sterktequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:51 schreef candygirl het volgende:
in tweestrijd .....................![]()
zometeen naar een crematie
ik heb een fijn boekquote:Op woensdag 17 december 2008 08:25 schreef candygirl het volgende:
goedemorgen![]()
rare dromen gehad, de laatste steeds vaker dezelfde dromen
toch maar eens een site voor droom uitleg opzoeken
Nee, was dat maar waarquote:
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:52 schreef fraubitch het volgende:
ben helemaal op..![]()
Ik wil slapen, laaaangg slapen
hoe kom je daaraan om half 3 het snachts?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:32 schreef TheZapster het volgende:
Kut. dubbele breuk in mijn linkerbovenarm
ruilen voor pijn in je rug?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Overal spierpijn. Word er gek van
plus wat zij zegtquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:53 schreef candygirl het volgende:
trek het gewoon even niet meer, zoveel zorgen aan de kop![]()
WAHAHAHAHAhahahahahahahahahahaha....... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhahahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Heul niet. Vrouwen zijn pas erg.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:53 schreef candygirl het volgende:
trek het gewoon even niet meer, zoveel zorgen aan de kop![]()
Ja hoor. ik pak NU mijn koffers, totzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:22 schreef DjinN het volgende:
op het punt om naar spanje af te reizen, en een vies vuil misselijk klein schijtkreng dr hersenen in te slaan
mensen die zin hebben mee te doen?
Sterkte ermeequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:29 schreef knep het volgende:
Matig en verdrietig, hond heeft kanker.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:05 schreef Miam het volgende:
Als er 1 gedeelte van je leven goed gaat, valt het andere kapot.
kutzooi![]()
![]()
quote:
Herkenbaar. En relax.quote:Op zondag 21 december 2008 18:44 schreef RealZeus het volgende:
elke keer denk ik:"Morgen is het weekend voorbij.", gevolgd door:"Oh, wacht, ik heb vakantie."
Herkenbaarquote:Op zondag 21 december 2008 18:44 schreef RealZeus het volgende:
elke keer denk ik:"Morgen is het weekend voorbij.", gevolgd door:"Oh, wacht, ik heb vakantie."
Meestal als ik dat denk heb ik goed nieuwsquote:Op zondag 21 december 2008 20:41 schreef Miam het volgende:
okeeeeeeeej
en was t gezellig?quote:Op maandag 22 december 2008 06:46 schreef scrub_nurse het volgende:
alsof ik gisteren gezopen heb, maar ik heb geen druppel alcohol gehad
En hij is vannacht overleden, leek gelukkig zonder pijn te gaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:29 schreef knep het volgende:
Matig en verdrietig, hond heeft kanker.
Sterkte.quote:Op maandag 22 december 2008 10:46 schreef knep het volgende:
[..]
En hij is vannacht overleden, leek gelukkig zonder pijn te gaan.
Waarom?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef zquing het volgende:
ik durf 't smsje van mn vriendin niet te lezen
omdat ik net een week iets heb met dr, haar morgen weer zie en we in de tussentijd niet echt veel contact hebben gehad. Hoewel ik ervan uit ga dat 't niets ergs is(onze relatie zat er al maanden aan te komen) ben ik van 't type dat zich veel te druk maakt........quote:
*stukje neemt. Zoquote:
Ik vraag me juist het tegenovergestelde af.quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:54 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Echt he. Wie/wat/waar zou ik zijn zonder m'n....
Ach, zo ben ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:12 schreef zquing het volgende:
[..]
ben ik van 't type dat zich veel te druk maakt........
[edit]
ik moet echt even normaal leren doen
Dat is ook niet helemaal goed dan? Of wel?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik vraag me juist het tegenovergestelde af.
Kopen dan!quote:
jaaa gezellig!!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Gijsje het volgende:
kut, moe, slecht geslapen. Probeer me van iets niet veel aan te trekken maar dat lukt nog niet echt....
Edit: komt goed vanavond lekker kerst samen met mijn vriendin.
Jaquote:
Dat dus.quote:
gaan jullie wel nog ?quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:42 schreef RealZeus het volgende:Kerst, ik leef er enorm naar toe, maar wat voel ik me de dagen zelf soms alleen.
Alsof iedereen om je heen het leuk heeft met iemand
Herkenbaar ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:41 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, alsof iedereen die het trouwens leuk heeft saman weet dat je alleen bent, en ,t ze gewoon geen pleuris intresseert.
Klef stelletje: wij gaan deze kerst dit en dat doen, en gezellig daar naar toe.
MRC: Gesellie, ik ben waarschijnlijk alleen thuis.
Klef stelletje: tja das kut voor je joh.![]()
|
quote:
omdat je het zo onopvallend vraagtquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:45 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb ook leuke dagen gehad(wat heb je voor cadeau gekregen?
)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |