Dude, nostalgie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef IQM het volgende:
Ik had laatst ook een cd gekocht, want ik wilde een pompom maken.
[ afbeelding ]
Unbreak my heart?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:11 schreef Fascination het volgende:
Ik heb laatst heul vaak Toni Braxton geluisterd. Zomg
.
Heus wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, waarom zo ongeduldig? Het is maar een OP. We zitten inmiddels op pagina twee (dat rijmt). Geen hond die nu nog naar de OP kijkt.
Ja eigenlijk welquote:
Het sloeg ook nergens op eigenlijk.quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heus wel.Ik probeer mij vast te houden aan iets zodat dit op de oorspronkelijke sc lijkt..
Hoiquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:14 schreef McFearless het volgende:
Hoi.
De Basisschool!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef IQM het volgende:
Ik had laatst ook een cd gekocht, want ik wilde een pompom maken.
[ afbeelding ]
Explain, bittequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:13 schreef IQM het volgende:
Wat kunnen sommige mensen toch veel waarde hechten aan totaal er niet toe doende zaken.
Doelde je op mijn muziekkeuze?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:13 schreef IQM het volgende:
Wat kunnen sommige mensen toch veel waarde hechten aan totaal er niet toe doende zaken.
LAPO kan belangrijk zijn als je een geweldig thema hebtquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Dingen als OP's, fipo's, lapo's en dagcijfers.
Omdat ze een mug hadden gevonden waar dino-bloed in zat. Duh!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De Basisschool!
Papier mache.
Ik weet nog wel dat we in groep 6 oid naar Jurassic Park gingen kijken en ik me afvroeg hoe ze dat konden filmen.
Ik heb hoogstens drie keer een 'geweldig thema' zien voorbijkomen. Andere thema's waren leuk (tieten), maar die kun je net zo goed midden in een topic droppen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
LAPO kan belangrijk zijn als je een geweldig thema hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |