quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik euuhh...Mwoah. Vrij snel daarop flikkerde ik acion man van de flat af met z'n parachute. Speelde ik met knex en lego technic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik van m'n vriendin moest kiezen tussen een romkom of actie koos ik ook altijd voor romkoms, maar dat is niet precies wat jij bedoelde.0 topics op naam. 14.gif
Ik had er ook 1quote:
Sucksquote:Ik heb serieus lopen rillen van angst in m'n bed. Doorweekt van het zweet.
Schijtprogramma.
Second that.quote:
Heb je pathology nou al gezienquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:58 schreef Zotheid het volgende:
En als ik van m'n vriendin moest kiezen tussen een romkom of actie koos ik ook altijd voor romkoms, maar dat is niet precies wat jij bedoelde.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niks tegen de vengaboys ja![]()
edit: jezus wat is dit filmpje toch grappigDan kan je hele jaar toch niet meer stuk als je zo uit je dak gaat ?
Kippenvel?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:46 schreef MouzurX het volgende:
Die films( en aflevering van die horrorserie die op fox kids ofzo was, waar ook zon boekenreeks over is) waar poppen tot leven komen en vet eng zijn enz zijn niet leuk
Die serie was episch.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:55 schreef OriginalPrankster het volgende:
Hebben jullie dag sinterklaasje in Nederland? In één aflevering komt er ineens een vieze groene trol ofzo, vroeger gigantisch veel schrik van gehad
Enge droom
rond de 4:00 trouwens
Ik wil geen kinderen die het hele weekend in de stad hangen.quote:
Die had ik ook!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mwoah. Vrij snel daarop flikkerde ik acion man van de flat af met z'n parachute. Speelde ik met knex en lego technic.
Hij staat wel al op m'n computer. Morgen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je pathology nou al gezien
Ik verwacht van jou meer zoiets: HALLOOOO !!! eeeinzzz 30394737!!!! woesjjj - woesjjjjquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hallo!
Wat een rustige binnenkomst !quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:02 schreef Zotheid het volgende:
Hij staat wel al op m'n computer. Morgen!
Hihi.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spannuuund... dan kom ik even meekijken
* Kuch, hannibal lector Kuch *quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
Hoe laat? Dan trek ik een flesje wijn open en snij ik wat kaas aan.
Nopequote:Op dinsdag 16 december 2008 01:05 schreef OriginalPrankster het volgende:
Nog mensen die morgen echt iets te doen hebben?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
Hoe laat? Dan trek ik een flesje wijn open en snij ik wat kaas aan.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou meer zoiets: HALLOOOO !!! eeeinzzz 30394737!!!! woesjjj - woesjjjj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |