abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2008 @ 19:35:24 #1
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64038244

Het vorige deel: Slank tot en met de kerstdagen 377 XCO je dol *O*

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_64038264
Rustig hier!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 15 december 2008 @ 19:36:48 #3
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64038285
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Rustig hier!
het is ook net een nieuw topic natuurlijk
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64038307
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:36 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het is ook net een nieuw topic natuurlijk
Ook in het vorige topic, wijsneus
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64038338
Het was ook zo gezellig eerder vandaag
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 15 december 2008 @ 19:38:48 #6
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64038340
Zware dag vandaag! Moest om 8 uur op (dat is voor mij erg vroeg) om assistent te spelen bij een internationale conferentie. Erg leuk en leerzaam, maar nu ben ik wel sleepy . En ik moet nog zo veel doen!

Lijstje:
O: Krentebol
L: Volkoren pistoletje met komijnenkaas en een banaan
D: Pasta met tomatensaus, veel groenten en knoflook .
  maandag 15 december 2008 @ 19:39:00 #7
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64038343
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ook in het vorige topic, wijsneus

ach...eerder vandaag was het hectisch genoeg
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 15 december 2008 @ 19:39:22 #8
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64038362
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het was ook zo gezellig eerder vandaag
Heb ik weer wat gemist? .
pi_64038434
Oh, wat is er gebeurd dan? mag per pm Of kan ik het terugvinden in het vorige topic?

Ik kan niet op Fok! op mijn werk, vandaar!
pi_64038437
foutje
The way you rock'n'roll
pi_64038462
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat is er gebeurd dan? mag per pm Of kan ik het terugvinden in het vorige topic?

Ik kan niet op Fok! op mijn werk, vandaar!
SHE ging al dan niet terecht uit haar dak en heeft zich sindsdien niet meer laten zien
Vorige topic en die daarvoor geloof ik.
The way you rock'n'roll
pi_64038480
Ik ben aan het nadenken over een kerstdiner voor eerste kerstdag, bij m'n ouders thuis.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64038509
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:32 schreef Esse_est het volgende:

[..]

Tussen de middag niet, ik werk te ver weg, na school haal ik ze om 5u op. Woensdag ben ik de hele dag thuis, het weekend zijn ze ook vrijwel altijd bij mij (de biopapa heeft niet zo vaak tijd). Ik denk wel dat het okay is maar goed, ik ben een beetje labielerig momenteel geloof ik.

Rucola vind ik vooral lekker op broodjes!
Ik werd volgens mij elke ochtend gebracht door papa of mama en na een tijdje ging ik zelf naar school.. En ik heb altijd op donderdag een oppas gehad en op dinsdag.. *volgens mij*
geen last van gehad en naar mijn idee was het niet meer dan normaal
  maandag 15 december 2008 @ 19:44:40 #14
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64038512
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

SHE ging al dan niet terecht uit haar dak en heeft zich sindsdien niet meer laten zien
Vorige topic en die daarvoor geloof ik.
hmmz....het begon niet echt met SHE, hoewel het wel over haar ging...
  maandag 15 december 2008 @ 19:45:30 #15
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64038539
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben aan het nadenken over een kerstdiner voor eerste kerstdag, bij m'n ouders thuis.
weet je wat mij altijd prima bevalt op eerste kerstdag bij m'n ouders thuis? gewoon gaan zitten en meeeten
pi_64038560
Lijstje:

Brunch: 3 boterhammen met champi's en tomatenprut uit te oven
Avondeten: aardappel/feta/groentes ovending
Tussendoor: Stukkie brownie

En ik ben op vega-broodbeleg toer gegaan, tjemig wat veel smaken van dat Tartex! Kon niet kiezen dus nu heb ik allemaal mini smaakjes om te testen.

En ik zag in het vorige topic nog een prachtige kamer voorbij komen, even vergeten van wie. Maar erg tof in ieder geval! Ik heb zelf ook roze, maar dat lijkt nog veel verwijfder dan daar, volgende keer ga ik ook voor oud roze!
pi_64038580
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:56 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ho ho, ik kán ook wel heel goed plannen. de reden dat ik zoveel deed was alleen niet zo goed en ik werd er wel gestresst van

lekker groentjes gehaald net
Ja maar ik dacht dat je helemaal zen was en ik begreep niet waarom ik er dan zo gestrest van werd
  maandag 15 december 2008 @ 19:47:28 #18
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64038595
Even een lekkere TVP!

En ik heb niet zo gezond gegeten vanavond (pasta met ham/roomsaus en apfelstruedel toe) maar mijn god wat was het lekker
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 15 december 2008 @ 19:49:48 #19
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64038648
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef Bob. het volgende:
En ik zag in het vorige topic nog een prachtige kamer voorbij komen, even vergeten van wie. Maar erg tof in ieder geval! Ik heb zelf ook roze, maar dat lijkt nog veel verwijfder dan daar, volgende keer ga ik ook voor oud roze!
nog rozerder? wil je me dan een plezier doen en er geen foto van posten?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 19:49:52 #20
163650 Greys
pi_64038652
Bob, die roze kamer was van Conleche.
En binnenkort ook van Abbadon, want die gaat het ook zo maken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64038654
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

weet je wat mij altijd prima bevalt op eerste kerstdag bij m'n ouders thuis? gewoon gaan zitten en meeeten
M'n zus en ik willen onze ouders ook wel eens gewoon laten zitten en eten. . Ze staan altijd voor ons klaar en offeren veel van hun kostbare vrije tijd op om op hun kleinkinderen te passen, ook al betekent dat dat ze ook in het weekend om 6 uur moeten opstaan, en zulke dingen meer.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 15 december 2008 @ 19:51:22 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64038694
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

M'n zus en ik willen onze ouders ook wel eens gewoon laten zitten en eten. . Ze staan altijd voor ons klaar en offeren veel van hun kostbare vrije tijd op om op hun kleinkinderen te passen, ook al betekent dat dat ze ook in het weekend om 6 uur moeten opstaan, en zulke dingen meer.
twee jaar terug hebben m'n broer en ik onze ouders uitgebreid mee uit eten genomen met kerst was erg geslaagd...

(ongetwijfeld beter dan als wij zouden koken )
pi_64038731
Wat cute, ik lees opeens een vraag van mij over afvallen (bijna vier jaar geleden) dat als je afvalt waar het dan heengaat
pi_64038733
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef Abbadon het volgende:

[..]

nog rozerder? wil je me dan een plezier doen en er geen foto van posten?
Nee, nee! Dat niet, het is licht roze. Maar wel 3 muren van een mini kamertje, en ik heb er nog een muur goud/bruin en dat maakt het wat.. hysterisch.
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
Oke, nou toffe kamer dan Conleche, en toffe toekomstige kamer Abbadon, lijkt me erg mannelijk worden!
pi_64038755
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
ZOOO pff, ik dacht al zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')