Koud hequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef Bluezz het volgende:
Ole, lekker daggie vrij dus
Ik wilde zo lekker fietsen naar Haarlem om te winkelen, maar wat een *** weer
Jawel afspraak met de mondhycheëniste gemaakt.quote:
Nee heb de tandarts-assistente mogen bevredigen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb je een mooie tandenborstel uitgekozen?
En dat is wederzijds zo ervaren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee heb de tandarts-assistente mogen bevredigen.
Ja, ik heb een paar gaatjes gevuld en zij heeft het zuig dingetje gebruikt.quote:
Net zei je nog dat er helemaal geen gaatjes waren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een paar gaatjes gevuld en zij heeft het zuig dingetje gebruikt.
Klop. Ik heb geen gaatjes.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Net zei je nog dat er helemaal geen gaatjes waren.
quote:
Allebei tevreden dus? Dat is toch wel de kroon op je werkquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een paar gaatjes gevuld en zij heeft het zuig dingetje gebruikt.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Allebei tevreden dus? Dat is toch wel de kroon op je werk
En bedankt....quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat het geen lente is he.
Het kwartje valt nu pasquote:
kut hier ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
En bedankt....
nu zit dat nummer dus in mn hoofd...
En jij doet nog wel aan carnaval...quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kut hier ooken ik HAAT dat liedje
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En jij doet nog wel aan carnaval...
Echt wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat liedje heeft niets met Carnaval te maken
Heul iemand anders toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Echt wel.
Guus Meeuwis = carnaval.
Wie sage ich das jetzt.. Ich habe gelachenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:27 schreef rubbereend het volgende:oi
Bij Derick moet ik altijd hier aan denken![]()
Guus Meeuwis heeft 'm ook gecoverd, lang geleden, dacht ik...quote:
het is dan ook niet van Guusquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Echt wel.
Guus Meeuwis = carnaval.
Neeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Guus Meeuwis heeft 'm ook gecoverd, lang geleden, dacht ik...
maar niet van die kut liedjesquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Guus covert zich een slag in de rondte.
ja hij heeft die studie ook gedaan geloof ik, maar wist voorheen niet dat hij dit bedrijf had.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:43 schreef Grulez het volgende:
Dat zit hij toch al heel lang?
Absoluut. Doorgebroken als spits bij Groningen. Kan me nog een kopdoelpunt herinneren tegen Vitoria Guimaraes in de UEFA-cup.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:23 schreef pascalheister het volgende:
avond
Gister met Johan de Kock om tafel gezeten, ivm werkzaamheden voor een nieuw bouwproject, zit tegenwoordig in de wegenbouw, grondwerk etc... misschien nog wel bekend bij jullie?
Realiseerde me vandaag pas dat ie profvoetballer was
Tuurlijk.quote:
Preciesquote:Op woensdag 17 december 2008 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het verkeerd lijkt, is het Gronings. Is lastig dus, tong.
Inkoppertje?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:03 schreef tong80 het volgende:
Het is laat
Kijk uit hoor ik ga je pakken op taalfauten
Je bent het vraagteken vergeten.quote:
quote:
He he he. Ja, oké. Alhoewel het een retorische vraag is, heb je gelijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent het vraagteken vergeten.
[..]
Je bent de streepjes op he vergetenquote:Op woensdag 17 december 2008 00:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
He he he. Ja, oké. Alhoewel het een retorische vraag is, heb je gelijk.
Stimmt.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent de streepjes op he vergeten
Noem me geen Ah. En post een punt na de zin.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:46 schreef Grulez het volgende:
Het is gebruikelijk in fora een zin die eindigt met een 'smiley' juist niet te beëindigen met een punt.
En dan is het vrijdag..?quote:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar hequote:Op woensdag 17 december 2008 01:46 schreef Grulez het volgende:
Het is gebruikelijk in fora een zin die eindigt met een 'smiley' juist niet te beëindigen met een punt.
Ajoh ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 17 december 2008 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet helemaal waar he.
Goedemiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |