Ik waardeer het overigens steeds meer om met een fles wijn, klassieke muziek op een boek op de bank te lezen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
Hoe laat? Dan trek ik een flesje wijn open en snij ik wat kaas aan.
Ik vind allebei de kanten wel prettigquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel op eieren te lopen de laatste dagen....dus ben het maar een beetje over een andere boeg aan het gooien...een meer serieuzere kali waar je miss nog eens een leuk gesprek mee kan hebben
Lijkt jullie dat ook wat?
De wangen zijn het lekkerste...quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Kuch, hannibal lector Kuch *
Ben jij ook verkouden mijn jong?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Kuch, hannibal lector Kuch *
Ben je meer van de bier en chips?quote:
Kan je samen met een nieuwe serieuzere Kali doen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik waardeer het overigens steeds meer om met een fles wijn, klassieke muziek op een boek op de bank te lezen.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel op eieren te lopen de laatste dagen....dus ben het maar een beetje over een andere boeg aan het gooien...een meer serieuzere kali waar je miss nog eens een leuk gesprek mee kan hebben
Lijkt jullie dat ook wat?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vind allebei de kanten wel prettig
Ik lust geen bier en ik eet weinig chipsquote:
Wat doen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:08 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, ik heb serieus pijn van de spierpijn. En morgen moet ik weer onder het huis van de buur.![]()
Lig daar zeker wel een uurtje.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wangen zijn het lekkerste...
Neen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ben jij ook verkouden mijn jong?
[..]
Samen met een kerel op mijn bank met een glas wijn en wat kaas naar klassiek luisteren en boeken lezen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:08 schreef OriginalPrankster het volgende:
[..]
Kan je samen met een nieuwe serieuzere Kali doen!
Dat is ook de Kali die ik hier eerst zagquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik laat de wat serieuze nu ff hoogtij vieren!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Als je jezelf daar goed bij voelt.
Zo mag ik het horen. Onze kinderen worden erg sterk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lust geen bier en ik eet weinig chips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn supergenen zijn na een rustperiode van een half jaar behoorlijk aan het afzwakken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
[..]
Neen.
Noorse supergenen jeweets !
Nog 2 weken voor ik mag sporten, ik kan echt niet wachten!Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
SHE vindt van wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:11 schreef Fascination het volgende:
Een vrouw met een wasbord? Dat staat niet BP
.
De electricien uithangen. 4 grondkabels aansluiten. Klusje van niks maar de ruimte en kabels werken erg klote.quote:
En als het nou heel warm wordt kunnen we wel in onze blote bast naar de nieuwe Pete Murray luisteren als je dat wilt???quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Samen met een kerel op mijn bank met een glas wijn en wat kaas naar klassiek luisteren en boeken lezen?
In zo'n oude chesterfield ja, en dan praten over de melaninetoetsen en een licht hintje van ceder in je wijn!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Samen met een kerel op mijn bank met een glas wijn en wat kaas naar klassiek luisteren en boeken lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |