Moest je met meer in de sauna? En verplicht bloot?quote:Op maandag 15 december 2008 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, sorry naar hotel Heerlijckheijd in Ermelo een echte aanrader, schoon, enorm luxeen onzettend groot.
Echt waar? Dat is me echt nog nooit opgevallen. Volgende keer ga ik hem ook zoeken!quote:Op maandag 15 december 2008 16:12 schreef motorbloempje het volgende:Rucola bij de appie kopen is geweldig, er is namelijk altijd wel één zak waar zowat de dubbele hoeveelheid in zit, en ik heb 'm weer gevonden
132 gram dit keer, in plaats van de 75 gram die er in zou moeten zitten
Oh die weet ik! Gekookte eieren die in hete rode saus ronddobberenquote:Op maandag 15 december 2008 16:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me meer af wat hete eieren zijn.
ja heus!quote:Op maandag 15 december 2008 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Echt waar? Dat is me echt nog nooit opgevallen. Volgende keer ga ik hem ook zoeken!
nee, rammelende eierstokken zorgen voor hete eierenquote:Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh die weet ik! Gekookte eieren die in hete rode saus ronddobberen(toch?)
quote:Op maandag 15 december 2008 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, rammelende eierstokken zorgen voor hete eieren
*morgen kijken gaatquote:Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja heus!
soms heeft iemand anders 'm al gevonden, maar vaak kom ik wel met meer dan die 75 gram thuis..
en ik vind rucola zó verschrikkelijk lekker
Dat is inderdaad wel een beetje oeps ja!quote:Op maandag 15 december 2008 16:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moest je met meer in de sauna? En verplicht bloot?
Ik had voor de Kerstvakantie een dagje sauna in gedachten, ik had mezelf al helemaal zo ver om in m'n blote niksie te lopen en dat NIET erg te vinden, zeg ik het tegen de boyfriend, blijkt die dus verschrikkelijk anti-blootHad ik kennelijk zitten plannen met mijn ex in mijn hoofd
die zeurde altijd voor sauna en ik wilde nooit. Oops.
Net goed, het is bij AH al duur genoeg. 1,49 ofzo kost een zakje rucola...quote:Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja heus!
soms heeft iemand anders 'm al gevonden, maar vaak kom ik wel met meer dan die 75 gram thuis..
en ik vind rucola zó verschrikkelijk lekker
kauwen mag nog wel 's helpenquote:Op maandag 15 december 2008 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stik altijd in rucola, for some reason. Doodeng vind ik het, om dat te eten..
Ik heb alleen gezegd dat ik er ook niet zo heel dol op was, maar het wel wilde proberen. Toen hij zo stellig protesteerde dacht ik al meteen: Oh crap, verkeerde in m'n hoofd gehadquote:Op maandag 15 december 2008 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een beetje oeps ja!Had je vriendje het door, of had je het niet zo gebracht van "jij wilde toch altijd al eens naar de sauna"?
Ik heb mijn vriendje ook eindelijk zo ver. Hij durfde nooit zo goed dus bleven we het uitstellen, maar vorig jaar met Kerst hebben we van mijnouders
een bon gekregen voor een nachtje hotel met wellness-gebeuren en toen moest het er toch maar eens van komen. Komend weekend gaan we eindelijk, ik heb er echt zin in! We hebben een hotel uitgekozen in Duitsland en daar kent ons toch niemand.
![]()
Je kon ook kiezen voor sauna's waar je je badkleding aan mag/moet houden maar dat vind ik toch niet zo hygiënisch, of ligt dat nou aan mij?
Oh, goh.quote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kauwen mag nog wel 's helpen
Hoeveel zie je ze tussen de middag en na het naar school gaan?quote:Op maandag 15 december 2008 16:22 schreef Esse_est het volgende:
Semi ontopic want over sporten en ook over dagvullingsschema's:
Ik heb besloten bij mijn sportschool te blijven. Mijn voornemen was mijn abbo op te zeggen omdat ik, nu ik alleen ben met de mannetjes, ze elke dag al smorgens om 8 u alleen laat (dan moe tik gaan werken en zijn zei eenhalf uurtje samen thuis voor ze naar school g aan, doen ze trouwens superknap) en op dinsdag is mijn bodypumples om half negen en moet ik dus vóór ze op bed liggen ook al weg, en jongste zei vorige week; 'mama, ga je nou alweer?' en toen voelde ik me zo schuldig dat ik acuut wilde stoppen met sporten. Maar nu heb ik de week even op een rijtje gezet en die dinsdag is de enige tijd die ik écht voor mezelf wegga. Dus. En nou weet ik niet helemaal zeker of dat egoistisch is of gezond of weet ik wat en daarom zet ik het hier neer zodat er een oordeel over geveld kan worden door de alleswetende SLANKpopulatie.
oaquote:Op maandag 15 december 2008 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaja... daarom ben je ook verhuisd![]()
Het is ook niet mijn favorietquote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb eens rucola in Italië gehad en dat was wel zo verschrikkelijk ranzig hé.
Ik heb ook wel dat er net zo'n stengel in m'n keelgat steekt jaquote:Op maandag 15 december 2008 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stik altijd in rucola, for some reason. Doodeng vind ik het, om dat te eten..
Moet je die massages er dan bij nemen? Anders betaalt hij die toch zelf.quote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik er ook niet zo heel dol op was, maar het wel wilde proberen. Toen hij zo stellig protesteerde dacht ik al meteen: Oh crap, verkeerde in m'n hoofd gehaden dat heb ik maar voor me gehouden
![]()
Op de site van de thermen waar ik keek (Born) stond dat het niet zo hygienisch is inderdaad, maar ook dat de huid zo zijn vocht niet kwijt kan. Ik vond het wel logisch. En ik had ook zoiets van: Wie kent me daar nou![]()
Maar het gaat niet door dus. En Thermae 2000 wilde hij wel, met massages en zulks, maar dat gaat m'n budget wat te boven. En dan moet je trouwens ook in je blote kont de sauna in.
York is erg leuk! Wij hebben er in een heel leuk hotelletje nét buiten het centrum gelogeerd:quote:Op maandag 15 december 2008 16:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oa
He vraagje; jullie/jij bent/zijn toch dol op Engeland? Nog tips voor York?
wij willen wrs naar Schotland volgend jaar en op de terugweg een of twee overnachtingen in York doen)
thenks.quote:Op maandag 15 december 2008 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
York is erg leuk! Wij hebben er in een heel leuk hotelletje nét buiten het centrum gelogeerd:
Hotel Newington
Wij hadden dit via de OAD geboekt, maar los kan natuurlijk ook.
Je kunt er lekker door de stad struinen, winkelen en geocachen. Leuke koffiezaakjes en geweldig mooie straatjes.
Ik vind het in ieder geval een erg leuke stad
Tussen de middag niet, ik werk te ver weg, na school haal ik ze om 5u op. Woensdag ben ik de hele dag thuis, het weekend zijn ze ook vrijwel altijd bij mij (de biopapa heeft niet zo vaak tijd). Ik denk wel dat het okay is maar goed, ik ben een beetje labielerig momenteel geloof ik.quote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoeveel zie je ze tussen de middag en na het naar school gaan?
Het is altijd goed om tijd voor jezelf te hebben maar als de jongste zo reageert is het wel moeilijk....
Ik weet niet hoe oud ze zijn maar anders kan het in de avond ook erg kort de tijd zijn (maar dat zal wel meevallen anders zouden ze ook niet merken dat je ging sporten)quote:Op maandag 15 december 2008 16:32 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Tussen de middag niet, ik werk te ver weg, na school haal ik ze om 5u op. Woensdag ben ik de hele dag thuis, het weekend zijn ze ook vrijwel altijd bij mij (de biopapa heeft niet zo vaak tijd). Ik denk wel dat het okay is maar goed, ik ben een beetje labielerig momenteel geloof ik.
Rucola vind ik vooral lekker op broodjes!
Jouw sc?quote:Op maandag 15 december 2008 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn SC is dichtgegooid voor een dag
leeg?quote:Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
mijn kast is weer netjesen errrrrrg leeg
Ik zal maar niets over mijn kastinhoud zeggen hequote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
leeg?
dat hebben René en ik zo ongeveer sámen
Mooi!quote:Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
mijn kast is weer netjesen errrrrrg leeg
Same here.quote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
leeg?
dat hebben René en ik zo ongeveer sámen
De SC waar ik altijd zit. Dus mijn scquote:
Bereiken nietquote:Op maandag 15 december 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
als je denkt er wat mee te kunnen bereiken moet je 't doen
ik ben al lang blij dat ik niet zoveel kleren heb, hoef ik ook nooit te denken wat ik aan moet, doe gewoon elke week nagenoeg hetzelfde aan en was elke zondag mn stapeltje kleren
ho ho, ik kán ook wel heel goed plannen. de reden dat ik zoveel deed was alleen niet zo goed en ik werd er wel gestresst vanquote:Op maandag 15 december 2008 16:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik keek altijd een beetje tegen kwak op dat ze zoveel dingen op 1 dag kon doen, maar nu ik het zo lees is dat niet omdat je zo goed bent in plannen maar om wat je al zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |