Als hij honger heeft en thuis zit, dan is dat wel handigquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Over een half uurtje kan hij een pizza verwachten.
echt waar, nou meidquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:40 schreef McFearless het volgende:
Nu moet je helemaal naar beneden scrollen.
Ik wil ook wel eens wat ...quote:
Noiken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat ...
RSIquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:40 schreef McFearless het volgende:
Nu moet je helemaal naar beneden scrollen.
quote:
Jij mag niet meerquote:
Had je geen LMquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
heb ik ff mazzol
vandaag maar 2 lessen morgen maar 1 les
Tot dusver mis ik eigenlijk niemand. Dat uitlokkerij volk is pleite.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik wacht met smart op de dag dat de mensen met een ban weer terug komen
Nooit fijn, ik gebruik ook geen muisquote:
Dat is nummer 23 van de Costa Smeralda, pizza Carbonara.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
about the pizza, ik hou maar van 1 pizza die met ham/kaas miss ook met salami
als ie nou de allerduurste doet met alle die smerige troep stuur k m gewoon terug
Missen is ook zo'n groot woord.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tot dusver mis ik eigenlijk niemand. Dat uitlokkerij volk is pleite.
Ik snap nu waarom smmige mensen panisch wordenzonder koffie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef sezten het volgende:
[..]
[..]
Jij mag niet meerstraks komt er nog koffie tekort
23!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is nummer 23 van de Costa Smeralda, pizza Carbonara.
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tot dusver mis ik eigenlijk niemand. Dat uitlokkerij volk is pleite.
wat?quote:
Tierelantijntje is een groter woord.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Missen is ook zo'n groot woord.
Al is de 23 ook met spek erop, wel mijn persoonlijke favoriet.quote:
laatst nog gegeten die pizza en daarquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is nummer 23 van de Costa Smeralda, pizza Carbonara.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |