Uiteraard.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sportief? Als in hockey en tennis?
Ja die boeken waren ook pwn. Ik ging toen altijd naar de bieb en dan haalde ik een paar delen. En dan 1 deel per avond lezenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:50 schreef Fascination het volgende:
Are you afraid of the dark. Dat was zoooo vet toen.
Check ook het constant aanwezige rode armbandje, big pimpin'!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://www.jordyvanloon.com/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=31
Check die middelste fotoWat een hond.
quote:
quote:
Dat was eng!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:50 schreef Fascination het volgende:
Are you afraid of the dark. Dat was zoooo vet toen.
O ja, met die piramide's enzo. Die boeken werden altijd voorgelezen op school.quote:
Vengaboysquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De rest was altijd iets in trant van: "Boom, boom, boom, I want you in my room".
Ja daar kreeg mijn broertje slapeloze nachten van.quote:En daarna dat programma over haunted places ofzo. Dat ze dat durfden voor te schotelen aan jongen kinderen. Dat is het enigste waarvan ik echt slapeloze nachten van heb gehad en het licht aan wou hebben.
Als mijn kinderen niet van sport houden zijn ze niet van mij en zijn rijp voor adoptie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard.
Mocht dit niet zo zijn, wordt het een obese persoon die niet ouder dan 45 jaar wordt en sterft aan hart en bloedvaatziekten.
Mijn ouders moeten vroeger serieus gedacht hebben dat ik een homo zou worden. Ik speelde altijd met poppen samen met m'n nichtje. Was gek op die meidenfilms.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O ja, met die piramide's enzo. Die boeken werden altijd voorgelezen op school.
En en en vrijdagmiddag was altijd cultureel, dan ging iedereen altijd wat opvoeren.
Was er een jongen welke trompet speelde, en e-le-ke week kwam hij met dat kankerding aanzetten, liep hij 10 minuten op dat ding te blazen waarop de meester altijd weer zei dat hij wel vooruit was gegaan.
De rest was altijd iets in trant van: "Boom, boom, boom, I want you in my room".
Daar heb ik 2 cd's van gekocht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vengaboys![]()
[..]
Ja daar kreeg mijn broertje slapeloze nachten van.Ik zelf vond het toen al niet meer eng gelukkig.
![]()
Whehehehquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://www.jordyvanloon.com/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=31
Check die middelste fotoWat een hond.
De game?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:53 schreef MouzurX het volgende:
Alice in Wonderland(de game) was pas eng ... heb daar echt van mijn 8ste tot 15de ofzo over gedaan om enigszins ver te komen in dat spel
Niks tegen de vengaboys jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vengaboys![]()
[..]
Ja daar kreeg mijn broertje slapeloze nachten van.Ik zelf vond het toen al niet meer eng gelukkig.
![]()
Ik heb serieus lopen rillen van angst in m'n bed. Doorweekt van het zweet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik euuhh...quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn ouders moeten vroeger serieus gedacht hebben dat ik een homo zou worden. Ik speelde altijd met poppen samen met m'n nichtje. Was gek op die meidenfilms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik van m'n vriendin moest kiezen tussen een romkom of actie koos ik ook altijd voor romkoms, maar dat is niet precies wat jij bedoelde.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als mijn kinderen niet van sport houden zijn ze niet van mij en zijn rijp voor adoptie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |