Wat nog erger is. Honing dat valt. Daar moet je gelijk een heleboel teringzooi overeen gooien wil je geen plakkerige vloer hebben de rest van de dagquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:10 schreef SMD het volgende:
2 flessen maar? bij ons laatst een hele container met voornamelijk rode wijn om geflikkerd! nou daar wordt die vloer niet vrolijk van zitten nu nog vlekken in en die krijg je er ook nooit weer uit. Terwijl we er gelijk een aantal pakken zout over heen hebben gegooid.
Niet alleen de buitenlandse hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Remzz het volgende:
- Gasten die cola laten vallen in de lobby(jaja Mc Donalds)
- Gasten die niet kunnen bestellen(Ik wil een happy meal en een big mac menu en denken dan klaar te zijn)
- Gasten die denken dat wij alle troep wel ff opruimen
- Buitenlandse onverstaanbare gasten
- Gasten die niet snappen dat friessaus niet bij een menu zit
- Gasten die op het laatste moment toch alles nog willen meenemen(als de hele bestelling al op het dienblad ligt).
Ik heb eens vier flessen olijfolie omver gegooit, wat een puinzooi.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat nog erger is. Honing dat valt. Daar moet je gelijk een heleboel teringzooi overeen gooien wil je geen plakkerige vloer hebben de rest van de dag
niep opruimen en camera's plaatsenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb eens vier flessen olijfolie omver gegooit, wat een puinzooi.
Je hebt toch wel in zijn eten gekakt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik heb zelf een halfjaar bij een italiaanse restaurant gewerkt.. en heb ook nog is iets geks meegemaakt.
Bij ons komen de bestellngen via de telefoon binnen of fax. normaal gesproken is dit geen probleem alles word direct en juist afgehandeld bestellingen komen op tijd aan e.d ( niet altijd maar in het algemeen wel )
Dus de bewuste dag was doornormale zaterdag of zondag, het was nogal druk dus ik bleef op en neer rijden, aangekomen bij de zaak om de volgende bestelling mee te nemen kreeg ik een telefoontje van een klant dat 45 min geleden besteld had, we hadden hem al gewaarschuwd dat het druk was en dat het daarom zo lang zou duren.
Het telefoongesprek ging zo :
" Goedenavond **** )
Boze meneer : Goedeavond ik heb 3 kwartier geleden besteld en het is er nog niet
Ik : We hebben duidelijk gezegd dat het lang zou duren omdat het druk is
Boze meneer ; Intereseert me niet blabla ik wil het nu hebben anders kom ik je is even een lesje leren.
Ik :Veel suc6 maar wilt u de bestelling nog of niet
Boze meneer : NEE IK BESTEL NOOIT MEER BIJ JULLIE !!!!!
- kiestoon -
10 minuten later.. telefoon gaat weer
" Goedeavond **** )
Boze meneer : Ja ik wil de bestelling toch maar wel.. hoelang zou het nog kunnen duren "
Ik : Binnen 20 minuten is het bij u "
Boze meneer : Dank u wel tot dalijk.
Na een kleine 20 minuutjes kwam ik aan bij de bewuste persoon en deze man bood mij z'n excuses aan omdat die boos was geworden en dat die ging dreigen.
Achja er zijn grenzen he, een klant blijft een klant, boos of niet boos. Hoewel ik wel weet wat ik moet doen in dit soort situatie's gaat dit weer te verquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in zijn eten gekakt?
Hehe, misschien heeft zijn vrouw hem zo onder de duim dat ie terug moest bellenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik heb zelf een halfjaar bij een italiaanse restaurant gewerkt.. en heb ook nog is iets geks meegemaakt.
Bij ons komen de bestellngen via de telefoon binnen of fax. normaal gesproken is dit geen probleem alles word direct en juist afgehandeld bestellingen komen op tijd aan e.d ( niet altijd maar in het algemeen wel )
Dus de bewuste dag was doornormale zaterdag of zondag, het was nogal druk dus ik bleef op en neer rijden, aangekomen bij de zaak om de volgende bestelling mee te nemen kreeg ik een telefoontje van een klant dat 45 min geleden besteld had, we hadden hem al gewaarschuwd dat het druk was en dat het daarom zo lang zou duren.
Het telefoongesprek ging zo :
" Goedenavond **** )
Boze meneer : Goedeavond ik heb 3 kwartier geleden besteld en het is er nog niet
Ik : We hebben duidelijk gezegd dat het lang zou duren omdat het druk is
Boze meneer ; Intereseert me niet blabla ik wil het nu hebben anders kom ik je is even een lesje leren.
Ik :Veel suc6 maar wilt u de bestelling nog of niet
Boze meneer : NEE IK BESTEL NOOIT MEER BIJ JULLIE !!!!!
- kiestoon -
10 minuten later.. telefoon gaat weer
" Goedeavond **** )
Boze meneer : Ja ik wil de bestelling toch maar wel.. hoelang zou het nog kunnen duren "
Ik : Binnen 20 minuten is het bij u "
Boze meneer : Dank u wel tot dalijk.
Na een kleine 20 minuutjes kwam ik aan bij de bewuste persoon en deze man bood mij z'n excuses aan omdat die boos was geworden en dat die ging dreigen.
Zoo herkenbaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook nog bij een pizzeria gewerkt, in de bezorging.
Er was een klant die volledig terecht boos was (duurde langer dan 1 uur), dus ik kwam daar aan met de bestelling: "Jaa en ik bestel nooit meer wat, zus en zo."
Excuses aangeboden, de zaak was klaar.
Belt hij volgende week weer op, dat hij wat wilde bestellen.
Vervolgens put hij zich uit in excuses: "je bent boos en roept weleens wat."![]()
Ook een keer: de bestelling was klaar om te bezorgen, gaat ineens de telefoon. "Ja we hoeven de bestelling niet." Ik leg uit: de bestelling is nu klaar, het zal over ongeveer 5 minuten bij u zijn. "We hoeven het niet... tuut tuut tuut."
Het is toch ook een restaurant?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Remzz het volgende:
- Gasten die denken dat wij alle troep wel ff opruimen
Ik zal trouwens maar zwijgen over mijn collega's...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal trouwens maar zwijgen over mijn collega's...
Daar zaten een stel freaks tussen
Uiteraard ben ik nu wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:14 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Als we het daarover gaan hebben kan ik een boek gaan schrijven
Dan mag je me best een PM sturen voor je msn adres aangezien ik de komende uur niks te doen heb hier op me stagequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik nu wel nieuwsgierig
Komt vaak genoeg voor.. van die schoften die geen manieren hebben geleerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef Mip1988 het volgende:
Mensen die 'luister eens' zeggen
die zou ik echt een klap voor hun kop kunnen verkopen, daar kan ik me zo vreselijk aan ergeren
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:03 schreef Nouwk het volgende:
Nou idd, dat is pas irritant. 'TIEN PAKKIENS SJEK!' 'Goedemiddag meneer, waar kan ik u vandaag mee helpen?'
true dude, omgangsnormen zijn totaal overrated. Waarom zou je iets om iemand anders geven? en dan helemaal al dat tuig wat in n supermarkt werkt..quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef xminator het volgende:
Het is juist kk dom dat je eerst hallo oid mot zeggen. Je bent er voor een product niet om te gaan socializen met de nietsnutten van de samenleving.
koop dan je spullen onlinequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef xminator het volgende:
Het is juist kk dom dat je eerst hallo oid mot zeggen. Je bent er voor een product niet om te gaan socializen met de nietsnutten van de samenleving.
Dat kan je dan overal op toepassen. Lekker sociaal persoon ben jij zeg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef xminator het volgende:
Het is juist kk dom dat je eerst hallo oid mot zeggen. Je bent er voor een product niet om te gaan socializen met de nietsnutten van de samenleving.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef Nouwk het volgende:
Sommigen van mijn collega's op Deli of gewoon in de winkel (dan wordt er geschreeuwd 'IK WIL WORST' of 'WAAR HEBBIE HET EUROSHOPPERBIER NOU WEER NEERGEZET') reageren niet eens tot er goedemiddag oid wordt gezegd, ook wel erg grappig, maar daarna doen ze het nooit meer en andere klanten geven ons vaak nog gelijk ook, tis ook wel te belachelijk voor woorden hoe sommige mensen zich nog onbeleefder dan de oermens gedragen.
ohja da's ook zoietsquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:03 schreef Nouwk het volgende:
Nou idd, dat is pas irritant. 'TIEN PAKKIENS SJEK!' 'Goedemiddag meneer, waar kan ik u vandaag mee helpen?'
Is dat weleens voorgekomen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
koop dan je spullen online![]()
als iemand zn ogen bij mij wil meten maar zich niet fatsoenlijk kan gedragen krijgt ie ook geen oogmeting
ja hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat weleens voorgekomen?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef Moozze het volgende:
En ik ga bijna bij een plusmarkt beginnen en weet nu niet of ik nog wel durf...
Wil je jouw ervaringen delen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ben een vreemde eend in de bijt![]()
![]()
Ik heb bij lidl gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |