Oke.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Dingen als OP's, fipo's, lapo's en dagcijfers.
*Gooit een touw naar benedenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
4EBE, kan jij me uit de put trekken waar ik nu in zit?
Ik keek hem ook op jonge leeftijd en de 2 weken erna kon ik alleen met mijn hoofd onder de dekens slapen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De Basisschool!
Papier mache.
Ik weet nog wel dat we in groep 6 oid naar Jurassic Park gingen kijken en ik me afvroeg hoe ze dat konden filmen.
Kthxbaiquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
Mag ik hier nog wel zeggen dat ik mijn bed in ga duiken? Zo ja, dan ga ik dat nu doen en wens ik jullie nog een fijne nacht, zo niet, weet ik dat ook weer.![]()
Hmmm eenschquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb hoogstens drie keer een 'geweldig thema' zien voorbijkomen. Andere thema's waren leuk (tieten), maar die kun je net zo goed midden in een topic droppen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:21 schreef cerror het volgende:
Dus, Yvonne starts a SC. Opmerkelijk.
Ik vroeg me serieus af waarom er mensen waren die zich lieten opeten voor een film.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ze een mug hadden gevonden waar dino-bloed in zat. Duh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons was het gewoon handarbeid.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef Fascination het volgende:
Papier maché. Dat was zoooo geweldig
. Had ik nog maar beeldende vorming of zoiets
.
En kleien.
Vroeger hadden we thuis zo'n mal waar je gips in kon gieten, bij mijn opa en oma staan nog steeds van die beeldjes in de keuken.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Que? Dat is geen proper Engels.quote:
Nouja ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het schijnt de KLB SC te zijn ja
Always.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben wel blij dat Broekpaling er weer is
Faalquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben wel blij dat de SC er weer is
Nee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
Jordy van Loon moet ff een van die dochters van Willem Alexander neuken, dan wordt hij koning
Jordy van Loon![]()
![]()
Baas dat het is.
Nou dan.quote:
Komt een Chinese voorraadbezorger bij een Amerikaans bedrijf: "SUPPLIES!"quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
Komt een Amerikaan op staatsbezoek in China. Vraagt de Amerikaan: "Do you have elections?"
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vroeg me serieus af waarom er mensen waren die zich lieten opeten voor een film.Ik had allemaal dino-malletjes. Het beste van twee werelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bij ons was het gewoon handarbeid.
En kleien.
Vroeger hadden we thuis zo'n mal waar je gips in kon gieten, bij mijn opa en oma staan nog steeds van die beeldjes in de keuken.Ha! Beat that!
Tot morgen!quote:
Dat was ook zoiets typisch, ik moest altijd al in bed liggen voor eht licht uitging, anders konden de enge beesten mij pakken voor ik in bed lag.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik keek hem ook op jonge leeftijd en de 2 weken erna kon ik alleen met mijn hoofd onder de dekens slapen.Ik dacht dat ze daar niet zouden komen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |