weegt niet op tegen de duizenden die daardoor langer blijven leven.
  zondag 21 december 2008 @ 13:07:22 #230
52357 Lambiekje
pi_64204592
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:12 schreef Loedertje het volgende:

[..]

ja denk daar maar eens over na ...

Waarom heeft kwart van de mens kanker? Ondanks dat we dus een zeer hoogstaand hygiène, levenstandaard en ziekenhuizen hebben? Is onze welvaart wel zo goed?!

Ik kan het niet rijmen. Is het niet mogelijk dat alle kwalen, aandoeningen en ziektes er zijn omdat we een zogenaamd goed zorgstelsel hebben? Persoonlijk vind het erbarmelijk maar dat terzijde.
quote:
Kritische website volgt pillenfabrikanten
Het instituut voor verantwoord medicijngebruik wil via een website artsen en apothekers mobiliseren tegen de marketingmacht van pillenfabrikanten. De industrie is laaiend.

Artsen en apothekers mogen best wat gezonde scepsis ontwikkelen tegen de marketing van de industrie, vindt dr. Martine van Eijk. Ze is zelf arts en maakt zich zorgen over de overheersende invloed van geneesmiddelfabrikanten op het denken over gezondheid en ziekte.
bron
En jawel hoor wie staan er weer op hun achterste poten, de verkapte genocideplegers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 21-12-2008 13:16:09 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 21 december 2008 @ 13:11:20 #231
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64204757
Ja, uiteindelijk moet je ergens aan doodgaan. Als je maar oud genoeg wordt, sterf je aan kanker. Je kunt het het zorgstelsel niet kwalijk nemen dat we niet voor die tijd aan andere ziektes overleden zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 21 december 2008 @ 13:12:36 #232
52357 Lambiekje
pi_64204794
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:21 schreef Terecht het volgende:
Lambiekje, heb je ondertussen al eens een bevestiging gekregen dat je met je bewustmakingscampagne hier op FOK! resultaten hebt geboekt?
Als mensen toch mijn nieuwstopics lezen dan komt het toch onbewust in het systeem....
Volkskrant onzin doorbreken is van belang.

Men doorziet nu inmiddels wel dat de kredietcrisis een geldcomplot is. Maar ziektes en de zogenaamde genezing via chronische pilverslaving of ridicule vaccinatie ziet men niet. Men is selectief blind. Naar alles wat ik gelezen heb is een een serieuze complot rondom onze gezondheid.
  zondag 21 december 2008 @ 13:13:34 #233
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64204823
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Is het niet mogelijk dat alle kwalen, aandoeningen en ziektes er zijn omdat we een zogenaamd goed zorgstelsel hebben?
Nee, dat is niet mogelijk. Want dan zou je zien dat men gezonder is in landen zonder zorgstelsel.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 21 december 2008 @ 13:18:08 #234
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64204988
quote:

[..]

Waarom heeft kwart van de mens kanker? Ondanks dat we dus een zeer hoogstaand hygiène, levenstandaard en ziekenhuizen hebben? Is onze welvaart wel zo goed?!

Ik kan het niet rijmen. Is het niet mogelijk dat alle kwalen, aandoeningen en ziektes er zijn omdat we een zogenaamd goed zorgstelsel hebben? Persoonlijk vind het erbarmelijk maar dat terzijde.
Het zorgstelsel en de kennis die we hebben zorgt er juist voor dat we veel aandoeningen kunnen benoemen en weet je dus waar je aan kunt sterven.

Doordat we ouder worden neemt het risico op verschillende ziekten gewoon toe. Als de levensverwachting erg laag dan krijgen ziektes als kanker gewoon minder kans om zich te openbaren omdat er andere oorzaken zijn waaraan men sterft.
  zondag 21 december 2008 @ 13:19:04 #235
52357 Lambiekje
pi_64205020
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:13 schreef soylent het volgende:

[..]

Nee, dat is niet mogelijk. Want dan zou je zien dat men gezonder is in landen zonder zorgstelsel.
ik denk dat je echt compleet verkeerd kijkt . Kijk naar top notch america. Waar de babysterfte hoger is dan in menig derde wereldland. Ranzige obesitas. you name it. Ik denk toch echt dat je eens serieus moet kijken wat nu zo goed is. Voor elke triest tussen-de-oren-onzin is wel een medicijn voor. Is men nu echt zo stupide en blind de rotzooi slikken.

je weet hopelijk wel dat als artsen in een ziekenhuis staken dat de sterfte met een derde afneemt ?!
  zondag 21 december 2008 @ 13:25:30 #236
37150 livelink
pi_64205232
Op de korte termijn zal de sterfte afnemen, wellicht. Op de lange termijn hoogstwaarschijnlijk niet.
Je moet je redenaties wel een beetje doordenken.
pi_64205247
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik denk dat je echt compleet verkeerd kijkt . Kijk naar top notch america. Waar de babysterfte hoger is dan in menig derde wereldland. Ranzige obesitas. you name it. Ik denk toch echt dat je eens serieus moet kijken wat nu zo goed is. Voor elke triest tussen-de-oren-onzin is wel een medicijn voor. Is men nu echt zo stupide en blind de rotzooi slikken.

je weet hopelijk wel dat als artsen in een ziekenhuis staken dat de sterfte met een derde afneemt ?!
Het babysterfte-cijfer is in Nederland ook veel hoger dan in de rest van Europa.
Niet omdat er meer baby's overlijden maar omdat de telling in Nederland zeer nauwkeurig is, net als in de USA.

Dat verhaal van artsen is onzin.
pi_64205340
quote:

[..]

[..]

En jawel hoor wie staan er weer op hun achterste poten, de verkapte genocideplegers.
Een derde van de mensen overlijdt aan kanker.
100% van alle mensen overlijdt aan iets.

Naarmate andere ziekten beter behandelbaar worden zal het cijfer van sterfte door kanker alleen maar stijgen.
Naarmate kanker beter behandelbaar wordt zal dit cijfer dalen tov andere ziekten.
  zondag 21 december 2008 @ 13:28:32 #239
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64205345
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Welk onderzoek heeft dat ooit aangetoond?
  zondag 21 december 2008 @ 13:31:26 #240
37150 livelink
pi_64205454
Ach, ik geloof best dat het sterfecijfer dan afneemt. Elke medische handeling brengt natuurlijk risico met zich mee op overlijden. Geen medisch handelen, geen overlijden als gevolg van medisch handelen. Helaas uiteindelijk wel meer sterfte als gevolg van uitblijven van medisch handelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')