abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64033465
Ik vraag me meer af wat hete eieren zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_64033477
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, sorry naar hotel Heerlijckheijd in Ermelo een echte aanrader, schoon, enorm luxe en onzettend groot.
Moest je met meer in de sauna? En verplicht bloot?
Ik had voor de Kerstvakantie een dagje sauna in gedachten, ik had mezelf al helemaal zo ver om in m'n blote niksie te lopen en dat NIET erg te vinden, zeg ik het tegen de boyfriend, blijkt die dus verschrikkelijk anti-bloot Had ik kennelijk zitten plannen met mijn ex in mijn hoofd die zeurde altijd voor sauna en ik wilde nooit. Oops.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_64033494
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
Rucola bij de appie kopen is geweldig, er is namelijk altijd wel één zak waar zowat de dubbele hoeveelheid in zit, en ik heb 'm weer gevonden

132 gram dit keer, in plaats van de 75 gram die er in zou moeten zitten
Echt waar? Dat is me echt nog nooit opgevallen. Volgende keer ga ik hem ook zoeken!
pi_64033501
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me meer af wat hete eieren zijn.
Oh die weet ik! Gekookte eieren die in hete rode saus ronddobberen (toch?)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_64033515
En ja hoor, mijn eitje heeft weer eens 20 minuten staan koken ipv 8. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64033534
Net de tijd genomen om het topic door te lezen....had ik beter niet kunnen doen
Wat ik wel ga doen is zometeen hardlopen en heb besloten om neit weer bij les 1 te beginnen
pi_64033543
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Echt waar? Dat is me echt nog nooit opgevallen. Volgende keer ga ik hem ook zoeken!
ja heus!

soms heeft iemand anders 'm al gevonden, maar vaak kom ik wel met meer dan die 75 gram thuis..

en ik vind rucola zó verschrikkelijk lekker
Ja doei.
pi_64033554
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh die weet ik! Gekookte eieren die in hete rode saus ronddobberen (toch?)
nee, rammelende eierstokken zorgen voor hete eieren
Ja doei.
pi_64033591
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, rammelende eierstokken zorgen voor hete eieren
Ik heb kurkjes gekregen van Sinterklaas, om erop te schroeven
pi_64033601
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja heus!

soms heeft iemand anders 'm al gevonden, maar vaak kom ik wel met meer dan die 75 gram thuis..

*morgen kijken gaat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64033626
whehe
Ja doei.
pi_64033636
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Moest je met meer in de sauna? En verplicht bloot?
Ik had voor de Kerstvakantie een dagje sauna in gedachten, ik had mezelf al helemaal zo ver om in m'n blote niksie te lopen en dat NIET erg te vinden, zeg ik het tegen de boyfriend, blijkt die dus verschrikkelijk anti-bloot Had ik kennelijk zitten plannen met mijn ex in mijn hoofd die zeurde altijd voor sauna en ik wilde nooit. Oops.
Dat is inderdaad wel een beetje oeps ja! Had je vriendje het door, of had je het niet zo gebracht van "jij wilde toch altijd al eens naar de sauna"?

Ik heb mijn vriendje ook eindelijk zo ver. Hij durfde nooit zo goed dus bleven we het uitstellen, maar vorig jaar met Kerst hebben we van mijn ouders een bon gekregen voor een nachtje hotel met wellness-gebeuren en toen moest het er toch maar eens van komen. Komend weekend gaan we eindelijk, ik heb er echt zin in! We hebben een hotel uitgekozen in Duitsland en daar kent ons toch niemand.
Je kon ook kiezen voor sauna's waar je je badkleding aan mag/moet houden maar dat vind ik toch niet zo hygiënisch, of ligt dat nou aan mij?
pi_64033664
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja heus!

Net goed, het is bij AH al duur genoeg. 1,49 ofzo kost een zakje rucola...
Hier is het ook populair, vooral vriendje is er gek op.
pi_64033690
Ik stik altijd in rucola, for some reason. Doodeng vind ik het, om dat te eten. .
pi_64033727
Semi ontopic want over sporten en ook over dagvullingsschema's:
Ik heb besloten bij mijn sportschool te blijven. Mijn voornemen was mijn abbo op te zeggen omdat ik, nu ik alleen ben met de mannetjes, ze elke dag al smorgens om 8 u alleen laat (dan moet ik gaan werken en zijn ze een half uurtje samen thuis voor ze naar school g aan, doen ze trouwens superknap) en op dinsdag is mijn bodypumples om half negen en moet ik dus vóór ze op bed liggen ook al weg, en jongste zei vorige week; 'mama, ga je nou alweer weg?' en toen voelde ik me zo schuldig dat ik acuut wilde stoppen met sporten. Maar nu heb ik de week even op een rijtje gezet en die dinsdag is de enige tijd die ik écht voor mezelf wegga. Dus. En nou weet ik niet helemaal zeker of dat egoistisch is of gezond of weet ik wat en daarom zet ik het hier neer zodat er een oordeel over geveld kan worden door de alleswetende SLANKpopulatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Esse_est op 15-12-2008 16:30:27 ]
  maandag 15 december 2008 @ 16:23:01 #216
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64033748
Ik heb eens rucola in Italië gehad en dat was wel zo verschrikkelijk ranzig hé.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_64033749
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
Blijf een hollander hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64033756
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stik altijd in rucola, for some reason. Doodeng vind ik het, om dat te eten. .
kauwen mag nog wel 's helpen
Ja doei.
pi_64033795
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een beetje oeps ja! Had je vriendje het door, of had je het niet zo gebracht van "jij wilde toch altijd al eens naar de sauna"?

Ik heb mijn vriendje ook eindelijk zo ver. Hij durfde nooit zo goed dus bleven we het uitstellen, maar vorig jaar met Kerst hebben we van mijn ouders een bon gekregen voor een nachtje hotel met wellness-gebeuren en toen moest het er toch maar eens van komen. Komend weekend gaan we eindelijk, ik heb er echt zin in! We hebben een hotel uitgekozen in Duitsland en daar kent ons toch niemand.
Je kon ook kiezen voor sauna's waar je je badkleding aan mag/moet houden maar dat vind ik toch niet zo hygiënisch, of ligt dat nou aan mij?
Ik heb alleen gezegd dat ik er ook niet zo heel dol op was, maar het wel wilde proberen. Toen hij zo stellig protesteerde dacht ik al meteen: Oh crap, verkeerde in m'n hoofd gehad en dat heb ik maar voor me gehouden

Op de site van de thermen waar ik keek (Born) stond dat het niet zo hygienisch is inderdaad, maar ook dat de huid zo zijn vocht niet kwijt kan. Ik vond het wel logisch. En ik had ook zoiets van: Wie kent me daar nou
Maar het gaat niet door dus. En Thermae 2000 wilde hij wel, met massages en zulks, maar dat gaat m'n budget wat te boven. En dan moet je trouwens ook in je blote kont de sauna in.
pi_64033812
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Blijf een hollander hoor
jaja... daarom ben je ook verhuisd
Ja doei.
pi_64033835
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kauwen mag nog wel 's helpen
Oh, goh.
pi_64033839
Die harde steeltjes zijn inderdaad wel even wennen, maar qua smaak haalt geen enkele andere sla het bij rucola! Hoewel het inderdaad niet zo handig eet op een broodje, omdat het nogal lastig door te bijten is.
Maarja, het is zo lekker, op een broodje met vis en een beetje citroenmayonaise...
pi_64033844
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:22 schreef Esse_est het volgende:
Semi ontopic want over sporten en ook over dagvullingsschema's:
Ik heb besloten bij mijn sportschool te blijven. Mijn voornemen was mijn abbo op te zeggen omdat ik, nu ik alleen ben met de mannetjes, ze elke dag al smorgens om 8 u alleen laat (dan moe tik gaan werken en zijn zei eenhalf uurtje samen thuis voor ze naar school g aan, doen ze trouwens superknap) en op dinsdag is mijn bodypumples om half negen en moet ik dus vóór ze op bed liggen ook al weg, en jongste zei vorige week; 'mama, ga je nou alweer?' en toen voelde ik me zo schuldig dat ik acuut wilde stoppen met sporten. Maar nu heb ik de week even op een rijtje gezet en die dinsdag is de enige tijd die ik écht voor mezelf wegga. Dus. En nou weet ik niet helemaal zeker of dat egoistisch is of gezond of weet ik wat en daarom zet ik het hier neer zodat er een oordeel over geveld kan worden door de alleswetende SLANKpopulatie.
Hoeveel zie je ze tussen de middag en na het naar school gaan?
Het is altijd goed om tijd voor jezelf te hebben maar als de jongste zo reageert is het wel moeilijk....
pi_64033854
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jaja... daarom ben je ook verhuisd
oa

He vraagje; jullie/jij bent/zijn toch dol op Engeland? Nog tips voor York?
wij willen wrs naar Schotland volgend jaar en op de terugweg een of twee overnachtingen in York doen)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 december 2008 @ 16:28:42 #225
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64033905
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb eens rucola in Italië gehad en dat was wel zo verschrikkelijk ranzig hé.
Het is ook niet mijn favoriet
Ik ben ook in Italie geweest en ik heb toen, op zijn Italiaans, tortellini met ham en room besteld . De ober reageerde met "brava, ten points!"
Mijn vriend kreeg lekker maar 7 punten I wonder why!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64033928
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook wel dat er net zo'n stengel in m'n keelgat steekt ja Of dat er zo'n charmant stuk buiten mijn mond valt, voel ik me net zo'n herkauwende koe
Maar ik heb ergens een recept voor rucola-tapenade, en dat lijkt me echt lekker
pi_64033933
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb alleen gezegd dat ik er ook niet zo heel dol op was, maar het wel wilde proberen. Toen hij zo stellig protesteerde dacht ik al meteen: Oh crap, verkeerde in m'n hoofd gehad en dat heb ik maar voor me gehouden

Op de site van de thermen waar ik keek (Born) stond dat het niet zo hygienisch is inderdaad, maar ook dat de huid zo zijn vocht niet kwijt kan. Ik vond het wel logisch. En ik had ook zoiets van: Wie kent me daar nou
Maar het gaat niet door dus. En Thermae 2000 wilde hij wel, met massages en zulks, maar dat gaat m'n budget wat te boven. En dan moet je trouwens ook in je blote kont de sauna in.
Moet je die massages er dan bij nemen? Anders betaalt hij die toch zelf.
De Carolus-thermen in Aken schijnen trouwens ook mooi te zijn.
pi_64033956
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oa

He vraagje; jullie/jij bent/zijn toch dol op Engeland? Nog tips voor York?
wij willen wrs naar Schotland volgend jaar en op de terugweg een of twee overnachtingen in York doen)
York is erg leuk! Wij hebben er in een heel leuk hotelletje nét buiten het centrum gelogeerd:

Hotel Newington

Wij hadden dit via de OAD geboekt, maar los kan natuurlijk ook.

Je kunt er lekker door de stad struinen, winkelen en geocachen. Leuke koffiezaakjes en geweldig mooie straatjes.

Ik vind het in ieder geval een erg leuke stad

En willen jullie een rondreis in Schotland doen?
Ja doei.
pi_64033967
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, goh.
Ja doei.
pi_64033975
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

York is erg leuk! Wij hebben er in een heel leuk hotelletje nét buiten het centrum gelogeerd:

Hotel Newington

Wij hadden dit via de OAD geboekt, maar los kan natuurlijk ook.

Je kunt er lekker door de stad struinen, winkelen en geocachen. Leuke koffiezaakjes en geweldig mooie straatjes.

Ik vind het in ieder geval een erg leuke stad
thenks.

Ja dat idee hadden wij ook idd dat het heel leuk is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64033991
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoeveel zie je ze tussen de middag en na het naar school gaan?
Het is altijd goed om tijd voor jezelf te hebben maar als de jongste zo reageert is het wel moeilijk....
Tussen de middag niet, ik werk te ver weg, na school haal ik ze om 5u op. Woensdag ben ik de hele dag thuis, het weekend zijn ze ook vrijwel altijd bij mij (de biopapa heeft niet zo vaak tijd). Ik denk wel dat het okay is maar goed, ik ben een beetje labielerig momenteel geloof ik.

Rucola vind ik vooral lekker op broodjes!
pi_64034045
*Zucht* het UWV
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64034089
Esse> Mijn moeder was gewoon altijd thuis, huisvrouw. En alleen op maandag was ze 's avonds weg, naar haar vriendinnenclubje. En ik kan me herinneren dat ik toen ik klein was wel eens dacht: Moet ze nu alwéér weg

Dus het kan best zo zijn dat hem dat op die dag net in het verkeerde keelgat schoot (so to speak), misschien omdat hij je nog wat wilde vertellen o.i.d.?
pi_64034101
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:32 schreef Esse_est het volgende:

[..]

Tussen de middag niet, ik werk te ver weg, na school haal ik ze om 5u op. Woensdag ben ik de hele dag thuis, het weekend zijn ze ook vrijwel altijd bij mij (de biopapa heeft niet zo vaak tijd). Ik denk wel dat het okay is maar goed, ik ben een beetje labielerig momenteel geloof ik.

Rucola vind ik vooral lekker op broodjes!
Ik weet niet hoe oud ze zijn maar anders kan het in de avond ook erg kort de tijd zijn (maar dat zal wel meevallen anders zouden ze ook niet merken dat je ging sporten)
En je wordt zelf ook een leukere moeder als je jezelf beter voelt
pi_64034123
Ik kom gezellig weer. hier mee posten. Was het topic alleen kwijt.

Mijn SC is dichtgegooid voor een dag
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 15 december 2008 @ 16:40:22 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64034184

mijn kast is weer netjes en errrrrrg leeg
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64034197
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn SC is dichtgegooid voor een dag
Jouw sc?
  maandag 15 december 2008 @ 16:41:23 #238
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64034207
Wat heb je in de aanbieding qua maat? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64034233
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
leeg?

dat hebben René en ik zo ongeveer sámen
Ja doei.
pi_64034268
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

leeg?

Ik zal maar niets over mijn kastinhoud zeggen he
pi_64034300
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Ik hou van opgeruimde kasten. En nette stapeltjes Een lust voor het oog

Ik wilde een experiment doen thuis, alle kleding in mijn kast dragen, dus net zo lang doorgaan tot de hele kast leeg is en ik echt alles heb aangehad, en dan kijken hoe lang ik daar over doe.

Ik zit alleen met het probleem van de was, die kan ik laten liggen (waar?!) of wel doen maar de schone was zo lang ergens anders neerleggen (waar?!).

Misschien begin ik met m'n onderbroekenla of sokken. Neemt minder plaats in beslag
pi_64034312
als je denkt er wat mee te kunnen bereiken moet je 't doen

ik ben al lang blij dat ik niet zoveel kleren heb, hoef ik ook nooit te denken wat ik aan moet, doe gewoon elke week nagenoeg hetzelfde aan en was elke zondag mn stapeltje kleren
Ja doei.
pi_64034373
Het doel was dan aantonen dat ik veel te veel kleren heb maar dat weet ik zo ook wel.
Het lijkt me gewoon lollig.

Morgen een foto maken van sokkenla & ondergoed. En dan even een plan bedenken hoe ik het ga aanpakken.
pi_64034393
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

leeg?

Same here. .
pi_64034403
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Esse_est het volgende:

[..]

Jouw sc?
De SC waar ik altijd zit. Dus mijn sc !
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64034407
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
als je denkt er wat mee te kunnen bereiken moet je 't doen

ik ben al lang blij dat ik niet zoveel kleren heb, hoef ik ook nooit te denken wat ik aan moet, doe gewoon elke week nagenoeg hetzelfde aan en was elke zondag mn stapeltje kleren
Bereiken niet
Behalve dat ik dat echt niet zou kunnen, elke week hetzelfde aan
Mijn vriendje ziet nu na een jaar nog steeds alleen kleren die hij me nog nooit aan heeft zien hebben
pi_64034413
Ik moet eigenlijk eens een foto posten van de kast van mijn vriend. Daar ligt alles driedubbel op stapels. Hij heeft geheid meer in die kast dan ik in de mijne
  maandag 15 december 2008 @ 16:50:59 #248
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64034459
ik had dus ook al veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel kleren.. maja ALLES was te groot... (dus dit is wat over is....en daar zitten nogal wat dingen in, die nu ook nog wat ruim zijn, maar wel lekker naar het sporten enzo...)

@KIm ik heb maat L tot XXL in de aanbieding en de topiclink volgt
  maandag 15 december 2008 @ 16:56:47 #249
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64034609
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik keek altijd een beetje tegen kwak op dat ze zoveel dingen op 1 dag kon doen, maar nu ik het zo lees is dat niet omdat je zo goed bent in plannen maar om wat je al zei
ho ho, ik kán ook wel heel goed plannen. de reden dat ik zoveel deed was alleen niet zo goed en ik werd er wel gestresst van

lekker groentjes gehaald net
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 15 december 2008 @ 16:59:42 #250
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64034681
[TK] dames(merk)kleding maat L t/m XXL

de foto's zijn niet zo duidelijk, heb even geen digitale camera tot mijn beschikking ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')