Moest je met meer in de sauna? En verplicht bloot?quote:Op maandag 15 december 2008 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, sorry naar hotel Heerlijckheijd in Ermelo een echte aanrader, schoon, enorm luxeen onzettend groot.
 Had ik kennelijk zitten plannen met mijn ex in mijn hoofd
  Had ik kennelijk zitten plannen met mijn ex in mijn hoofd   die zeurde altijd voor sauna en ik wilde nooit. Oops.
  die zeurde altijd voor sauna en ik wilde nooit. Oops.

Echt waar? Dat is me echt nog nooit opgevallen. Volgende keer ga ik hem ook zoeken!quote:Op maandag 15 december 2008 16:12 schreef motorbloempje het volgende:Rucola bij de appie kopen is geweldig, er is namelijk altijd wel één zak waar zowat de dubbele hoeveelheid in zit, en ik heb 'm weer gevonden
132 gram dit keer, in plaats van de 75 gram die er in zou moeten zitten

Oh die weet ik! Gekookte eieren die in hete rode saus ronddobberenquote:Op maandag 15 december 2008 16:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me meer af wat hete eieren zijn.
 (toch?)
 (toch?)

.
.

en heb besloten om neit weer bij les 1 te beginnen
 en heb besloten om neit weer bij les 1 te beginnen  

ja heus!quote:Op maandag 15 december 2008 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Echt waar? Dat is me echt nog nooit opgevallen. Volgende keer ga ik hem ook zoeken!

nee, rammelende eierstokken zorgen voor hete eierenquote:Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh die weet ik! Gekookte eieren die in hete rode saus ronddobberen(toch?)

quote:Op maandag 15 december 2008 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, rammelende eierstokken zorgen voor hete eieren
 Ik heb kurkjes gekregen van Sinterklaas, om erop te schroeven
  Ik heb kurkjes gekregen van Sinterklaas, om erop te schroeven   

*morgen kijken gaatquote:Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja heus!
soms heeft iemand anders 'm al gevonden, maar vaak kom ik wel met meer dan die 75 gram thuis..
en ik vind rucola zó verschrikkelijk lekker

Dat is inderdaad wel een beetje oeps ja!quote:Op maandag 15 december 2008 16:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moest je met meer in de sauna? En verplicht bloot?
Ik had voor de Kerstvakantie een dagje sauna in gedachten, ik had mezelf al helemaal zo ver om in m'n blote niksie te lopen en dat NIET erg te vinden, zeg ik het tegen de boyfriend, blijkt die dus verschrikkelijk anti-blootHad ik kennelijk zitten plannen met mijn ex in mijn hoofd
die zeurde altijd voor sauna en ik wilde nooit. Oops.
 Had je vriendje het door, of had je het niet zo gebracht van "jij wilde toch altijd al eens naar de sauna"?
 Had je vriendje het door, of had je het niet zo gebracht van "jij wilde toch altijd al eens naar de sauna"? ouders
 ouders  een bon gekregen voor een nachtje hotel met wellness-gebeuren en toen moest het er toch maar eens van komen. Komend weekend gaan we eindelijk, ik heb er echt zin in! We hebben een hotel uitgekozen in Duitsland en daar kent ons toch niemand.
 een bon gekregen voor een nachtje hotel met wellness-gebeuren en toen moest het er toch maar eens van komen. Komend weekend gaan we eindelijk, ik heb er echt zin in! We hebben een hotel uitgekozen in Duitsland en daar kent ons toch niemand.  

Net goed, het is bij AH al duur genoeg. 1,49 ofzo kost een zakje rucola...quote:Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja heus!
soms heeft iemand anders 'm al gevonden, maar vaak kom ik wel met meer dan die 75 gram thuis..
en ik vind rucola zó verschrikkelijk lekker

.
.

kauwen mag nog wel 's helpenquote:Op maandag 15 december 2008 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stik altijd in rucola, for some reason. Doodeng vind ik het, om dat te eten..

Ik heb alleen gezegd dat ik er ook niet zo heel dol op was, maar het wel wilde proberen. Toen hij zo stellig protesteerde dacht ik al meteen: Oh crap, verkeerde in m'n hoofd gehadquote:Op maandag 15 december 2008 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een beetje oeps ja!Had je vriendje het door, of had je het niet zo gebracht van "jij wilde toch altijd al eens naar de sauna"?
Ik heb mijn vriendje ook eindelijk zo ver. Hij durfde nooit zo goed dus bleven we het uitstellen, maar vorig jaar met Kerst hebben we van mijnouders
een bon gekregen voor een nachtje hotel met wellness-gebeuren en toen moest het er toch maar eens van komen. Komend weekend gaan we eindelijk, ik heb er echt zin in! We hebben een hotel uitgekozen in Duitsland en daar kent ons toch niemand.

Je kon ook kiezen voor sauna's waar je je badkleding aan mag/moet houden maar dat vind ik toch niet zo hygiënisch, of ligt dat nou aan mij?
 en dat heb ik maar voor me gehouden
  en dat heb ik maar voor me gehouden   

Oh, goh.quote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kauwen mag nog wel 's helpen

Hoeveel zie je ze tussen de middag en na het naar school gaan?quote:Op maandag 15 december 2008 16:22 schreef Esse_est het volgende:
Semi ontopic want over sporten en ook over dagvullingsschema's:
Ik heb besloten bij mijn sportschool te blijven. Mijn voornemen was mijn abbo op te zeggen omdat ik, nu ik alleen ben met de mannetjes, ze elke dag al smorgens om 8 u alleen laat (dan moe tik gaan werken en zijn zei eenhalf uurtje samen thuis voor ze naar school g aan, doen ze trouwens superknap) en op dinsdag is mijn bodypumples om half negen en moet ik dus vóór ze op bed liggen ook al weg, en jongste zei vorige week; 'mama, ga je nou alweer?' en toen voelde ik me zo schuldig dat ik acuut wilde stoppen met sporten. Maar nu heb ik de week even op een rijtje gezet en die dinsdag is de enige tijd die ik écht voor mezelf wegga. Dus. En nou weet ik niet helemaal zeker of dat egoistisch is of gezond of weet ik wat en daarom zet ik het hier neer zodat er een oordeel over geveld kan worden door de alleswetende SLANKpopulatie.

oaquote:Op maandag 15 december 2008 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaja... daarom ben je ook verhuisd

Het is ook niet mijn favorietquote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb eens rucola in Italië gehad en dat was wel zo verschrikkelijk ranzig hé.

. De ober reageerde met "brava, ten points!"
. De ober reageerde met "brava, ten points!" I wonder why!
 I wonder why!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |