hmm,volgens mij niet. (dat ze dus niet van chocola zijn;) ).quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zijn dat trouwens niet gewoon chocolade lollies? Chocolade is namelijk lustopwekkend.
google geeft hele andere lollies als je dr naar zoekt (zoals de fipo zei)quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Nijns het volgende:
Ik hoorde wel iets over lustopwekkende bonbons, maar lollies.. Misschien moet je even googelen?
Ja klopt, als je er iets van 4 kilo van eet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zijn dat trouwens niet gewoon chocolade lollies? Chocolade is namelijk lustopwekkend.
Nou, het stofje zit er niet eens in. Iig, ik dacht dat je lichaam zelf dat stofje aanmaakt na het eten van dingen als chocolade. Het heet iig endorfinequote:Op dinsdag 16 december 2008 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar er zit wel een stofje in waardoor verliefde gevoelens versterkt worden.
quote:Chocolade is een product dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamide, een stof die verwant is aan THC, de werkzame component van cannabis. Vanwege de aanwezigheid van deze stoffen is het populaire misverstand ontstaan, dat chocolade een stimulerend effect op de hersenen zou hebben en bovendien verslavend zou zijn. Dit is echter niet het geval, omdat de genoemde stoffen in een dusdanig kleine concentratie voorkomen in chocolade, dat een gemiddeld mens vele tientallen kilo's pure chocolade zou moeten eten om ook maar het geringste effect te ervaren.
Balen.. Vleeslollies zijn nog steeds wel het lekkerst hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:50 schreef makkie88 het volgende:
[..]
google geeft hele andere lollies als je dr naar zoekt (zoals de fipo zei)
quote:Geilheid-blijheid
Het schijnt een nieuwe rage hier op de theaterschool te zijn. Er zijn namelijk lolly's op de markt waar je ontzettend geil van wordt.
Ik met mijn nuchtere kop geloofde dat niet, dus heb ik voor de gein zo'n lolly geprobeerd. Nou ja, er is mij dus zo'n lolly aangeboden.
(Misschien een subtiele hint?)
Zelfs een les management werd vandaag interessant.
Man, ik wist niet wat ik meemaakte. Een raar gevoel in mijn onderbuik. Werd er heel onrustig door. Ik stelde iedereen naakt voor en ik moest me hevig inhouden om me niet aan mijn buurvrouw te vergrijpen.
Die ondertussen ook allemaal rare hijg-geluiden aan het maken was...
Geil zijn met de halve klas. Weer een leuke levenservaring rijker.
Hoe heet het nou en waar kan je ze nou krijgen? (jaaa, nu ben ik nieuwsgierigquote:
mja, maar volgens dat verhaal, en wat ik gehoord heb...quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Poem het volgende:
[..]
Volgens de site geven ze alleen energie..
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als je seksleven van een lolly afhangt kan je er net zo goed mee ophouden.
op elke willekeurige sexsitel kan je spanish fly bestellen voor 13 euro,quote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef livors het volgende:
Heb ze jaren geleden eens geprobeerd, hoop dat ze nu verbeterd zijn want toen merkte ik er geen zak van.
Ik heb ze toen geloof ik per 5 of per 10 besteld. Kost wel wat, maar ach, er zijn duurdere dingen denkbaar die leuk zijn om te testen.
Wat ik wel eens zou willen bestellen/proberen is een spaanse vlieg. Weet nu al jaren dat zoiets bestaat maar niet of het nou waar is enzo.
Even voor de wilde verhaal gangers onder ons, ik wil het niet testen op een meisje die normaal gesproken geen sex met me wil hebben![]()
Maar als iemand daar ook een linkje of een google zoektip naar heeft, graag
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:12 schreef Tally het volgende:
Makkie zou je willen stoppen met ook de verkapte linkjes.. Dank je..
Nee ik laat je linkjes niet staan.. Wil je linkjes uitdelen doe je dat lekker via PM en niet via hier..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:13 schreef makkie88 het volgende:
[..]
tally, zou je dan mijn linkjes willen laten staan?..
ik snap het probleem niet, mensen proberen hier elkaar te helpen en dat word dan verstoord?
oeh, mag ik er een (paar) van je kopen?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
LIX-lollies! ik heb ze hier liggen. Ik handel er niet in, maar heb ze een keer gekregen op mn stageplek. Die hadden toen die dingen opgezet, maar er kwam gelazer van ofzo.
Iig, ik heb er nog een handje van liggen
nja, ik zocht meer naar het antwoord op de vraag erna?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik laat je linkjes niet staan.. Wil je linkjes uitdelen doe je dat lekker via PM en niet via hier..
Ik werd er niet echt warm of koud van tbh. maar goed, misschien ben ik al botergeil van mezelfquote:Op woensdag 17 december 2008 10:17 schreef makkie88 het volgende:
[..]
oeh, mag ik er een (paar) van je kopen?
ennne, werkt het?
hmm, das wel jammerquote:Op woensdag 17 december 2008 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik werd er niet echt warm of koud van tbh. maar goed, misschien ben ik al botergeil van mezelf![]()
omdat dit topic met al je linkjes aardig een reclame maak topic gaat worden voor verschillende dingen..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:17 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nja, ik zocht meer naar het antwoord op de vraag erna?
Waarom?
Het is volgens mij wel een beetje een soort red bull idee.. zo een soort smaak ook.. Waar woon je..?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:20 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hmm, das wel jammer..
kzou et zelf toch wel een keer willen proberen
Het spijt me zeer, maar is dat niet wat de TS vraagt? Waar kan ik het kopen? Hoe heten ze? Het lijkt me logisch dat daar websites als reacties worden geplaatst.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
omdat dit topic met al je linkjes aardig een reclame maak topic gaat worden voor verschillende dingen..
In zoetermeer... bij denhaag dusquote:Op woensdag 17 december 2008 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel een beetje een soort red bull idee.. zo een soort smaak ook.. Waar woon je..?
probeer eerst even die website uit. misschien verkopen ze ze nog.. mijne zijn al beetje oudquote:Op woensdag 17 december 2008 10:53 schreef makkie88 het volgende:
[..]
In zoetermeer... bij denhaag dus...
als je ze wilt verkopen, is opsturen maybe een idee?
owh oke,quote:Op woensdag 17 december 2008 11:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
probeer eerst even die website uit. misschien verkopen ze ze nog.. mijne zijn al beetje oud :$
probeer of je een proefpakketje los kan wriemelen..? of dat ze ze uberhaupt nog maken..quote:Op woensdag 17 december 2008 11:07 schreef makkie88 het volgende:
[..]
owh oke,
nja, op die website kan ik ze alleen per veel bestellen, is beetje veel, als het toch niet bevalt.. gelijk 35 euro lichter
Dus als de TS daarom vraagt moet het goed zijn als er een linkje word geplaatst? En zoals je ook ziet is de TS zelf die de meeste linkjes plaatst.. Er is al aantal keren aangegeven wat de naam is van de lolly (waar hij nu dus niet meer naar zoekt, de naam, en dan is het een kleine moeite om te googlen waar je die dingen kan kopen..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:45 schreef livors het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar is dat niet wat de TS vraagt? Waar kan ik het kopen? Hoe heten ze? Het lijkt me logisch dat daar websites als reacties worden geplaatst.
Dus ik snap je punt wel, maar lijkt mij dat de TS dan moet worden aangesproken op zijn manier van een OP.
No offense uiteraard.
Haha, ja goed puntquote:Op woensdag 17 december 2008 11:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus als de TS daarom vraagt moet het goed zijn als er een linkje word geplaatst? En zoals je ook ziet is de TS zelf die de meeste linkjes plaatst.. Er is al aantal keren aangegeven wat de naam is van de lolly (waar hij nu dus niet meer naar zoekt, de naam, en dan is het een kleine moeite om te googlen waar je die dingen kan kopen..
En mijn "waarschuwing" ging ook richting de TS en niet de rest
En voor meer info kan je in Feedback terecht.. Anders dan staat dit topic niet vol met liklolly's of andere opgeilers maar met "gezeik" van mij
oke oke, ga eens kijken, ook bij movie max las ik!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef livors het volgende:
[..]
Haha, ja goed puntik begrijp het.
OT: Er staat mij iets van bij dat sommige filialen van de Free Record Shop ook deze lolly's verkopen. Vroeger wel in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |