Koud hequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef Bluezz het volgende:
Ole, lekker daggie vrij dus
Ik wilde zo lekker fietsen naar Haarlem om te winkelen, maar wat een *** weer
Jawel afspraak met de mondhycheëniste gemaakt.quote:
Nee heb de tandarts-assistente mogen bevredigen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb je een mooie tandenborstel uitgekozen?
En dat is wederzijds zo ervaren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee heb de tandarts-assistente mogen bevredigen.
Ja, ik heb een paar gaatjes gevuld en zij heeft het zuig dingetje gebruikt.quote:
Net zei je nog dat er helemaal geen gaatjes waren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een paar gaatjes gevuld en zij heeft het zuig dingetje gebruikt.
Klop. Ik heb geen gaatjes.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Net zei je nog dat er helemaal geen gaatjes waren.
quote:
Allebei tevreden dus? Dat is toch wel de kroon op je werkquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een paar gaatjes gevuld en zij heeft het zuig dingetje gebruikt.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Allebei tevreden dus? Dat is toch wel de kroon op je werk
En bedankt....quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat het geen lente is he.
Het kwartje valt nu pasquote:
kut hier ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
En bedankt....
nu zit dat nummer dus in mn hoofd...
En jij doet nog wel aan carnaval...quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kut hier ooken ik HAAT dat liedje
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En jij doet nog wel aan carnaval...
Echt wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat liedje heeft niets met Carnaval te maken
Heul iemand anders toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Echt wel.
Guus Meeuwis = carnaval.
Wie sage ich das jetzt.. Ich habe gelachenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:27 schreef rubbereend het volgende:oi
Bij Derick moet ik altijd hier aan denken![]()
Guus Meeuwis heeft 'm ook gecoverd, lang geleden, dacht ik...quote:
het is dan ook niet van Guusquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Echt wel.
Guus Meeuwis = carnaval.
Neeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Guus Meeuwis heeft 'm ook gecoverd, lang geleden, dacht ik...
maar niet van die kut liedjesquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Guus covert zich een slag in de rondte.
ja hij heeft die studie ook gedaan geloof ik, maar wist voorheen niet dat hij dit bedrijf had.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:43 schreef Grulez het volgende:
Dat zit hij toch al heel lang?
Absoluut. Doorgebroken als spits bij Groningen. Kan me nog een kopdoelpunt herinneren tegen Vitoria Guimaraes in de UEFA-cup.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:23 schreef pascalheister het volgende:
avond
Gister met Johan de Kock om tafel gezeten, ivm werkzaamheden voor een nieuw bouwproject, zit tegenwoordig in de wegenbouw, grondwerk etc... misschien nog wel bekend bij jullie?
Realiseerde me vandaag pas dat ie profvoetballer was
Tuurlijk.quote:
Preciesquote:Op woensdag 17 december 2008 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het verkeerd lijkt, is het Gronings. Is lastig dus, tong.
Inkoppertje?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:03 schreef tong80 het volgende:
Het is laat
Kijk uit hoor ik ga je pakken op taalfauten
Je bent het vraagteken vergeten.quote:
quote:
He he he. Ja, oké. Alhoewel het een retorische vraag is, heb je gelijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent het vraagteken vergeten.
[..]
Je bent de streepjes op he vergetenquote:Op woensdag 17 december 2008 00:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
He he he. Ja, oké. Alhoewel het een retorische vraag is, heb je gelijk.
Stimmt.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent de streepjes op he vergeten
Noem me geen Ah. En post een punt na de zin.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:46 schreef Grulez het volgende:
Het is gebruikelijk in fora een zin die eindigt met een 'smiley' juist niet te beëindigen met een punt.
En dan is het vrijdag..?quote:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar hequote:Op woensdag 17 december 2008 01:46 schreef Grulez het volgende:
Het is gebruikelijk in fora een zin die eindigt met een 'smiley' juist niet te beëindigen met een punt.
Ajoh ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 17 december 2008 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet helemaal waar he.
Goedemiddag.
whehehequote:Op woensdag 17 december 2008 17:32 schreef borisz het volgende:
Informatiesystemen was ook in een uurtje klaaren goed gemaakt ook
. Geprofiteerd van luie docenten die weinig andere dingen aan hun tentamen van vorig jaar veranderen
.
Verder blijft informatiesystemen wel een kutvakquote:
Tot anderhalf jaar geleden wel. Afgelopen zomer stond hij op 1,30.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:41 schreef Ole het volgende:
was ongeveer 1,50 toch?
en dollar is weer gestegenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:24 schreef borisz het volgende:
Voor een Engelse Pond betaal je nog maar 1,0759 euro
wel klote voor Nederlandse clubs die nog een deel van een transfersom moeten ontvangenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:24 schreef borisz het volgende:
Voor een Engelse Pond betaal je nog maar 1,0759 euro
Dat heb ik ook snel hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:38 schreef RayMania het volgende:
Helaas, geen kamer in Zeist. Was ook nog verdwaald, heb ik weer
!
Stom dorp hoor, zeistquote:Op woensdag 17 december 2008 17:38 schreef RayMania het volgende:
Helaas, geen kamer in Zeist. Was ook nog verdwaald, heb ik weer
!
Dat juichen ze nog toe ook nog, denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hopelijk laat ie het dienblad niet vallen.
Kijk er nooit naarquote:Op donderdag 18 december 2008 00:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tante Es en Enrique Iglesias
Normaal vind ik Rayman helemaal niet grappig, maar dit was wel hilarisch!
maar waarom keek je dan als je het nooit leuk vindtquote:Op donderdag 18 december 2008 00:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Enrique Iglesias is best wel een leuke gast.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach ja, Jan Smit signeert kutjes.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:02 schreef rubbereend het volgende:
Enrique Iglesias maakt foto's in zijn broek voor zn fans
nou welkom op mijn forumquote:Op donderdag 18 december 2008 02:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Blight is nu zelf een beetje MLN, bedankt voor je modtijd!
Ik kende noch de mod noch het subforum.
*zap*quote:Op donderdag 18 december 2008 01:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar waarom keek je dan als je het nooit leuk vindt
Heb je nog een hulpje nodig?quote:
dit is wel een hele slechte sollicitatie.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je oud en versleten bent word je daar mod
Weltruste!
die is tenminste minder subtielquote:Op donderdag 18 december 2008 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je nog een hulpje nodig?
ja jij bent sowieso kansloosquote:Op donderdag 18 december 2008 12:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben vast te groen voor dat forum
Heb ik nog steeds geen medje?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja jij bent sowieso kansloos
Nee, ik ben een prachtjongen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja jij bent sowieso kansloos
komt wel je hebt je rechten toch al, dat lijkt me het belangrijkstequote:Op donderdag 18 december 2008 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds geen medje?
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, ik ben een prachtjongen.
Ik sta toch niet met mijn bek vol tanden?quote:
Hohohooooo ook een klasbak hoor, die Kloosterboer. Maar even serieus, dat is dus wel gewoon kut. Het past zo mooi in het cliché-plaatje van de Nieuwjaarsdag.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:06 schreef borisz het volgende:
Het is 1 januari dan zet je de tv aan op NL1 ergens in de middag. Dan ben je brak en krijg je de stem te horen van Evert Ten Napel. Sinds 1983 is dat al zo tot dit jaar. 1 januari zal nooit meer het zelfde zijn want dit jaar wordt het schansspringen verzorgd door Ayolt Kloosterboer.
Het is alweer duidelijk: 2009 wordt een kutjaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef Ole het volgende:
Eén van de weinige dingen die al zo lang hetzelfde zijn..
Ik vermoed dat hij hier niet overheen gaat komen inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef Ole het volgende:
Het begint al niet zoals het hoort
Zullen we tong dit slechte nieuws wel vertellen?
Hoe lang zullen ze er nu over doen een nieuwe regering te vormen?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:19 schreef rubbereend het volgende:België is nu definitief in crisis lijkt het, de premier gaat waarschijnlijk aftreden
vast weer langer dan dat deze regering heeft gezetenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe lang zullen ze er nu over doen een nieuwe regering te vormen?
nou als dit tijdelijke kabinet zelfs valt kunnen ze volgens bijna niet anders dan gewoon nieuwe verkiezingen uitschrijven. Leterme kan namelijk ook niet meer blijven zitten nu na wat er gebeurd isquote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe lang zullen ze er nu over doen een nieuwe regering te vormen?
Niet te voorbarig, lees maar wat posts terug..quote:
We zouden het niet vertellenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet te voorbarig, lees maar wat posts terug..
Ja dat is lullig voor tong... nu leest hij het topic...quote:Op donderdag 18 december 2008 18:08 schreef SCH het volgende:
Een FOK!-ker afwijzen met kerst
tong80 - we hebben er weer eentje
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:08 schreef SCH het volgende:
En weer verantwoord naar Mozart moeten luisteren terwijl op tv Robert ten Brink Kerstwensen vervult ?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:17 schreef SCH het volgende:
Anders kom je gewoon toch maar weer tong.
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
En weer verantwoord naar Mozart moeten luisteren terwijl op tv Robert ten Brink Kerstwensen vervult ?
heheh vooral de beeldvorming is grappigquote:Op donderdag 18 december 2008 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
En weer verantwoord naar Mozart moeten luisteren terwijl op tv Robert ten Brink Kerstwensen vervult ?
Coolquote:Op donderdag 18 december 2008 19:38 schreef rubbereend het volgende:
hier zitten ook wel wat liefhebbers: Haal hier je herinneringen op aan Jiskefet.....
Geen ideequote:
quote:
ja erg tofquote:Op donderdag 18 december 2008 19:38 schreef rubbereend het volgende:
hier zitten ook wel wat liefhebbers: Haal hier je herinneringen op aan Jiskefet.....
Dat topicquote:Op donderdag 18 december 2008 18:08 schreef SCH het volgende:
Je bent ergens onderuit gegleden of wat moet ik me bij deze opmerking voorstellen..?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef rubbereend het volgende:oi
heerlijk toch weer dat Serious Request is begonnen
Heeeeerlijk inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef rubbereend het volgende:oi
heerlijk toch weer dat Serious Request is begonnen
Wat doet dat daar?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:57 schreef Suijk het volgende:
Altijd weer leuk, salarisstrookje krijgen aan het eind van het jaar.
krijg jij ook 0.6%extra eindejaarsuitkering?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:57 schreef Suijk het volgende:
Altijd weer leuk, salarisstrookje krijgen aan het eind van het jaar.
Nee, naar een ijslandse bankquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:06 schreef Suijk het volgende:
Maar jij maakt dat natuurlijk rechtstreeks over naar een voedselbank ofzo neem ik aan?
Ja, zag ook zoiets voorbij komen idd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef Ole het volgende:
[..]
krijg jij ook 0.6%extra eindejaarsuitkering?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar zit stiekem gewoon sterke drank van Ole in.
lekker he!quote:
Yup Heerlijkquote:
Zou ik ook wel eens willenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup Heerlijk
Lekker uitslapen, lekker rustig aan doen...
Was jij niet een poging tot herintrede aan het doen, wat je een tijdje terug zei?quote:
Gisteren geschaatst, waardoor nu elk spiertje pijn heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Je bent ergens onderuit gegleden of wat moet ik me bij deze opmerking voorstellen..?
Ben nog bezigquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Was jij niet een poging tot herintrede aan het doen, wat je een tijdje terug zei?
Dacht toen dat je in de ArenA van die kuttrappen was gegleden ofzo. Alleen besefte me later pas dat dat al weer 2 dagen terug wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gisteren geschaatst, waardoor nu elk spiertje pijn heeft.
Wat is dat voor 10-jaren plan dan? Kun je geen update geven?quote:
Ik had ook vanmiddag een tukkie gedaanquote:
Heb je überhaupt wel zin om te werken? Of kan je het, door omstandigheden, niet?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:15 schreef RayMania het volgende:
Eén van de ergste dingen vind ik namelijk mensen die wel kúnnen werken, maar het gewoon weigeren.
Nu Suijk nog op MLNquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:22 schreef borisz het volgende:
-Vaduz- ruilt VBL in voor MLN.
Ik voelde hem al aankomen![]()
Vaduz postte opvallend meer in MLN dan daarvoor.
Je hebt PMquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel zin om te werken? Of kan je het, door omstandigheden, niet?
Eén van de ergste dingen vind ik namelijk mensen die wel kúnnen werken, maar het gewoon weigeren.
MLN is minstens net zo moeilijk te modden als VBL ook!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:22 schreef borisz het volgende:
-Vaduz- ruilt VBL in voor MLN.
Ik voelde hem al aankomen![]()
Vaduz postte opvallend meer in MLN dan daarvoor.
Mag ik de uitleg dan ook, want mijn interesse was serieusquote:
Vreselijk, echt vreselijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:21 schreef Breach het volgende:
[..]
De man die je in het eerste stukje ziet kun jij dus wel waarderen?
VBL zoekt een nieuwe mod!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:23 schreef Breach het volgende:
Wie komt er terug op VBL dan?
quote:
-Vaduz- ook niet dus dat zegt nietsquote:
quote:
de opnames liepen geweldigquote:
wat had je aangevraagd?quote:
Die apen heb ik al voorbij horen komen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is mijn request al langsgeweest?
nicequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Die apen heb ik al voorbij horen komen.
begin vd avond volgens mij.quote:
Heb topic teruggelezen, dat was DARE.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
begin vd avond volgens mij.
Lees was topics terug dan zie je het wel.
Maak je geen zorgen, er zijn nog geen boden binnen.quote:
Cool ik hoef niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:59 schreef borisz het volgende:
Gaan we nog naar Co Stompe kijken op het WK PDC ?![]()
Via betfair zo live
John Part is zojuist uitgeschakeld, de kampioen van vorig jaar.
Nu lekker twee weken vrijquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:31 schreef Ole het volgende:OK...
Ik ga heerlijk van een lange "welverdiende" *kuch* vakantie genieten
Hoef pas weer les te geven in februariOh wat hebben we het toch zwaar
![]()
Maar wel veel ander werk hoor!
Kortom meerquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:15 schreef Ole het volgende:
vanaf januari geen WW premie meer betalen.. Toch weer 88 eurootjes...
Is je internet weer kapot thuis=quote:
kom maar op met die drankquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Kortom meer
[ afbeelding ]
voor Ole.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |