Woah don't you muts mequote:Op maandag 15 december 2008 22:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar kun je dus ook geen SOA van krijgen, muts.
Wel van besmette naalden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Fipo Princess*
dat!quote:
pottengeflirt....dat heeft dames in de dop dan weer nietquote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoor net dat er pottengeflirt in Greys zat vanavond, dus ik ga volgende week ook maar even kijken.
En wat een TT.
Heb jij modrechten?quote:Op maandag 15 december 2008 22:08 schreef Muis006 het volgende:
Oh en let er ook allemaal even op dat ik post 302 heb gemaakt in het vorige topic!
Wat een kutprogramma is dat zeg. Achterlijke wijven. Niet normaal hoeveel ze drinkenquote:Op maandag 15 december 2008 22:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
pottengeflirt....dat heeft dames in de dop dan weer niet
Da's weer genoeg voor één topic hoor!quote:
Ja hoor...morgen is 'hij' weer op z'n werk, dus dan gebeurt er vast wel weer ietsquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
McAbba, bemoei jij je ook nog even binnenkort met dat ene topic?
Die waar ik jou 'tegenkwam'! Van die chick die op d'r collega valt.
Dat wordt een klassieker!
Dat heb ik je van de week al verteld johquote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoor net dat er pottengeflirt in Greys zat vanavond, dus ik ga volgende week ook maar even kijken.
En wat een TT.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Woah don't you muts meEen hele mooie lieve warme muts! Zoals dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Fipo Princess*
Lijkt me trouwens doodeng, heroïne bij jezelf spuiten. Dat doet de Mr vast niet.Are you pondering what I'm pondering?
geen idee uit welke sloot ze die wijven dreggen inderdaad, maar vermakelijk is het wel, tot op zekere hoogte...quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een kutprogramma is dat zeg. Achterlijke wijven. Niet normaal hoeveel ze drinken.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Woah don't you muts meFarrrrfallus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Fipo Princess*
![]()
er zijn een paar dingen écht not done in de wereld van geestverruimende/geestvernauwende middelen, en dat is:
-Dope spuiten
-coke roken Das junkstyle en uncool![]()
Hier staat ie! Slank de kerst in #365, waar we PF met de studie helpen!quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Greys, wat was jouw Cheesecake Bleekselderij recept ook alweer? Ik heb zin om die morgen te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Denk je ja?quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's weer genoeg voor één topic hoor!
Ja! En nu ook al sjiek recepten posten enzo!quote:
Oké nee hij is hip en tof ik ben gerust gesteld! Dus ik hoef geen soa test! Woohoo.quote:Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Farrrrfallus:![]()
er zijn een paar dingen écht not done in de wereld van geestverruimende/geestvernauwende middelen, en dat is:
-Dope spuiten
-coke roken Das junkstyle en uncool
Vrijenquote:Op maandag 15 december 2008 22:15 schreef AKnynke het volgende:
ik geloof dat ik m'n boek mee naar bed ga nemen, want bij gebrek aan vriendje in m'n bed kan ik toch niet vrijen, en daarna maar ga slapen!
Weltrusten allemaal!
quote:
vrijen? dan toch liever neuken, eigenlijk...quote:Op maandag 15 december 2008 22:15 schreef AKnynke het volgende:
ik geloof dat ik m'n boek mee naar bed ga nemen, want bij gebrek aan vriendje in m'n bed kan ik toch niet vrijen, en daarna maar ga slapen!
Weltrusten allemaal!
Viking luistert gewoon naar de mensen die er verstand van hebbenquote:Op maandag 15 december 2008 22:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat heb ik je van de week al verteld johWel op blijven letten jah!
Altijd leuk, aan genante vragen worden herinnerd!quote:Op maandag 15 december 2008 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Moet ik meteen weer aan Greys denken die vroeg: "Heet dat bij vrouwen ook zo ja?".
quote:Op maandag 15 december 2008 22:17 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Viking luistert gewoon naar de mensen die er verstand van hebben![]()
Maar ik las in het GA-topic dat de serie pas in maart 2009 verder wordt uitgezonden... kan iemand dat bevestigen? Ben ik net gegrepen... grr
* Lemijn topic weer uitsluipt, terug de lurkstand in...
quote:Op maandag 15 december 2008 22:17 schreef Muis006 het volgende:
This thing called love I just can't handle it
this thing called love I must get round to it
I ain't ready
Crazy little thing called love
Ik vind dat ook niet echt neuken eigenlijkquote:Op maandag 15 december 2008 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd leuk, aan genante vragen worden herinnerd!![]()
(Maar stiekem vind ik dat nog steeds een gek idee, als twee vrouwen met elkaar sexen, om dat dan 'neuken' te noemen)
Ah, nu ik toch al aan het posten ben:quote:Op maandag 15 december 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Die brood-kip-sla-rol-dingen van tante Kwak klonken me ook wel lekker eigenlijk.
Ik geloof dat ik die ook eens ga fröbelen op het werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |