Wat nog erger is. Honing dat valt. Daar moet je gelijk een heleboel teringzooi overeen gooien wil je geen plakkerige vloer hebben de rest van de dagquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:10 schreef SMD het volgende:
2 flessen maar? bij ons laatst een hele container met voornamelijk rode wijn om geflikkerd! nou daar wordt die vloer niet vrolijk van zitten nu nog vlekken in en die krijg je er ook nooit weer uit. Terwijl we er gelijk een aantal pakken zout over heen hebben gegooid.
Niet alleen de buitenlandse hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Remzz het volgende:
- Gasten die cola laten vallen in de lobby(jaja Mc Donalds)
- Gasten die niet kunnen bestellen(Ik wil een happy meal en een big mac menu en denken dan klaar te zijn)
- Gasten die denken dat wij alle troep wel ff opruimen
- Buitenlandse onverstaanbare gasten
- Gasten die niet snappen dat friessaus niet bij een menu zit
- Gasten die op het laatste moment toch alles nog willen meenemen(als de hele bestelling al op het dienblad ligt).
Ik heb eens vier flessen olijfolie omver gegooit, wat een puinzooi.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat nog erger is. Honing dat valt. Daar moet je gelijk een heleboel teringzooi overeen gooien wil je geen plakkerige vloer hebben de rest van de dag
niep opruimen en camera's plaatsenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb eens vier flessen olijfolie omver gegooit, wat een puinzooi.
Je hebt toch wel in zijn eten gekakt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik heb zelf een halfjaar bij een italiaanse restaurant gewerkt.. en heb ook nog is iets geks meegemaakt.
Bij ons komen de bestellngen via de telefoon binnen of fax. normaal gesproken is dit geen probleem alles word direct en juist afgehandeld bestellingen komen op tijd aan e.d ( niet altijd maar in het algemeen wel )
Dus de bewuste dag was doornormale zaterdag of zondag, het was nogal druk dus ik bleef op en neer rijden, aangekomen bij de zaak om de volgende bestelling mee te nemen kreeg ik een telefoontje van een klant dat 45 min geleden besteld had, we hadden hem al gewaarschuwd dat het druk was en dat het daarom zo lang zou duren.
Het telefoongesprek ging zo :
" Goedenavond **** )
Boze meneer : Goedeavond ik heb 3 kwartier geleden besteld en het is er nog niet
Ik : We hebben duidelijk gezegd dat het lang zou duren omdat het druk is
Boze meneer ; Intereseert me niet blabla ik wil het nu hebben anders kom ik je is even een lesje leren.
Ik :Veel suc6 maar wilt u de bestelling nog of niet
Boze meneer : NEE IK BESTEL NOOIT MEER BIJ JULLIE !!!!!
- kiestoon -
10 minuten later.. telefoon gaat weer
" Goedeavond **** )
Boze meneer : Ja ik wil de bestelling toch maar wel.. hoelang zou het nog kunnen duren "
Ik : Binnen 20 minuten is het bij u "
Boze meneer : Dank u wel tot dalijk.
Na een kleine 20 minuutjes kwam ik aan bij de bewuste persoon en deze man bood mij z'n excuses aan omdat die boos was geworden en dat die ging dreigen.
Achja er zijn grenzen he, een klant blijft een klant, boos of niet boos. Hoewel ik wel weet wat ik moet doen in dit soort situatie's gaat dit weer te verquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in zijn eten gekakt?
Hehe, misschien heeft zijn vrouw hem zo onder de duim dat ie terug moest bellenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik heb zelf een halfjaar bij een italiaanse restaurant gewerkt.. en heb ook nog is iets geks meegemaakt.
Bij ons komen de bestellngen via de telefoon binnen of fax. normaal gesproken is dit geen probleem alles word direct en juist afgehandeld bestellingen komen op tijd aan e.d ( niet altijd maar in het algemeen wel )
Dus de bewuste dag was doornormale zaterdag of zondag, het was nogal druk dus ik bleef op en neer rijden, aangekomen bij de zaak om de volgende bestelling mee te nemen kreeg ik een telefoontje van een klant dat 45 min geleden besteld had, we hadden hem al gewaarschuwd dat het druk was en dat het daarom zo lang zou duren.
Het telefoongesprek ging zo :
" Goedenavond **** )
Boze meneer : Goedeavond ik heb 3 kwartier geleden besteld en het is er nog niet
Ik : We hebben duidelijk gezegd dat het lang zou duren omdat het druk is
Boze meneer ; Intereseert me niet blabla ik wil het nu hebben anders kom ik je is even een lesje leren.
Ik :Veel suc6 maar wilt u de bestelling nog of niet
Boze meneer : NEE IK BESTEL NOOIT MEER BIJ JULLIE !!!!!
- kiestoon -
10 minuten later.. telefoon gaat weer
" Goedeavond **** )
Boze meneer : Ja ik wil de bestelling toch maar wel.. hoelang zou het nog kunnen duren "
Ik : Binnen 20 minuten is het bij u "
Boze meneer : Dank u wel tot dalijk.
Na een kleine 20 minuutjes kwam ik aan bij de bewuste persoon en deze man bood mij z'n excuses aan omdat die boos was geworden en dat die ging dreigen.
Zoo herkenbaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook nog bij een pizzeria gewerkt, in de bezorging.
Er was een klant die volledig terecht boos was (duurde langer dan 1 uur), dus ik kwam daar aan met de bestelling: "Jaa en ik bestel nooit meer wat, zus en zo."
Excuses aangeboden, de zaak was klaar.
Belt hij volgende week weer op, dat hij wat wilde bestellen.
Vervolgens put hij zich uit in excuses: "je bent boos en roept weleens wat."![]()
Ook een keer: de bestelling was klaar om te bezorgen, gaat ineens de telefoon. "Ja we hoeven de bestelling niet." Ik leg uit: de bestelling is nu klaar, het zal over ongeveer 5 minuten bij u zijn. "We hoeven het niet... tuut tuut tuut."
Het is toch ook een restaurant?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Remzz het volgende:
Ik zal trouwens maar zwijgen over mijn collega's...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal trouwens maar zwijgen over mijn collega's...
Daar zaten een stel freaks tussen
Uiteraard ben ik nu wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:14 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Als we het daarover gaan hebben kan ik een boek gaan schrijven
Dan mag je me best een PM sturen voor je msn adres aangezien ik de komende uur niks te doen heb hier op me stagequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik nu wel nieuwsgierig
Komt vaak genoeg voor.. van die schoften die geen manieren hebben geleerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef Mip1988 het volgende:
Mensen die 'luister eens' zeggen
die zou ik echt een klap voor hun kop kunnen verkopen, daar kan ik me zo vreselijk aan ergeren
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:03 schreef Nouwk het volgende:
Nou idd, dat is pas irritant. 'TIEN PAKKIENS SJEK!' 'Goedemiddag meneer, waar kan ik u vandaag mee helpen?'
true dude, omgangsnormen zijn totaal overrated. Waarom zou je iets om iemand anders geven? en dan helemaal al dat tuig wat in n supermarkt werkt..quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef xminator het volgende:
Het is juist kk dom dat je eerst hallo oid mot zeggen. Je bent er voor een product niet om te gaan socializen met de nietsnutten van de samenleving.
koop dan je spullen onlinequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef xminator het volgende:
Het is juist kk dom dat je eerst hallo oid mot zeggen. Je bent er voor een product niet om te gaan socializen met de nietsnutten van de samenleving.
Dat kan je dan overal op toepassen. Lekker sociaal persoon ben jij zeg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef xminator het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef Nouwk het volgende:
Sommigen van mijn collega's op Deli of gewoon in de winkel (dan wordt er geschreeuwd 'IK WIL WORST' of 'WAAR HEBBIE HET EUROSHOPPERBIER NOU WEER NEERGEZET') reageren niet eens tot er goedemiddag oid wordt gezegd, ook wel erg grappig, maar daarna doen ze het nooit meer en andere klanten geven ons vaak nog gelijk ook, tis ook wel te belachelijk voor woorden hoe sommige mensen zich nog onbeleefder dan de oermens gedragen.
ohja da's ook zoietsquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:03 schreef Nouwk het volgende:
Nou idd, dat is pas irritant. 'TIEN PAKKIENS SJEK!' 'Goedemiddag meneer, waar kan ik u vandaag mee helpen?'
Is dat weleens voorgekomen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
koop dan je spullen online![]()
als iemand zn ogen bij mij wil meten maar zich niet fatsoenlijk kan gedragen krijgt ie ook geen oogmeting
ja hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat weleens voorgekomen?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef Moozze het volgende:
En ik ga bijna bij een plusmarkt beginnen en weet nu niet of ik nog wel durf...
Wil je jouw ervaringen delen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ben een vreemde eend in de bijt![]()
![]()
Ik heb bij lidl gewerkt
Enige straat die ik nog erger vond was het groente-conservenschapquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:21 schreef Roflbroek het volgende:
Ik heb ook ooit eens een half jaar bij de AH gewerkt, op de de sauzen en zuren. Wat een kut straatje is dat zeg.
Klanten met vragen stuurde ik altijd door naar de vakkenvuller van het straatje naast mij, ik had namelijk nooit zin om de klanten te helpen.
Zo noemde ze dat ook bij ons.quote:
Ik heb dat schap nooit hoeven doen, maar het leek me erg verrot om dat iedere week een paar keer te moeten doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef TommyKnocker54 het volgende:
Toch jammer dat iedereen die hier loopt te klagen over groente/conserven/zuren pat loopt te klagen.
Blijkbaar had je niet anders verdient anders had je wel op een ander pad gelopen
Die is inderdaad erg. Ik moet ook altijd alle klanten helpen in die gang omdat ik er pal naast sta frisdrank bij te vullen. En frisdrank is best tof, omdat de teamleiders je met rust laten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Enige straat die ik nog erger vond was het groente-conservenschap![]()
Dat was toch het straatje met de appelmoes? Dat vond ik nooit zo erg, want die potjes pasten tenminste nog op elkaar in tegenstelling tot de shit van de sauzen en zuren die bij elke scheet omvielen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Enige straat die ik nog erger vond was het groente-conservenschap![]()
Bij ons meestal op koffie/thee en broodvervangers/broodbeleg. Omdat je bij chips nog enigszins moet aanmaken, zeker op de vrijdagavond.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:31 schreef Roflbroek het volgende:
De minst getalenteerde vullers stonden iig altijd op de chips.
Nou dat was (naar mijn mening) het vak waar je het meeste moest doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:31 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Dat was toch het straatje met de appelmoes? Dat vond ik nooit zo erg, want die potjes pasten tenminste nog op elkaar in tegenstelling tot de shit van de sauzen en zuren die bij elke scheet omvielen.
De minst getalenteerde vullers stonden iig altijd op de chips.
Nou het was distributiecentrum dus ik weet niet of dat eigenlijk wel magquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je jouw ervaringen delen?
Beroepsgeheim?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou het was distributiecentrum dus ik weet niet of dat eigenlijk wel mag![]()
Want daar heb je geen kutklanten
Nou ik had allemaal apen als collega'squote:Op dinsdag 16 december 2008 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beroepsgeheim?
Tuurlijk mag dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Ik snapte niks van jouw postquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
mijn baas bij de AH werd eerst boos
vrouw (V)
afhaalchinees (A)
V: Jaa en dit en dat klaag klaag
A: Ja, oké
V: Ik kom hier nooit meer terug
A: Ah jammer
V: jaaa dat scheelt jullie omzet hoor!
A: Nou en.
Baas stond achter me, lekker meeluisteren, en vond dat ik die vrouw had moeten helpen door haar door te sturen naar de chef (hijzelf)
Tot zover mijn dingen.
Dat had ik een keer bij het bezorgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
- verhaal -
da's echt fucking irritant.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
die klanten zijn grappig ja.
Ik ben in het dagenlijks leven vakkenvuller, maar ik heb ook op een blauwe maandag op de broodafdeling gestaan. Zodoende weet ik net even wat meer van het brood dan de andere gasten van de kw.
Daarom wordt er aan mij gevraagd door de bakker(in) of ik even de afdeling in de gaten kan houden. Komt er laatst een vent die begint te zanniken dat zijn brood er niet meer was. vlak voor sluitingstijd...
Alsof we tot half negen die broden in de schapen laten liggen als we om 8 uur dicht gaan
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik snapte niks van jouw post![]()
Toen kwam ik erachter dat jouw username afhaalchinees is![]()
Gewoon meteen zeggen dat het 1200 euro per maand kost, zo'n klanten wil je toch niet hebben?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:13 schreef Muck het volgende:
Ik werk op de afdeling schade bij een grote verzekeringsmaatschappij. Op zich heel leuk werk, maar sommige klanten...
Ik: "Goedemiddag, blabla verzekeringen, met Muck, waarmee kan ik u van dienst zijn?"
Klant: "ik moet mijn auto verzekeren"
Ik: "dat kan meneer, heeft u voor mij het kenteken?"
Klant: "nee, niet bij de hand..."
ik: "kunt u mij dan vertellen om wat voor soort auto het gaat?"
klant: "een blauwe renault. maar ik wi lalleen maar weten wat het kost"
ik: "dat hangt van een aantal factoren af meneer"
klant: :"jahaaaaaa, maar wat kost het gemiddeld om een auto te verkeren bij jullie?"
ik: "dat kan ik niet zomaar zeggen meneer. Dat hangt onder andere af van de waarde van de auto, het aantal schadevrije jaren dat u opgebouwd heeft, de regio waar u woont en hoe u de auto wilt verzekeren..."
klant: "drie"
ik:"drie meneer?"
klant: "ja, dat vraag je toch? schadevrije jaren?"
ik: "inderdaad"
klant: "nou? kost dat dan?"
och, ik probeer altijd vriendelijk te blijven en vragen te beantwoorden, maar soms, heel soms krijg ik echt de neiging om de hoorn erop te pleurenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Gewoon meteen zeggen dat het 1200 euro per maand kost, zo'n klanten wil je toch niet hebben?
hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:20 schreef Acinonyx het volgende:
ik heb al bij 3 AH's gesolliciteerd maar die paupers hebben geen van allen terug gebelt
17quote:
hmm, daar zal het niet aan liggenquote:
nouja voor de vakantie heb ik maar zo'n formuliertje ingevult en die daar achtergelaten want er stond op een groot bord dat ze mensjes nodig hadden maar ze bellen ondertussen nog steeds niet en dat bord staat er nogquote:
is vaak zo jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nouja voor de vakantie heb ik maar zo'n formuliertje ingevult en die daar achtergelaten want er stond op een groot bord dat ze mensjes nodig hadden maar ze bellen ondertussen nog steeds niet en dat bord staat er nog
ik weet de telefoon-nummer niet en ik weet niet de adres enso om die briefje naartoe te sturenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
is vaak zo ja![]()
stuur anders even een net briefje of bel ze zelf om te vragen hoe het zit
opzoeken lui kreng! *klik*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik weet de telefoon-nummer niet en ik weet niet de adres enso om die briefje naartoe te sturen
ik ben niet zo goed in telefoon-gesprekken, ik stuur liever een email..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
opzoeken lui kreng! *klik*
vindt je het gek dat ze je niet aannemen
Kan wel een paar weken duren, hoor. Ik werd na een week of vier opgebeld meen ik. Kon daarna ook binnen twee dagen aan de slag trouwens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nouja voor de vakantie heb ik maar zo'n formuliertje ingevult en die daar achtergelaten want er stond op een groot bord dat ze mensjes nodig hadden maar ze bellen ondertussen nog steeds niet en dat bord staat er nog
Bij ons proberen ze nu in één keer zoveel mogelijk mensen aan te nemen, scheelt namelijk papierwerk. Dat kan misschien de reden zijn waarom je zo laat bericht krijgt... Bij ons gaan ze iig nog aan het begin van deze maand weer mensen aannemen dus succesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
heey ik zie dat je een brabander bent, bij welke AH zit jij dan ?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:27 schreef gdbasketcase het volgende:
[..]
Bij ons proberen ze nu in één keer zoveel mogelijk mensen aan te nemen, scheelt namelijk papierwerk. Dat kan misschien de reden zijn waarom je zo laat bericht krijgt... Bij ons gaan ze iig nog aan het begin van deze maand weer mensen aannemen dus succes.
(Gdbasketcase vindt het overigens een kutregel omdat er heel de tijd goede mensen weggaan en voor een lange tijd niemand hun plaats inneemt)
Mijn grootste frustatie is het feit dat mensen producten niet op de juiste plek terug leggen. Dat je iets in een verkeerd vak legt kan ik nog begrijpen, maar blijf toch eens uit die diepvries man. Zeker als het een stuk vlees van 20 euro betreft
Zo raar inderdaad. Vandaag nog een pak Tropicana (gekoeld vruchtensap) achter de flesjes Spa Rood weg gevist. Voor onbepaalde tijd buiten de koeling geweest, dus die kon ik gewoon weggooien.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:27 schreef gdbasketcase het volgende:
Mijn grootste frustatie is het feit dat mensen producten niet op de juiste plek terug leggen. Dat je iets in een verkeerd vak legt kan ik nog begrijpen, maar blijf toch eens uit die diepvries man. Zeker als het een stuk vlees van 20 euro betreft
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
heey ik zie dat je een brabander bent, bij welke AH zit jij dan ?
Het valt mij op dat mensen het meestal terugzetten bij een product wat er qua uiterlijk op lijktquote:Op zondag 4 januari 2009 00:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zo raar inderdaad. Vandaag nog een pak Tropicana (gekoeld vruchtensap) achter de flesjes Spa Rood weg gevist. Voor onbepaalde tijd buiten de koeling geweest, dus die kon ik gewoon weggooien.
Hoewel het misschien nog wel achterlijker is als mensen een fles drinken pakken, naar het andere uiteinde van de gang lopen, zich bedenken dat ze de fles toch niet willen, het terugzetten tussen geheel andere producten en vervolgens toch weer teruglopen naar het begin van de gang. Neem die fles dan ook even mee, wil je?
"Ja want dan valt het heul niet op hoor!!1!!11"quote:Op zondag 4 januari 2009 01:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het valt mij op dat mensen het meestal terugzetten bij een product wat er qua uiterlijk op lijkt
Daar heb ik ook een kneite-hekel aan. Vorige week dinsdag was het weer raak. Ik hoefde gelukkig niet te werken, maar wilde wel een potje dobbelen. Op het moment van dicht willen doen komt er nog een groep aanfietsen en daar moesten we voor open blijven en konden we niet dobbelenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:37 schreef Koenholio het volgende:
Vandaag: mensen die tot na 23.00 blijven zitten terwijl ze al vanaf 20.00 aanwezig zijn en het hele restaurant al helemaal leeg is, waardoor je dus moet wachten op een stel kwebbelende kutwijven voor je naar huis mag.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Remzz het volgende:
- Gasten die cola laten vallen in de lobby(jaja Mc Donalds)
- Gasten die niet kunnen bestellen(Ik wil een happy meal en een big mac menu en denken dan klaar te zijn)
- Buitenlandse onverstaanbare gasten
- Gasten die niet snappen dat friessaus niet bij een menu zit
- Gasten die op het laatste moment toch alles nog willen meenemen(als de hele bestelling al op het dienblad ligt).
Zeikerd, 't Is al duur genoeg om buiten te deur te eten, als dat je werk is en jullie hebben nergens staan dat het restaurant voor 23 uur al sluit dan blijf je gewoon lekker met een glimlach die mensen bedienen al was het 3 uur in de morgenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:37 schreef Koenholio het volgende:
Vandaag: mensen die tot na 23.00 blijven zitten terwijl ze al vanaf 20.00 aanwezig zijn en het hele restaurant al helemaal leeg is, waardoor je dus moet wachten op een stel kwebbelende kutwijven voor je naar huis mag.
Waar hebben ze wisselgeld voor nodig, de 5 cent mocht je toch houden?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Moona het volgende:
mensen die je bijna bekogelen met muntgeld. heb tijdje bij jamin gewerkt en daar had je dan van die paupers die stoer een pakje kaugom kwamen halen en dan dus een euro bijna over de toonbank heen naar je hoofd gooien met de mededeling: laat die 5 cent wisselgeld maar zitten:S
kun je dan echt niet normaal mij gewoon dat geld aangeven... zo moeilijk is dat toch niet
dit gebeurde trouwens niet alleen met stoere jongetjes, maar ook met oude bejaarden. als reactie ging ik ze dan maar overdreven vriendelijk behandelen, en lekker treuzelen met wisselgeld zoeken:P
Dan zijn ze in ieder geval goed ingeburgerd, de Nederlandse mentaliteit zit er blijkbaar al in.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:55 schreef niekfct het volgende:
Mensen (Lees: allochtonen) die denken dat wanneer ze 3 deuren die in de folder staan bestellen, extra korting krijgen![]()
(Bouwmarkt)
Dat is een recht zodra je niet meer in de supermarkt werkt! Voor al die jaren ellende en plezier.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:27 schreef gdbasketcase het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:10 schreef Studiotje het volgende:
- Duitsers die denken dat wij dezelfde burgers als dar hebben.. (Mc Royale?)
quote:Jules: Do you know what they call a Quarter Pounder with cheese in France?
Brett: No.
Jules: Tell him, Vincent.
Vincent: Royale with cheese.
Zonder handschoenen gevulde koeken uit de oven halen? Lijkt me pijnlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef SkyChat het volgende:
Ik heb laatst de bedrijfsleider bij de AH erop aangesproken dat die sukkel bij de brood afdeling eerst met z'n klauwen aan de wagens zit, dan aan de bezem om vervolgens zonder handschoenen of handen wassen de gevulde koeken uit de oven haalde om ze in de verpakking te doen.
Smerig ventje.
Ze waren afgekoeldquote:Op maandag 5 januari 2009 23:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zonder handschoenen gevulde koeken uit de oven halen? Lijkt me pijnlijk.
Oh, oké.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh, oké.
Weet trouwens niet hoe dat bij ons gebeurt. Feit is wel dat de dichtstbijzijnde kraan zich helemaal in de kantine bevindt. Zal er eens op letten.
Oh. Dan gaat het bakje met 2 / 1 euro's leeg. Gegarandeerd. Geen pisnijd.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:31 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Net de winkel geopend hebben met nog maar een paar 5-euro briefjes wisselgeld in de kassa en gelijk een hele rij klanten krijgen die pakjes kauwgom willen kopen met briefjes van 50 euro.![]()
Ik: "Hebt u ook kleiner misschien?"
Klant met een blik of ik net voorgesteld heb z'n dochter en vrouw in een trio te nemen: "NEE HEB IK NIET!"
"U kunt het ook eventueel pinnen zonder extra kosten? Ik heb bijna geen wisselgeld meer namelijk"
"NEE IK DOE HET ZO!"
flikker toch op man
whehe!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef blckbb het volgende:
whehe. ik ben spiegelaar bij de ah. weheh. onderbetaald pestbaantje. whehe. wat anders op je 15e...weheheh :p
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef blckbb het volgende:
oja en dan staan al die mensen me aan te kijken... heb je kaneelstokjes? WEETIKVEEL IK WERK HIER 1 DAG WHEHEHEHE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook irritant! Iets van 4.70 afrekenen met een 50'je terwijl je die van 5 ziet zittenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Nouwk het volgende:
En ik zag gewoon 20jes in meneer zijn portomonnee
Ja maar dan krijg je helemaal 'vriendelijke' reacties meestalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat is ook irritant! Iets van 4.70 afrekenen met een 50'je terwijl je die van 5 ziet zitten!
Ik zeg het ook altijd gewoon hoor als ik dat zie!
Smetvreesquote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef SkyChat het volgende:
Ik heb laatst de bedrijfsleider bij de AH erop aangesproken dat die sukkel bij de brood afdeling eerst met z'n klauwen aan de wagens zit, dan aan de bezem om vervolgens zonder handschoenen of handen wassen de gevulde koeken uit de oven haalde om ze in de verpakking te doen.
Smerig ventje.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef Szura het volgende:
1x meegemaakt:
een jongen en een meisje draalden wat door de winkel en leken wat zenuachtig. Nou ik vragen of ik ze kon helpen hadden ze de morning after pil nodig. Nou ik dat ding aangewezen en weggelopen. Het was ondertussen kwartier voor sluitingstijd. Kom ik als de winkel dicht is bij een kassa uit en wat zie ik daar liggen? Juist ja de morning after pil
. had die zenuwachtige knurftvriend van dat meisje dat ding gepind en uiteindelijk laten liggen
En het mooie was dat het zaterdag was en de winkels op zondag dicht zijn
. Gefeliciteerd je wordt papa
Wat niet wegneemt dat ie inderdaad zn handen moet wassen voor hij met voedsel gaat werkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Want er zitten echt zoveel bacterien aan karren en bezems
ik zet dat ding juist terug op de plaats waar ik op dat moment sta. nog makkelijker voor mij, en jullie zien em vast beter dan wanneer ik dat ding achter andere producten verberg.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zo raar inderdaad. Vandaag nog een pak Tropicana (gekoeld vruchtensap) achter de flesjes Spa Rood weg gevist. Voor onbepaalde tijd buiten de koeling geweest, dus die kon ik gewoon weggooien.
Hoewel het misschien nog wel achterlijker is als mensen een fles drinken pakken, naar het andere uiteinde van de gang lopen, zich bedenken dat ze de fles toch niet willen, het terugzetten tussen geheel andere producten en vervolgens toch weer teruglopen naar het begin van de gang. Neem die fles dan ook even mee, wil je?
Bastion?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:08 schreef probeer het volgende:
mijn klachten:
werk als nachtportier in een hotel:
- kerel die denkt niet voor de kamer (walk-in) te hoeven betalen omdat hij het hoertje al betaald.
- vieze hoertjes die stennis schoppen en halfnaakt andere gasten lastig vallen omdat ze geen kamer krijgen.
- korting willen omdat je een vaste klant van de hotelketen bent (na een snelle check hebben ze natuurlijk max 1 keer (en minstens 3 jaar geleden) een overnachting in een toko aan de andere kant van NL gehad.)
- te lui zijn om je hond uit te laten savonds, en dat mormel dan maar voor de voordeur laten schijten.
- tarzan spelen met de 'rondje voor iedereen bel' (ja die kwam van de muur)
- met zn 3en +bivakmuts, moker en breekijzer de wandkluis loshalen, meenemen, en mij in het proces met eerder genoemde voorwerpen bedreigen.
- met een groep van 10 man eerder willen ontbijten (om 6 uur). ik maak om half6 sochtends ontbijt, staat klaar om 6, warm en vers. komen ze om 7 uur aanzetten. het gezeik begint: broodjes te hard, koffie koud en de kaas zweet. VIND JE HET GEK ALS HET EEN UUR KLAAR STAAT. en dan achteraf durven klagen bij de dagreceptie dat er niet genoeg was om mee te nemen voor de lunch (die niet bij de prijs inbegrepen zit)
'quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:08 schreef probeer het volgende:
mijn klachten:
werk als nachtportier in een hotel:
- met zn 3en +bivakmuts, moker en breekijzer de wandkluis loshalen, meenemen, en mij in het proces met eerder genoemde voorwerpen bedreigen
jup. liep net met een roomservice bestelling naar boven. grote klap van brekende ruit. ren terug, staan er 3 allochtonen (jajaja ik ben zooooooon racist) met bivakmuts en slooptuig in het kantoortje achter de receptie op de kluis te meppen. ja daar kom je dan aanlopen. zie die kerels staan, roep dat ze op moeten rotten, 1e haalt uit met moker (staat gelukkig n stuk van me af dus mist me), ik ren weg, bel politie, zij gaan weg met de kluis.quote:
ik ga geen namen noemenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:28 schreef probeer het volgende:(nee zn huisdier leeft nog, denk aan chocoladevla tegen de ruit op een vriezende winternacht, omgeknakte bloempjes, inhoud van de sloot in zn brievenbus, kikkers in de vijver, etc etc. die man heeft me tot rotjoch gemaakt)
Klacht 1. Jij bent gewoon zo'n teringlijer. Is het zo'n moeite om iets terug te zetten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:56 schreef probeer het volgende:
[..]
ik zet dat ding juist terug op de plaats waar ik op dat moment sta. nog makkelijker voor mij, en jullie zien em vast beter dan wanneer ik dat ding achter andere producten verberg.
erg jammer dat mensen denken dat ze, tijdens werktijd (dus in dienst van iemand!) het volkomen normaal vinden om als een hufter te reageren als de klant niet even al te vriendelijk is.
daar sta je toch gewoon boven? met een dikke grijns op je smoel en denkende aan een wurgmoord gewoon beleefd tegen de man zeggen 'maar natuurlijk kan ik u daarmee helpen meneer, dat kunt u daar en daar vinden, zal ik even meelopen?'
Heb jij niks beters te doen dan de halve dag vakkenvullers schaduwen. Sherlock Holmesquote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef SkyChat het volgende:
Smerig ventje.
zowiezo, smetvreesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen dan de halve dag vakkenvullers schaduwen. Sherlock Holmes
Dat het een kut wijf is dat zal wel maar wettelijk gezien mogen winkels deze biljetten niet wijgeren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef Szura het volgende:
- mensen die niet willen snappen dat je 200 euro niet accepteert en de manager roepen die hetzelfde zegt. en dan ook nog roepen dat ze een klacht indienen bij het hoofdkantoor
kutwijf
Ze hadden jou op de basisschool ook niet moeten weigeren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef Gewoonik het volgende:
Dat het een kut wijf is dat zal wel maar wettelijk gezien mogen winkels deze biljetten niet wijgeren.
Nou, boehoe ik zit ermee......quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze hadden jou op de basisschool ook niet moeten weigeren.
in het gulden tijdperk was dat idd geregeld. id dacht dat het biljet waarmee je betaalde niet groter mocht zijn dan dat het deel van wat je betaalde 20% van de waarde is. of meer dan 20 munten of biljetten de zelfde waarde, uitgezonderd de 1000 gulden. voor mij is het heel logisch dat die regeling nog steeds bestaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze hadden jou op de basisschool ook niet moeten weigeren.
1. ik kom daar om geld uit te geven. andere mensen werken daar (en krijgen geld) om alles netjes te houden. simpel. als iemand tijdens mijn nachtdienst ergens wat servies laat staan ruim ik het ook op. ga ik niet lopen zeiken dat de klant dat glas niet even op de bar zet, of dat het eigenlijk het werk van de bediening is, die waarschijnlijk op dat moment al 2-4 uur op bed ligt. NIET ZO ZEIKEN DROPLUL.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klacht 1. Jij bent gewoon zo'n teringlijer. Is het zo'n moeite om iets terug te zetten?
Klacht 2. Je weet geeneens waar je over praat man. Het is een bijbaan voor iedereen hierWat verwacht je dan van iemand van 16 tot 20 jaar?
Veel klanten dumpen producten die in de koeling moeten gewoon ergens in een rek, als het daar eventje ligt kun je het weggooien, dat is gewoon asociaal. Als het om producten gaat die daar tegen kunnen is het iets anders, maar dan zou ik het nog altijd gewoon aan iemand van het personeel geven ipv het gewoon ergens te dumpen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:55 schreef probeer het volgende:
[..]
1. ik kom daar om geld uit te geven. andere mensen werken daar (en krijgen geld) om alles netjes te houden. simpel. als iemand tijdens mijn nachtdienst ergens wat servies laat staan ruim ik het ook op. ga ik niet lopen zeiken dat de klant dat glas niet even op de bar zet, of dat het eigenlijk het werk van de bediening is, die waarschijnlijk op dat moment al 2-4 uur op bed ligt. NIET ZO ZEIKEN DROPLUL.
(en waarschijnlijk is het inderdaad meer moeite voor mij dan voor de kerel die toch al in die gang werkt en alles aan het bijvullen, prijstaggen of wat dan ook is)
ow dat klopt. als het bederft is het natuurlijk een kutstreek. maar ik ga toch zeker niet een product terugzetten als er een 16jarig vakkenvullertje in dezelfde gang een beetje staat te klooien. enja, meer dan de helft weet opeens niets meer te vinden als je het ze vraagt, of is gewoonweg te lui om te antwoorden. dan ga ik hun werk niet doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Veel klanten dumpen producten die in de koeling moeten gewoon ergens in een rek, als het daar eventje ligt kun je het weggooien, dat is gewoon asociaal. Als het om producten gaat die daar tegen kunnen is het iets anders, maar dan zou ik het nog altijd gewoon aan iemand van het personeel geven ipv het gewoon ergens te dumpen.
Je weet toch waar je het uit moest halen? Dan weet je ook waar je het moet opruimen. En niemand dwingt je daar om iets te kopen, als je je bedenkt mag je ook het fatsoen hebben om het terug te zetten.
Fatsoen is trouwens ook een deel van je opvoeding, alhoewel.... niet bij iedereen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |