Klinkt allemaal goed (behalve de laatste, want die zegt me niets).quote:Geruchten:
Oasis
Coldplay
Volbeat
The Killers
Slipknot
Franz Ferdinand
Amanda Palmer
Van The Dresden Dolls was zij toch?quote:Op maandag 15 december 2008 22:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed (behalve de laatste, want die zegt me niets).
Verkapt tvp'tje
Novastar en Kings of Leon lijken me bijna zekerheidjes...quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef Frenkel het volgende:
Blijf hopen op: Novastar, The Streets, a balladeer en Kings of Leon..
Voor de kerst zou er toch weer een nieuwe naam bekend worden?
+ The Killers heb ik het idee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Novastar en Kings of Leon lijken me bijna zekerheidjes...
Lijkt me dan weer iets voor Lowlands heel stiekem...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:23 schreef Reddiablo het volgende:
Sneaky Sound System, anyone?
Zou PP hen laten headlinen denk je? Ik weet iig niet of ze daar in NL groot genoeg voor zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
+ The Killers heb ik het idee.
Daft Punk is toch wel een van de ultieme headliners. Ik neem aan dat ze geen piramide kunnen opzetten maar een vette show zou het zeker zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:57 schreef kbeurden het volgende:
tvp!
Blijf toch hoop houden op Green Day en/of Daft Punk
Denk het wel. Sowieso kenden de indie/alternative liefhebbers ze natuurlijk al vanaf het eerste album, maar nu ze met Human intussen op 4 staan in de top40 denk ik wel dat zo'n beetje heel Nederland ze kent.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zou PP hen laten headlinen denk je? Ik weet iig niet of ze daar in NL groot genoeg voor zijn.
Toen ze 2 jaar terug op lowlands stonden was de alpha vele malen te klein. Nu zijn ze nog veel populairder geworden en kent nagenoeg heel Nederland ze.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zou PP hen laten headlinen denk je? Ik weet iig niet of ze daar in NL groot genoeg voor zijn.
Van Jan Smeets die nadat Rage had gespeeld vorig jaar zei dat hij contact had met Coldplayquote:Op woensdag 17 december 2008 22:17 schreef Lauriette91 het volgende:
Waar komt dat gerucht van Coldplay eigenlijk vandaan?
Nee dat gaan ze niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:21 schreef mirved het volgende:
Coldplay gaat stoppen dus zou wel mooi zijn om ze nog een keer te zien.
Ik hoop echt zo ontzettend dat zij komenquote:Op maandag 15 december 2008 23:10 schreef Noortje. het volgende:
The Cure lijkt me wel enooooooooorm vet trouwens! Ik wist niet dat dat een gerucht was.
AC/DC als gouden tip? Daarvan is het hele tourschema al bekend, en geen gaatjes voor Pinkpop helaas...quote:Op donderdag 18 december 2008 00:21 schreef Timo20 het volgende:
Net (eindelijk) m`n gouden tip door gegeven:
Band 1: Kings Of Leon
Band 2: The Raconteurs
Band 3: AC/DC
quote:Op maandag 15 december 2008 23:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Pearl Jam staat ieder jaar weer op de geruchten lijst. Overigens zou het komend jaar 17 (!!!!) jaar zijn na hun legendarisch eerste optreden daar (en weer negen jaar naar hun minder geslaagde 23 poging). Waar blijft de tijd zou je zeggen.
2e bedoelt hij waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef peterfan het volgende:
[..]
Alweer iemand die na en naar niet uit elkaar kan houden..![]()
Maarre...wat bedoel je met "minder geslaagde 23 poging"??
Ze staan inderdaad ieder jaar weer op de geruchtenlijst, zou wel super zijn. Vooral als ze er dan nog een paar 'eigen' optredens achteraan gooien!
Inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 00:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo ontzettend dat zij komen![]()
![]()
De Killers lijken me nu een duidelijke headliner, en Slipknot zal nu ook wel komen. De rest van de namen weet ik het verder niet van, er kunnen er zo een paar opduiken, maar over het algemeen zijn ze iets te hard of te onbekend om zekerheidjes te zijn, Pinkpop houdt toch van namen die bekend zijn bij een redelijk publiek. Een paar metal(achtige) bands like Killswitch Engage, Trivium, Volbeat ofzo zullen zeker opduiken dan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef chansadres het volgende:
De volgende namen zijn bekend gemaakt voor Rock am Ring:
Billy Talent, Jan Delay & Disko No.1, Kettcar, Killswitch Engage, Mando Diao, 'Peter, Björn & John', Peter Fox
Placebo, Polarkreis 18, Scouting For Girls, Slipknot, The Kilians, The Killers, The Kooks, The Subways,
Tomte, Trivium en Volbeat.
Allemaal potentiele Pinkpop namen, met Billy Talent, Killswitch Engage, Trivium en Slipknot een leuke rock 3fmStage. En Scouting for Girls, The Kooks en The Killers een leuke hoofdpodium.
Oh en Volbeat gaat komen. Dat lijkt me nu wel heeeel logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |