Klinkt allemaal goed (behalve de laatste, want die zegt me niets).quote:Geruchten:
Oasis
Coldplay
Volbeat
The Killers
Slipknot
Franz Ferdinand
Amanda Palmer
Van The Dresden Dolls was zij toch?quote:Op maandag 15 december 2008 22:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed (behalve de laatste, want die zegt me niets).
Verkapt tvp'tje
Novastar en Kings of Leon lijken me bijna zekerheidjes...quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef Frenkel het volgende:
Blijf hopen op: Novastar, The Streets, a balladeer en Kings of Leon..
Voor de kerst zou er toch weer een nieuwe naam bekend worden?
+ The Killers heb ik het idee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Novastar en Kings of Leon lijken me bijna zekerheidjes...
Lijkt me dan weer iets voor Lowlands heel stiekem...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:23 schreef Reddiablo het volgende:
Sneaky Sound System, anyone?
Zou PP hen laten headlinen denk je? Ik weet iig niet of ze daar in NL groot genoeg voor zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
+ The Killers heb ik het idee.
Daft Punk is toch wel een van de ultieme headliners. Ik neem aan dat ze geen piramide kunnen opzetten maar een vette show zou het zeker zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:57 schreef kbeurden het volgende:
tvp!
Blijf toch hoop houden op Green Day en/of Daft Punk
Denk het wel. Sowieso kenden de indie/alternative liefhebbers ze natuurlijk al vanaf het eerste album, maar nu ze met Human intussen op 4 staan in de top40 denk ik wel dat zo'n beetje heel Nederland ze kent.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zou PP hen laten headlinen denk je? Ik weet iig niet of ze daar in NL groot genoeg voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |